Zernat Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Witam. Tak jak w temacie, jak mogę uzyskać sferę z pustym środkiem (ze ściankami o podanej prze zemnie długości) a nie pełnym wypełnieniem ? I chciałbym też aby mimo braku wypełnienia nadal dało się ją łatwo modyfikować za pomocą "Slice from" i "Slice to". (chcę z tego zrobić prostą powiekę). Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Ajgor Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Tworzysz sferę, konwertujesz do poly, usuwasz niepotrzebne face'y i nakładasz modyfikator Shell. On nadaje grubość.
Zernat Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 Oki, działa. A szybszego i "ładniejszego" sposobu nie ma ?
mafida Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Zamiast konwertować do poly dajesz modyfikator edit poly, dalej to co Ajgor napisał tyle że w modyfikatorze. Potem mod shell. Schodzisz na dół w stosie modyfikatorów, na poziom sphere. Włączasz show end result i możesz dalej modyfikować slice from i slice to.
Zernat Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 Doszedłem do tego, po prostu myślałem, że jest jakaś "gotowa" funkcja która mi to zrobi, bo wydawało mi się to jakoś takie "podstawowe" :P Oki, dzięki za pomoc ^^
mafida Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Może i podstawowe ale za to masz w maxie czajniczek, żaden inny program nie ma;)
Ajgor Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Bo Modo ze wszystkich programów przejmuje to, co najlepsze. W Maxie najlepszy jest czajniczek :)
Zernat Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 No tak, jak się uczyć i kopiować to od najlepszych i najlepsze rzeczy :D Dzięki wam jeszcze raz za pomoc, Pozdrawiam :)
legomir Napisano 7 Maj 2013 Napisano 7 Maj 2013 Utah teapot jest też w Houdim, 3deLight albo Renderman miał chyba funkcje testowania shaderów na tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się