Piro Napisano 5 Maj 2013 Share Napisano 5 Maj 2013 (edytowane) No i skończone. Wariacja pojazdu HEMTT Oshkosh przystosowanego do (niejako undercover) transportu działka przeciwlotniczego PHALANX. Sporo triangli, i duże teksturki - ale model w domyśle ma iśc do folio, tak więc nie oszczędzałem jakoś specjalnie - ale myśle że na 2x mniejszych mapkach spokojnie dało by radę. Standardowo już, prezentacja: podglądzik w 3d: http://p3d.in/0OfNZ/wireonshadeless+spin duży, nieposzatkowany obrazek: http://i.imgur.com/vLfeJYq.jpg turntable/animacja modelu HP: bonus: samochodzik w madcarze, testy (thx Seba) Pozdrawiam, Piro~ [ATTACH=CONFIG]90417[/ATTACH] Edytowane 7 Maj 2013 przez Piro wip nomore / miniaturka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMiklas Napisano 6 Maj 2013 Share Napisano 6 Maj 2013 Zauważyłem, że Marmoset lubi skaszanić obszary, gdzie miejsce na teksturze jest używane więcej, niż jeden raz (czyli np. w obiektach zmirrorowanych). Mi ostatnio pomogło lekkie przesunięcie koordynatów (wystarcza naprawdę minimalne), tak, żeby nie było na UV dwóch vertexów w jednym miejscu. Spróbuj też przez FBX, jest mniejsza szansa że będzie taki bug (przynajmniej u mnie ;P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StK Uriziel Napisano 6 Maj 2013 Share Napisano 6 Maj 2013 pokaż jak idą simy na siatce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fletcher Napisano 6 Maj 2013 Share Napisano 6 Maj 2013 Ja przy eksporcie w maxie do .obj zazwyczaj ustawiam preset xsi softimage. Nie wiem czemu ale to zazwyczaj niweluje u mnie wszystkie błędy związane z eksportem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 6 Maj 2013 Autor Share Napisano 6 Maj 2013 KMiklas: FBX mi zawiesza marmoseta, idk why - z OBJ nigdy nie miałem problemów (wyłączałem optymalizacje werteksów i włączałem eksport SG i binormalnych). Mapowany jest unikalnie (każda strona sobie), więc nie powinno być problemów, ale jeszcze sprawdzę 3 razy. StK Uriziel: Każda smoothgroupa jest oddzielnym chunkiem, także nie powinno być problemów. fletcher: spróbuję :-) Pozdrawiam, Piro~ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowoz Napisano 6 Maj 2013 Share Napisano 6 Maj 2013 To najprawdopodobniej buble marmoseta i nic z tym nie zrobisz :D Faktycznie jesli jest duzo symetrii to są potem artefakty. Sprobuj wysunac poza obszar UV elementy powtarzajace sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 6 Maj 2013 Autor Share Napisano 6 Maj 2013 Apdejtnąłem thread, z problemem się uporałem. Okazało się, że max dodawał coś od siebie do OBJta, wystarczyło... attachnąć problematyczny obiekt do czajnika, usunąć czajnik, i wszystko zaczęło działać ;-) Dzięki rzucającym pomysły w tym temacie za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMiklas Napisano 7 Maj 2013 Share Napisano 7 Maj 2013 No, jest czad. Chociaż przydałoby się troszkę więcej AO w niektórych miejscach (pod kołami zapasowymi, siłownikami itd), żeby wydobyć mniejsze elementy. Super kamuflaż :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antol Napisano 23 Maj 2013 Share Napisano 23 Maj 2013 Piękny projekt, ale czy nie chciałbyś zrobić czegoś do ArmA III lub Project Reality 2 na silniku CryEngine3? Ludzie potrzebują takich jak Ty. Zapraszam tutaj: http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=316&t=106034 lub tutaj: http://www.realitymod.com/forum/f11-off-topic-discussion/118605-project-reality-2-pc-game.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się