Napisano 7 Maj 201311 l Witam. Tak jak w temacie, jak mogę uzyskać sferę z pustym środkiem (ze ściankami o podanej prze zemnie długości) a nie pełnym wypełnieniem ? I chciałbym też aby mimo braku wypełnienia nadal dało się ją łatwo modyfikować za pomocą "Slice from" i "Slice to". (chcę z tego zrobić prostą powiekę). Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Napisano 7 Maj 201311 l Tworzysz sferę, konwertujesz do poly, usuwasz niepotrzebne face'y i nakładasz modyfikator Shell. On nadaje grubość.
Napisano 7 Maj 201311 l Zamiast konwertować do poly dajesz modyfikator edit poly, dalej to co Ajgor napisał tyle że w modyfikatorze. Potem mod shell. Schodzisz na dół w stosie modyfikatorów, na poziom sphere. Włączasz show end result i możesz dalej modyfikować slice from i slice to.
Napisano 7 Maj 201311 l Autor Doszedłem do tego, po prostu myślałem, że jest jakaś "gotowa" funkcja która mi to zrobi, bo wydawało mi się to jakoś takie "podstawowe" :P Oki, dzięki za pomoc ^^
Napisano 7 Maj 201311 l Może i podstawowe ale za to masz w maxie czajniczek, żaden inny program nie ma;)
Napisano 7 Maj 201311 l Bo Modo ze wszystkich programów przejmuje to, co najlepsze. W Maxie najlepszy jest czajniczek :)
Napisano 7 Maj 201311 l Autor No tak, jak się uczyć i kopiować to od najlepszych i najlepsze rzeczy :D Dzięki wam jeszcze raz za pomoc, Pozdrawiam :)
Napisano 7 Maj 201311 l Utah teapot jest też w Houdim, 3deLight albo Renderman miał chyba funkcje testowania shaderów na tym.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto