Dynamico Napisano 5 Maj 2013 Napisano 5 Maj 2013 (edytowane) Szukam pomysłu na TV w tej sypialni. Tak jak jest teraz chyba zupełnie bez sensu. Może ktoś "podrzuci" jakąś błyskotliwą myśl? . . . Rendery testowe więc jakość "taka sobie". [ATTACH=CONFIG]90395[/ATTACH] Edytowane 5 Maj 2013 przez Dynamico
skalpel3d Napisano 5 Maj 2013 Napisano 5 Maj 2013 Pytanie na co można sobie pozwolić jeśli chodzi o zmiany ? IMO na ścianie naprzeciwko okna daj lustro z blatem a na miejscu lustra daj ciąg meblowy a nad nim powieś tv na ścianie lub postawa na ciągu meblowym, albo możesz w tym miejscu zrobić jakąś ściankę z wnękami pod tv i urządzenia peryferyjne z GK
Dynamico Napisano 5 Maj 2013 Autor Napisano 5 Maj 2013 Pokój ma prawie 6 m długości i TV na tej ścianie gdzie jest lustro raczej odpada - za daleko od łóżka. Sufit wysoko i do tego "dziwny" kształt więc w suficie nie da się go schować. A tak jak teraz też bez sensu - siedząc w fotelu mamy przed nosem tył telewizora. Pat. Pokój to typowa sypialnia bez innych funkcji i TV by się przydał. Mieszkanie jest tylko odnawiane pod kątem wyposażenia i przesuwanie drzwi czy ścian nie wchodzi w rachubę.
skalpel3d Napisano 5 Maj 2013 Napisano 5 Maj 2013 to po pierwsze w takim pokoju nie dajesz takiego malca lekko tv może być 50 parę cali, z tego co piszesz to zostaje tylko sciana na wprost okna a tu znów kat patrzenia na tv z łózka jest tez niegenialny
Biolo_idiota Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Ja tylko wizualnie przyczepię się do tych potężnych grubych zasłon, nie wiem czy nie przesadziłeś. Pustawo jakoś tutaj dla mnie, wiem nic nie wnoszę konstruktywnego.
voyas Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 niestety moze to co napisze jest bez sensu ze wzgledu na funkcje, bo nie znam rozmiezczenia pokoi i "ważności" drzwi w tym pomieszczeniu ale może skrócić pokój ścianką na wysokości tej cieżkiej zasłony i zrobić za nią garderobę a od strony łóżka powiesić tv. Sciana nie musiałąby być nawet na całą szerokość pokoju... na tej ścianie od tyłu mogłaby być również ta toaletka a w jej obecnym miejscu wysoka szafa na długości od ściany do drzwi. no chyba ze tamte drzwi są głownym wejsciem...
Winkiel Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Jeszcze tak możesz pokombinować że tam gdzie teraz toaletka to zrobić jakąś zabudowę z TV, odstawić łóżko od ściany z 2m zrobić jakiś fajny zagłówek i za zagłówkiem toaletka.
Dynamico Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Napisano 9 Czerwiec 2013 Architekci ostatecznie doszli do takiej koncepcji: . . . Powstała również kuchnia . . Jadalnia . . Są jeszcze trzy salony ale na razie nie ma co pokazać. Układ i zastosowane meble, kolorystyka, są ostateczne. Doradźcie proszę jak to podrasować żeby rendery nadawały się do portfolio. Parę błędów widzę - brak klamek przy niektórych drzwiach, zbyt mocne AO w jadalni i błędy w ścianach w tym samym pomieszczeniu, lampy Random w sypialni słabe.
Orangegraphics Napisano 9 Czerwiec 2013 Napisano 9 Czerwiec 2013 Najbardziej kuleje w twoich renderach światło. Duże AO dajesz, które spłaszcza obrazek i zacyzna dominować nad GI. Kolory świateł jakie dajesz, wszystko sprawia wrażenie białego, walnij pomarańczowe wszystkie swiatła z lamp, a za okna mocno niebieskie, lub sky-a. może całość tak płasko wtedy nie wyjdzie. Pozdrawiam
skalpel3d Napisano 9 Czerwiec 2013 Napisano 9 Czerwiec 2013 W kuchni by sporo lepiej wyglądało bez tych włączonych lamp masz tam w sumie fajne światło wpadające z zewnątrz czym robisz AO? jesli chodzi o postprodukcje to troszkę to wszytko wygląda blado pokombinuj w balansie kolorów a jak byś miał ochotę wyrenderowac scenę to warto jest dać vrayextratex z mapką fallof w render elements
Dynamico Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Napisano 9 Czerwiec 2013 Na co dzień "trzaskam" szybkie pomieszczenia biurowe i tam nie potrzeba zbyt wysokiej jakości. No i jak w końcu trafia się cos innego to wychodzą braki. Oświetlam w najprostszy sposób: vray sun + sky + skylight portal. W sypialni lampy to lightMtl + gradient ramp - na pewno zbyt gwałtowne przejścia z jasnego w ciemny: do poprawy. Czasami doświetlam dodatkowym światłem od strony kamery. @Xiz0r Całe oświetlenie - faktycznie kolor biały. @skalpel3d Włączone lampy w kuchni to wymóg architekta, ale są zbyt białe. AO to vrayextratex z mapą dirt. Tu jest render kuchni prosto z maxa Raw render Chyba przekombinowałem w PS.
skalpel3d Napisano 9 Czerwiec 2013 Napisano 9 Czerwiec 2013 (edytowane) Na tym co dałeś to balans kolorów dużo może zrobić szczególnie jak podbijesz żółcienie , lampie nad stołem przełamałbym światło białe niebieskim kolorem. Coś w tym kierunku sorry że sobie pozwoliłem :) http://img705.imageshack.us/img705/1884/kuchniaat.jpg Edytowane 9 Czerwiec 2013 przez skalpel3d
Dynamico Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Napisano 9 Czerwiec 2013 (edytowane) Próbowałem poprawić kuchnię ale...? Chyba potrzeba dodać trochę drobiazgów. . . Jak ktoś chce się "pobawić" PS to tu są czyste pliki: RGB, AO, reflection, wire Uwaga, duże :-) Edytowane 9 Czerwiec 2013 przez Dynamico
Kramon Napisano 9 Czerwiec 2013 Napisano 9 Czerwiec 2013 E na co ci te tify. wystarczyły by PNG :> to nie jest normal mapka jakaś ultra czy coś :> chociaż to by podobnie ważyło :D Ni to do gazety bo rozdzielczość za mała więc :D szkoda miejsce zapychać :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się