Napisano 20 Maj 201311 l Cześć. Chciałbym zaprezentować poczatkowe fazy modelowania Audi A8 w wersji z 2010 roku. Jako, że modelowaniem pojazdów wcześniej się nie zajmowaliśmy, tak proszę o rady i sugestie osób, które mają już w tym większe doświadczenie. :) Poniżej siateczki: Bryłka: I poglądowy rzut okiem na shadery: Tu widać, że przednia szyba nie wygląda zbyt dobrze, ale to wina schrzanionego studio. Jak już wymodelujemy wnętrze i trochę poprawimy światełka, to wszystko powinno grać. :) Technikalia: Blender 2.66 / Cycles HiPoly: LoPoly: Edytowane 20 Maj 201311 l przez trimDsgn
Napisano 20 Maj 201311 l Polecam przestawic render na BI kiedy modelujecie (chyba jest was więcej :P) Z ustawionym Cyckiem shadery w viewporcie są jakieś mdłe i niewiele widać. Na modelu widać nierówności. Najwięcej w okolicy nadkola. Zgodności z oryginałem nie sprawdzałem. Polecam zrobić bazę a dopiero po tym zagłębiać się w szczegóły.
Napisano 20 Maj 201311 l Sztuk nas są dwie, Michał i Maciej. :) Nierówności się wyklepie, a baza będzie gotowa za pare dni. Detali tu właściwie niewiele, To co widać na scenie jest jeszcze "łyse" niemalże, po prostu subsurf wrzucony. ;) Będziemy dziubać. Dzięki za sugestię odnośnie VP. Faktycznie z Bl widać znacznie więcej. Niedługo update. Pozdrawiam. :)
Napisano 21 Maj 201311 l To nie baza tylko gotowe pocięte elementy. Baze się robi pod całą bryłę a potem tnie po zagęszczeniu.
Napisano 21 Maj 201311 l Popieram to co pisze Slim_ i Sebazx6r, najpierw baza całego auta a potem ciecie i detale. Robiąc poszczególne panele z detalami możecie sobie tylko dołożyć roboty z późniejszym pasowanie/poprawkami w kolejnych elementach. Poza tym modle sie gnie, miejscami nawet bardzo. Zerknijcie na 5 szot w poście- gril jest pofalowany; przetłocznie pod lampa(prawa strona) również; zakończenie maski (przy styku z grilem) jakoś dziwnie zdeformowane. Nie jest źle, ale moim zdaniem łatwiej było by zacząć od bazy tworzac gładkie powierzchnie a dopiero potem ciąć na blachy itp. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto