Napisano 26 Maj 201311 l W 3ds max 2010 aby textury wyświetlały się bez pixelozy należało wejść w tools - dalej nie pamiętam już ale chyba - show materials as hardwer lub display as harware [nie pamiętam] i ten zabieg rozwiązywał problem pixelozy w wievporcie. Teraz mam ten sam problem ale w maxie 2014 i tam nie ma już tej opcji są inne ale żadna nie działa tak jak ta w starszej wersji. Pytanie brzmii jak to ustawić w nowej wersji?
Napisano 9 Listopad 201311 l czego uzywasz do wyswietlania viewportu ? mozesz sprobowac zmienic na DirectX albo OpenGL i wtedy zaznaczyc "match bitmap as closely as possible" jak uzywales wczesniej Nitrous
Napisano 9 Listopad 201311 l w oknie viewportu naciskasz na + potem na zakladke display Performance i tam sobie ustaw maximum pixeli w Viewport Images and Textures Display Resolution. Potem restart maxa :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto