Napisano 5 Maj 201311 l No i skończone. Wariacja pojazdu HEMTT Oshkosh przystosowanego do (niejako undercover) transportu działka przeciwlotniczego PHALANX. Sporo triangli, i duże teksturki - ale model w domyśle ma iśc do folio, tak więc nie oszczędzałem jakoś specjalnie - ale myśle że na 2x mniejszych mapkach spokojnie dało by radę. Standardowo już, prezentacja: podglądzik w 3d: http://p3d.in/0OfNZ/wireonshadeless+spin duży, nieposzatkowany obrazek: http://i.imgur.com/vLfeJYq.jpg turntable/animacja modelu HP: bonus: samochodzik w madcarze, testy (thx Seba) Pozdrawiam, Piro~ [ATTACH=CONFIG]90417[/ATTACH] Edytowane 7 Maj 201311 l przez Piro wip nomore / miniaturka
Napisano 6 Maj 201311 l Zauważyłem, że Marmoset lubi skaszanić obszary, gdzie miejsce na teksturze jest używane więcej, niż jeden raz (czyli np. w obiektach zmirrorowanych). Mi ostatnio pomogło lekkie przesunięcie koordynatów (wystarcza naprawdę minimalne), tak, żeby nie było na UV dwóch vertexów w jednym miejscu. Spróbuj też przez FBX, jest mniejsza szansa że będzie taki bug (przynajmniej u mnie ;P)
Napisano 6 Maj 201311 l Ja przy eksporcie w maxie do .obj zazwyczaj ustawiam preset xsi softimage. Nie wiem czemu ale to zazwyczaj niweluje u mnie wszystkie błędy związane z eksportem.
Napisano 6 Maj 201311 l Autor KMiklas: FBX mi zawiesza marmoseta, idk why - z OBJ nigdy nie miałem problemów (wyłączałem optymalizacje werteksów i włączałem eksport SG i binormalnych). Mapowany jest unikalnie (każda strona sobie), więc nie powinno być problemów, ale jeszcze sprawdzę 3 razy. StK Uriziel: Każda smoothgroupa jest oddzielnym chunkiem, także nie powinno być problemów. fletcher: spróbuję :-) Pozdrawiam, Piro~
Napisano 6 Maj 201311 l To najprawdopodobniej buble marmoseta i nic z tym nie zrobisz :D Faktycznie jesli jest duzo symetrii to są potem artefakty. Sprobuj wysunac poza obszar UV elementy powtarzajace sie.
Napisano 6 Maj 201311 l Autor Apdejtnąłem thread, z problemem się uporałem. Okazało się, że max dodawał coś od siebie do OBJta, wystarczyło... attachnąć problematyczny obiekt do czajnika, usunąć czajnik, i wszystko zaczęło działać ;-) Dzięki rzucającym pomysły w tym temacie za pomoc!
Napisano 7 Maj 201311 l No, jest czad. Chociaż przydałoby się troszkę więcej AO w niektórych miejscach (pod kołami zapasowymi, siłownikami itd), żeby wydobyć mniejsze elementy. Super kamuflaż :D
Napisano 23 Maj 201311 l Piękny projekt, ale czy nie chciałbyś zrobić czegoś do ArmA III lub Project Reality 2 na silniku CryEngine3? Ludzie potrzebują takich jak Ty. Zapraszam tutaj: http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=316&t=106034 lub tutaj: http://www.realitymod.com/forum/f11-off-topic-discussion/118605-project-reality-2-pc-game.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto