Gość trimDsgn Napisano 20 Maj 2013 Share Napisano 20 Maj 2013 (edytowane) Cześć. Chciałbym zaprezentować poczatkowe fazy modelowania Audi A8 w wersji z 2010 roku. Jako, że modelowaniem pojazdów wcześniej się nie zajmowaliśmy, tak proszę o rady i sugestie osób, które mają już w tym większe doświadczenie. :) Poniżej siateczki: Bryłka: I poglądowy rzut okiem na shadery: Tu widać, że przednia szyba nie wygląda zbyt dobrze, ale to wina schrzanionego studio. Jak już wymodelujemy wnętrze i trochę poprawimy światełka, to wszystko powinno grać. :) Technikalia: Blender 2.66 / Cycles HiPoly: LoPoly: Edytowane 20 Maj 2013 przez trimDsgn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slim_ Napisano 20 Maj 2013 Share Napisano 20 Maj 2013 Polecam przestawic render na BI kiedy modelujecie (chyba jest was więcej :P) Z ustawionym Cyckiem shadery w viewporcie są jakieś mdłe i niewiele widać. Na modelu widać nierówności. Najwięcej w okolicy nadkola. Zgodności z oryginałem nie sprawdzałem. Polecam zrobić bazę a dopiero po tym zagłębiać się w szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość trimDsgn Napisano 20 Maj 2013 Share Napisano 20 Maj 2013 Sztuk nas są dwie, Michał i Maciej. :) Nierówności się wyklepie, a baza będzie gotowa za pare dni. Detali tu właściwie niewiele, To co widać na scenie jest jeszcze "łyse" niemalże, po prostu subsurf wrzucony. ;) Będziemy dziubać. Dzięki za sugestię odnośnie VP. Faktycznie z Bl widać znacznie więcej. Niedługo update. Pozdrawiam. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 21 Maj 2013 Share Napisano 21 Maj 2013 To nie baza tylko gotowe pocięte elementy. Baze się robi pod całą bryłę a potem tnie po zagęszczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martix69 Napisano 21 Maj 2013 Share Napisano 21 Maj 2013 Popieram to co pisze Slim_ i Sebazx6r, najpierw baza całego auta a potem ciecie i detale. Robiąc poszczególne panele z detalami możecie sobie tylko dołożyć roboty z późniejszym pasowanie/poprawkami w kolejnych elementach. Poza tym modle sie gnie, miejscami nawet bardzo. Zerknijcie na 5 szot w poście- gril jest pofalowany; przetłocznie pod lampa(prawa strona) również; zakończenie maski (przy styku z grilem) jakoś dziwnie zdeformowane. Nie jest źle, ale moim zdaniem łatwiej było by zacząć od bazy tworzac gładkie powierzchnie a dopiero potem ciąć na blachy itp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się