Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W 3ds max 2010 aby textury wyświetlały się bez pixelozy należało wejść w tools - dalej nie pamiętam już ale chyba - show materials as hardwer lub display as harware [nie pamiętam] i ten zabieg rozwiązywał problem pixelozy w wievporcie. Teraz mam ten sam problem ale w maxie 2014 i tam nie ma już tej opcji są inne ale żadna nie działa tak jak ta w starszej wersji.

Pytanie brzmii jak to ustawić w nowej wersji?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czego uzywasz do wyswietlania viewportu ? mozesz sprobowac zmienic na DirectX albo OpenGL i wtedy zaznaczyc "match bitmap as closely as possible" jak uzywales wczesniej Nitrous

Napisano

w oknie viewportu naciskasz na + potem na zakladke display Performance i tam sobie ustaw maximum pixeli w Viewport Images and Textures Display Resolution. Potem restart maxa

:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności