Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No i skończone.

Wariacja pojazdu HEMTT Oshkosh przystosowanego do (niejako undercover) transportu działka przeciwlotniczego PHALANX.

Sporo triangli, i duże teksturki - ale model w domyśle ma iśc do folio, tak więc nie oszczędzałem jakoś specjalnie - ale myśle że na 2x mniejszych mapkach spokojnie dało by radę.

 

Standardowo już, prezentacja:

 

lgUPlO8.jpg

c1GJWxM.jpg

jyx2gvJ.jpg

Zi1NnIO.jpg

 

podglądzik w 3d: http://p3d.in/0OfNZ/wireonshadeless+spin

duży, nieposzatkowany obrazek: http://i.imgur.com/vLfeJYq.jpg

turntable/animacja modelu HP:

bonus: samochodzik w madcarze, testy (thx Seba)

 

Pozdrawiam,

Piro~

 

[ATTACH=CONFIG]90417[/ATTACH]

Edytowane przez Piro
wip nomore / miniaturka

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 6,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zauważyłem, że Marmoset lubi skaszanić obszary, gdzie miejsce na teksturze jest używane więcej, niż jeden raz (czyli np. w obiektach zmirrorowanych). Mi ostatnio pomogło lekkie przesunięcie koordynatów (wystarcza naprawdę minimalne), tak, żeby nie było na UV dwóch vertexów w jednym miejscu.

 

Spróbuj też przez FBX, jest mniejsza szansa że będzie taki bug (przynajmniej u mnie ;P)

Napisano

Ja przy eksporcie w maxie do .obj zazwyczaj ustawiam preset xsi softimage. Nie wiem czemu ale to zazwyczaj niweluje u mnie wszystkie błędy związane z eksportem.

Napisano
  • Autor

KMiklas:

FBX mi zawiesza marmoseta, idk why - z OBJ nigdy nie miałem problemów (wyłączałem optymalizacje werteksów i włączałem eksport SG i binormalnych).

Mapowany jest unikalnie (każda strona sobie), więc nie powinno być problemów, ale jeszcze sprawdzę 3 razy.

 

StK Uriziel:

Każda smoothgroupa jest oddzielnym chunkiem, także nie powinno być problemów.

 

fletcher:

spróbuję :-)

 

Pozdrawiam,

Piro~

Napisano

To najprawdopodobniej buble marmoseta i nic z tym nie zrobisz :D Faktycznie jesli jest duzo symetrii to są potem artefakty. Sprobuj wysunac poza obszar UV elementy powtarzajace sie.

Napisano
  • Autor

Apdejtnąłem thread, z problemem się uporałem.

Okazało się, że max dodawał coś od siebie do OBJta, wystarczyło... attachnąć problematyczny obiekt do czajnika, usunąć czajnik, i wszystko zaczęło działać ;-)

 

Dzięki rzucającym pomysły w tym temacie za pomoc!

Napisano

No, jest czad. Chociaż przydałoby się troszkę więcej AO w niektórych miejscach (pod kołami zapasowymi, siłownikami itd), żeby wydobyć mniejsze elementy.

 

 

Super kamuflaż :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności