Skocz do zawartości

Audi A8 2010 [WiP]


Gość trimDsgn

Rekomendowane odpowiedzi

Gość trimDsgn

Cześć. Chciałbym zaprezentować poczatkowe fazy modelowania Audi A8 w wersji z 2010 roku. Jako, że modelowaniem pojazdów wcześniej się nie zajmowaliśmy, tak proszę o rady i sugestie osób, które mają już w tym większe doświadczenie. :)

 

Poniżej siateczki:

ogIlOYj.jpg

 

RhOQ7gE.jpg

 

Bryłka:

a>

 

938uiyR.jpg

 

Xsx7L7i.jpg

 

I poglądowy rzut okiem na shadery:

irEJ6G8.jpg

 

Tu widać, że przednia szyba nie wygląda zbyt dobrze, ale to wina schrzanionego studio. Jak już wymodelujemy wnętrze i trochę poprawimy światełka, to wszystko powinno grać. :)

 

Technikalia:

 

Blender 2.66 / Cycles

 

HiPoly: NguI823.jpg

LoPoly: rCDA6Ab.jpg

Edytowane przez trimDsgn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Polecam przestawic render na BI kiedy modelujecie (chyba jest was więcej :P) Z ustawionym Cyckiem shadery w viewporcie są jakieś mdłe i niewiele widać. Na modelu widać nierówności. Najwięcej w okolicy nadkola. Zgodności z oryginałem nie sprawdzałem. Polecam zrobić bazę a dopiero po tym zagłębiać się w szczegóły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość trimDsgn

Sztuk nas są dwie, Michał i Maciej. :) Nierówności się wyklepie, a baza będzie gotowa za pare dni. Detali tu właściwie niewiele, To co widać na scenie jest jeszcze "łyse" niemalże, po prostu subsurf wrzucony. ;) Będziemy dziubać. Dzięki za sugestię odnośnie VP. Faktycznie z Bl widać znacznie więcej. Niedługo update. Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram to co pisze Slim_ i Sebazx6r, najpierw baza całego auta a potem ciecie i detale. Robiąc poszczególne panele z detalami możecie sobie tylko dołożyć roboty z późniejszym pasowanie/poprawkami w kolejnych elementach. Poza tym modle sie gnie, miejscami nawet bardzo.

Zerknijcie na 5 szot w poście- gril jest pofalowany; przetłocznie pod lampa(prawa strona) również; zakończenie maski (przy styku z grilem) jakoś dziwnie zdeformowane.

Nie jest źle, ale moim zdaniem łatwiej było by zacząć od bazy tworzac gładkie powierzchnie a dopiero potem ciąć na blachy itp.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności