Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W 3ds max 2010 aby textury wyświetlały się bez pixelozy należało wejść w tools - dalej nie pamiętam już ale chyba - show materials as hardwer lub display as harware [nie pamiętam] i ten zabieg rozwiązywał problem pixelozy w wievporcie. Teraz mam ten sam problem ale w maxie 2014 i tam nie ma już tej opcji są inne ale żadna nie działa tak jak ta w starszej wersji.

Pytanie brzmii jak to ustawić w nowej wersji?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

czego uzywasz do wyswietlania viewportu ? mozesz sprobowac zmienic na DirectX albo OpenGL i wtedy zaznaczyc "match bitmap as closely as possible" jak uzywales wczesniej Nitrous

Napisano

w oknie viewportu naciskasz na + potem na zakladke display Performance i tam sobie ustaw maximum pixeli w Viewport Images and Textures Display Resolution. Potem restart maxa

:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności