GreenScreen Napisano 10 Maj 2013 Napisano 10 Maj 2013 Witam, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem. Mianowicie, gdy próbuje zasymulować jakiś ogień w FumeFX wszystko przebiega pięknie, jest widoczny w podglądzie itp., ale kiedy chcę to wyrenderować to bum nie ma tego. Raz miałem taki problem ale zwiększyłem opacity i było w miarę w porządku, a teraz to nie działa. Co mogę zrobić, żeby ten ogień był widoczny? Z góry dziękuje,
maniom Napisano 11 Maj 2013 Napisano 11 Maj 2013 Podaj wiecej szczegółów bo nikt nie jest wróżką i nie wie co mogłeś zepsuć. Wrzuć render sceny i screeny ustawien fuma.
GreenScreen Napisano 11 Maj 2013 Autor Napisano 11 Maj 2013 W sumie niewiele zmieniałem w FumeFX, a żadna zmiana nie wpływała na pojawienie się ognia, ale tak przedstawiają się opcje: Render w trochę słabej jakości(bo się długo renderował), ale widać wyraźnie, że ognia brak... Na scenie jest tylko daylight który wchodzi przez okno. Sprawdzałem czy światła mają jakiś wpływ i wyłączyłem je w opcjach fumefx, ale również bez zmian. Próbowałem również zwiększać i zmniejszać opacity ale też nie działało... Nie ważne co robię ogień się nie pojawia.
turas Napisano 12 Maj 2013 Napisano 12 Maj 2013 Zwiększ Heat Production, zmniejsz burn rate. Możesz jescze zmniejszyć Ignition, musisz odpowiednio dobrać parametry.
maniom Napisano 12 Maj 2013 Napisano 12 Maj 2013 A w czym renderujesz ? bo moze renderer nie obsluguje fuma albo sprawdz w zakladce rendering->effects czy jest dodane fusion works renderer
GreenScreen Napisano 12 Maj 2013 Autor Napisano 12 Maj 2013 Pozmieniałem Heat Production i Burn Rate oraz Ignition, ale w żadnym wypadku nie pokazał się ogień... Co do Fusion Works Renderer jest on włączony.
beny Napisano 12 Maj 2013 Napisano 12 Maj 2013 Pozmieniałem Heat Production i Burn Rate oraz Ignition, ale w żadnym wypadku nie pokazał się ogień... Co do Fusion Works Renderer jest on włączony. Widzę że masz AFC graf koło opacity włączony więc może tam spłaszczyłęś go do zera i Ci się nie renderuje, albo coś masz z rendrerem nie tak. Włącz zwykły scanline i zobacz czy w ogóle jesteś w stanie ten ogień w pustej scenie wyrenderować.
GreenScreen Napisano 13 Maj 2013 Autor Napisano 13 Maj 2013 AFC nie jest spłaszczony, ale jeżeli chodzi o scanline to faktycznie, tam renderuje się ogień normalnie. Niestety jeżeli przełączam na mental ray to dalej go nie ma...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się