Jump to content

Jak wsypać jabłka do kosza?


dimaxion
 Share

Recommended Posts

Chciałbym użyć jakiejś zautomatyzowanej funkcji do umieszczenia w koszu jabłek, kamieni czy czegokolwiek innego, co normalnie wsypuje się do pojemnika.

Próbowałem z particlami i deflectorem w postaci kosza, ale średnio działa - w każdym razie moje ustawienia nie gwarantują zamierzonego efektu.

Macie jakieś pomysły?

 

Pozdr

 

Kuba

Link to comment
Share on other sites

pflow powinien ci starczyc i efekt bedzie naprawde swietny! Ale to tylko w wersji maxa 2014.

 

Zamiast standardowego partcile flow robisz mParticles i generujesz z BirthGruop powiedzmy, jesli chcesz by jablka byly rozne, jako ksztalt kolizji ustawiasz convex hull (o ile dobrze pamietam). Na obiekt kolidujacy (czyli statyczny) nakladasz modyfikator mParticle collider (nie pamietam dokladnie, nie mam maxa 2014 pod reka) i ustawiasz na ACTIVE. Do tego samego eventu mCollision test z deflektorem wybranym ze sceny, czyli obiektem kolidujacym. i tyle :)

 

Efekt wrecz swietny, prosty i szybki

 

P.S. Albo jak pisze traitor ToolBox do od wersji 2013 i w dół, bo to dokladnie ten sam system, tylko nazewnictwo troszke inne

 

P.P.S. mP World ma wsparcie dla wielu wątków, trzeba tylko zaznaczyc bo defaultowo jest wylaczone i wpisac ile wlezie, i tak nie sprawdza i bedzie korzystal z tylu ile masz. chociaz wydaje mi sie ze max to 16, sam mam 32 ale przyjmuje tylko 16. wiec mozna naparwde ciezkie rzeczy w tym wymeczyc :)

Edited by Juzwa
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy