Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Tak jak w temacie, jak mogę uzyskać sferę z pustym środkiem (ze ściankami o podanej prze zemnie długości) a nie pełnym wypełnieniem ?

 

I chciałbym też aby mimo braku wypełnienia nadal dało się ją łatwo modyfikować za pomocą "Slice from" i "Slice to". (chcę z tego zrobić prostą powiekę).

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zamiast konwertować do poly dajesz modyfikator edit poly, dalej to co Ajgor napisał tyle że w modyfikatorze. Potem mod shell. Schodzisz na dół w stosie modyfikatorów, na poziom sphere. Włączasz show end result i możesz dalej modyfikować slice from i slice to.

Napisano
  • Autor

Doszedłem do tego, po prostu myślałem, że jest jakaś "gotowa" funkcja która mi to zrobi, bo wydawało mi się to jakoś takie "podstawowe" :P

 

Oki, dzięki za pomoc ^^

Napisano
  • Autor

No tak, jak się uczyć i kopiować to od najlepszych i najlepsze rzeczy :D

 

Dzięki wam jeszcze raz za pomoc, Pozdrawiam :)

Napisano

Utah teapot jest też w Houdim, 3deLight albo Renderman miał chyba funkcje testowania shaderów na tym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności