Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Tak jak w temacie, jak mogę uzyskać sferę z pustym środkiem (ze ściankami o podanej prze zemnie długości) a nie pełnym wypełnieniem ?

 

I chciałbym też aby mimo braku wypełnienia nadal dało się ją łatwo modyfikować za pomocą "Slice from" i "Slice to". (chcę z tego zrobić prostą powiekę).

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tworzysz sferę, konwertujesz do poly, usuwasz niepotrzebne face'y i nakładasz modyfikator Shell. On nadaje grubość.

Napisano

Zamiast konwertować do poly dajesz modyfikator edit poly, dalej to co Ajgor napisał tyle że w modyfikatorze. Potem mod shell. Schodzisz na dół w stosie modyfikatorów, na poziom sphere. Włączasz show end result i możesz dalej modyfikować slice from i slice to.

Napisano

Doszedłem do tego, po prostu myślałem, że jest jakaś "gotowa" funkcja która mi to zrobi, bo wydawało mi się to jakoś takie "podstawowe" :P

 

Oki, dzięki za pomoc ^^

Napisano

No tak, jak się uczyć i kopiować to od najlepszych i najlepsze rzeczy :D

 

Dzięki wam jeszcze raz za pomoc, Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności