Napisano 8 Maj 201311 l Mam taki drażniący problem z automatyczna numeracja map i materialow w max'ie. Kiedy importuje obiekt z materialem i jedna z map ma np. numer 25423 to przy tworzeniu kolejnego materialu nowa mapa bedzie miec numer 25424 itd. Zazwyczaj zmieniam nazwy ale czasami nie mam na takie rzeczy czasu i robi sie balagan. Podobnie jest z materialami. W studio w ktorym pracuje ludzie czesto importuja obiekty i materialy i w chwili obecnej licznik oscyluje okolo 2,000,000,000 :) Czy jest jakis sposob na zresetowanie tego licznika albo skrypt ktory "przenumeruje" wszystkie nie nazwane mapy/materialy zaczynajac od 1? [ATTACH=CONFIG]90430[/ATTACH]
Napisano 8 Maj 201311 l Również się podepnę pod Twój temat jeśli pozwolisz, mam podobny "problem" zarówno z mapami jak i nazwami grup :)
Napisano 9 Maj 201311 l http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/interactive-universal-renamer Sorry za odpowiedź. Dopiero zuważyłem o co dokładnie chodzi. Niestety nie wiem jak to zresetować
Napisano 26 Lipiec 201311 l map_name_changer_v01.txt Zmien, końcówke pliku na ms, czyli - map_name_changer_v01.ms (nie chcialo mi sie wgrywac na jakies serwery) Skrypt zadziała raczej na podstawowych materiałach na pewno nie na jakichś rozbudowanych Skrypt po prostu zbiera wszystkie materiały i leci po kolei po wszystkich sub materiałach i materiałach i zmienia im odpowiednio nazwy. Raczej nie spełni twoich oczekiwań w 100% więc masz go za free. Lepszy rydz niż nic... nie chce mi się myśleć nad różnymi wariantami materiałów bo to nie moja brożka. Pozdrawiam Zapomniałem o zmianie tylko odpowiednich map o nazwie "Map #" wiec o to kolejna wersja zmieniająca tylko wybrane materialy map_name_changer_v02.txt Edytowane 26 Lipiec 201311 l przez SUPER_OkO
Napisano 26 Lipiec 201311 l Autor nowy zalacznik jest nie dostepny. jesli masz chwile czasu to prosze wyslij jeszcze raz albo poprostu wklej kod jako tekst. dzieki.
Napisano 26 Lipiec 201311 l Poprawilem i w tamtym wątku jeszcze dodałem mały skrypt penetrujący nazwy troszeczkę głębiej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto