P.I.W.O. Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 W 3ds max 2010 aby textury wyświetlały się bez pixelozy należało wejść w tools - dalej nie pamiętam już ale chyba - show materials as hardwer lub display as harware [nie pamiętam] i ten zabieg rozwiązywał problem pixelozy w wievporcie. Teraz mam ten sam problem ale w maxie 2014 i tam nie ma już tej opcji są inne ale żadna nie działa tak jak ta w starszej wersji. Pytanie brzmii jak to ustawić w nowej wersji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turboultra Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 czego uzywasz do wyswietlania viewportu ? mozesz sprobowac zmienic na DirectX albo OpenGL i wtedy zaznaczyc "match bitmap as closely as possible" jak uzywales wczesniej Nitrous Link to comment Share on other sites More sharing options...
soshka.cg Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 w oknie viewportu naciskasz na + potem na zakladke display Performance i tam sobie ustaw maximum pixeli w Viewport Images and Textures Display Resolution. Potem restart maxa :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.W.O. Posted November 9, 2013 Author Share Posted November 9, 2013 soshka.cg - dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now