Skocz do zawartości

[Pojazd 3D] HEMTT Oshkosh


Piro

Rekomendowane odpowiedzi

No i skończone.

Wariacja pojazdu HEMTT Oshkosh przystosowanego do (niejako undercover) transportu działka przeciwlotniczego PHALANX.

Sporo triangli, i duże teksturki - ale model w domyśle ma iśc do folio, tak więc nie oszczędzałem jakoś specjalnie - ale myśle że na 2x mniejszych mapkach spokojnie dało by radę.

 

Standardowo już, prezentacja:

 

lgUPlO8.jpg

c1GJWxM.jpg

jyx2gvJ.jpg

Zi1NnIO.jpg

 

podglądzik w 3d: http://p3d.in/0OfNZ/wireonshadeless+spin

duży, nieposzatkowany obrazek: http://i.imgur.com/vLfeJYq.jpg

turntable/animacja modelu HP:

bonus: samochodzik w madcarze, testy (thx Seba)

 

Pozdrawiam,

Piro~

 

[ATTACH=CONFIG]90417[/ATTACH]

Edytowane przez Piro
wip nomore / miniaturka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zauważyłem, że Marmoset lubi skaszanić obszary, gdzie miejsce na teksturze jest używane więcej, niż jeden raz (czyli np. w obiektach zmirrorowanych). Mi ostatnio pomogło lekkie przesunięcie koordynatów (wystarcza naprawdę minimalne), tak, żeby nie było na UV dwóch vertexów w jednym miejscu.

 

Spróbuj też przez FBX, jest mniejsza szansa że będzie taki bug (przynajmniej u mnie ;P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KMiklas:

FBX mi zawiesza marmoseta, idk why - z OBJ nigdy nie miałem problemów (wyłączałem optymalizacje werteksów i włączałem eksport SG i binormalnych).

Mapowany jest unikalnie (każda strona sobie), więc nie powinno być problemów, ale jeszcze sprawdzę 3 razy.

 

StK Uriziel:

Każda smoothgroupa jest oddzielnym chunkiem, także nie powinno być problemów.

 

fletcher:

spróbuję :-)

 

Pozdrawiam,

Piro~

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To najprawdopodobniej buble marmoseta i nic z tym nie zrobisz :D Faktycznie jesli jest duzo symetrii to są potem artefakty. Sprobuj wysunac poza obszar UV elementy powtarzajace sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apdejtnąłem thread, z problemem się uporałem.

Okazało się, że max dodawał coś od siebie do OBJta, wystarczyło... attachnąć problematyczny obiekt do czajnika, usunąć czajnik, i wszystko zaczęło działać ;-)

 

Dzięki rzucającym pomysły w tym temacie za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności