Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

No i skończone.

Wariacja pojazdu HEMTT Oshkosh przystosowanego do (niejako undercover) transportu działka przeciwlotniczego PHALANX.

Sporo triangli, i duże teksturki - ale model w domyśle ma iśc do folio, tak więc nie oszczędzałem jakoś specjalnie - ale myśle że na 2x mniejszych mapkach spokojnie dało by radę.

 

Standardowo już, prezentacja:

 

lgUPlO8.jpg

c1GJWxM.jpg

jyx2gvJ.jpg

Zi1NnIO.jpg

 

podglądzik w 3d: http://p3d.in/0OfNZ/wireonshadeless+spin

duży, nieposzatkowany obrazek: http://i.imgur.com/vLfeJYq.jpg

turntable/animacja modelu HP:

bonus: samochodzik w madcarze, testy (thx Seba)

 

Pozdrawiam,

Piro~

 

[ATTACH=CONFIG]90417[/ATTACH]

Edytowane przez Piro
wip nomore / miniaturka
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zauważyłem, że Marmoset lubi skaszanić obszary, gdzie miejsce na teksturze jest używane więcej, niż jeden raz (czyli np. w obiektach zmirrorowanych). Mi ostatnio pomogło lekkie przesunięcie koordynatów (wystarcza naprawdę minimalne), tak, żeby nie było na UV dwóch vertexów w jednym miejscu.

 

Spróbuj też przez FBX, jest mniejsza szansa że będzie taki bug (przynajmniej u mnie ;P)

Napisano

Ja przy eksporcie w maxie do .obj zazwyczaj ustawiam preset xsi softimage. Nie wiem czemu ale to zazwyczaj niweluje u mnie wszystkie błędy związane z eksportem.

Napisano

KMiklas:

FBX mi zawiesza marmoseta, idk why - z OBJ nigdy nie miałem problemów (wyłączałem optymalizacje werteksów i włączałem eksport SG i binormalnych).

Mapowany jest unikalnie (każda strona sobie), więc nie powinno być problemów, ale jeszcze sprawdzę 3 razy.

 

StK Uriziel:

Każda smoothgroupa jest oddzielnym chunkiem, także nie powinno być problemów.

 

fletcher:

spróbuję :-)

 

Pozdrawiam,

Piro~

Napisano

To najprawdopodobniej buble marmoseta i nic z tym nie zrobisz :D Faktycznie jesli jest duzo symetrii to są potem artefakty. Sprobuj wysunac poza obszar UV elementy powtarzajace sie.

Napisano

Apdejtnąłem thread, z problemem się uporałem.

Okazało się, że max dodawał coś od siebie do OBJta, wystarczyło... attachnąć problematyczny obiekt do czajnika, usunąć czajnik, i wszystko zaczęło działać ;-)

 

Dzięki rzucającym pomysły w tym temacie za pomoc!

Napisano

No, jest czad. Chociaż przydałoby się troszkę więcej AO w niektórych miejscach (pod kołami zapasowymi, siłownikami itd), żeby wydobyć mniejsze elementy.

 

 

Super kamuflaż :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności