Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki drażniący problem z automatyczna numeracja map i materialow w max'ie.

Kiedy importuje obiekt z materialem i jedna z map ma np. numer 25423 to przy tworzeniu kolejnego materialu nowa mapa bedzie miec numer 25424 itd. Zazwyczaj zmieniam nazwy ale czasami nie mam na takie rzeczy czasu i robi sie balagan.

Podobnie jest z materialami.

 

W studio w ktorym pracuje ludzie czesto importuja obiekty i materialy i w chwili obecnej licznik oscyluje okolo 2,000,000,000 :)

Czy jest jakis sposob na zresetowanie tego licznika albo skrypt ktory "przenumeruje" wszystkie nie nazwane mapy/materialy zaczynajac od 1?

 

[ATTACH=CONFIG]90430[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Również się podepnę pod Twój temat jeśli pozwolisz, mam podobny "problem" zarówno z mapami jak i nazwami grup :)

Napisano

map_name_changer_v01.txt

 

Zmien, końcówke pliku na ms, czyli - map_name_changer_v01.ms (nie chcialo mi sie wgrywac na jakies serwery)

 

Skrypt zadziała raczej na podstawowych materiałach na pewno nie na jakichś rozbudowanych

 

Skrypt po prostu zbiera wszystkie materiały i leci po kolei po wszystkich sub materiałach i materiałach i zmienia im odpowiednio nazwy.

 

Raczej nie spełni twoich oczekiwań w 100% więc masz go za free. Lepszy rydz niż nic... nie chce mi się myśleć nad różnymi wariantami materiałów bo to nie moja brożka. Pozdrawiam

 

 

Zapomniałem o zmianie tylko odpowiednich map o nazwie "Map #" wiec o to kolejna wersja zmieniająca tylko wybrane materialy

 

map_name_changer_v02.txt

Edytowane przez SUPER_OkO

Napisano
  • Autor

nowy zalacznik jest nie dostepny. jesli masz chwile czasu to prosze wyslij jeszcze raz albo poprostu wklej kod jako tekst.

 

dzieki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności