Skocz do zawartości

Postać 3D


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam..

No i lecę z następnym modelikiem.. tym razem będzie to postać :) Kolejny model do animki... modeluję pod riga, żeby qmpel ustawił pozę, ale w samej animacji postać ma stać nieruchomo..

Na początek twarzyczka.. (szbko scanlinięte ;)

  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Narazie tyle jest :P

Jak będzie coś więcej to wrzucę ;)

Napisano

Tak, tamta też jest moja... :) Dziękuję za pochwałę :) Aż zerknę sobie na nią - tam z tego co pamiętam było dużo błędów, ale wszystko zamaskowałem :)

Napisano

Nos?? A co z nim nie tak?? ten mi się podoba - ma wyraz... fakt, że w finalnej wersji będzie troszkę inny, ale ten mi się podoba :)

Napisano

twarz jak twarz. w sumie to niewiele narazie widać, siatkę daj, to pewnie znajdzie się coś do poprawy :> Jeśli do czegoś miałbym teraz zastrzeżenia to byłyby to oczy. Takie trochę mongolskie teraz ;]

Napisano

narzucil bym tu teksture kobiety i nalozyl na twarz meszczyzny ...takiego lysiejacego grubasa ( o zboczonym wygladzie) ...ach ...to bylby widok...pozdro

Napisano

Raminez - za dużo Milczenia Owiec :P Swoją drogą czytał ktoś książkę?? Miooodzioooooooooo... godna polecenia!!

Zaraz coś dorzucę.. niewiele, bo zcasu nie było i może siateczka też się znajdzie ;)

Napisano

nietylko milczenie owiec ...ale hanibal i red dragon ...nieze pozycje...

nara

Napisano

Siateczka.. i troszkę więcej twarzy... nie miałem zcasu siedzieć, czyli updt znikomy ;)

Napisano

Dlaczego nie można dodać załącznika bez tekstu?? =)

Napisano

dziwne oczy;) policzki do przodu baridzej, tak samo to co laczy nos z ustami, pod chrzastka, nei wime jak sie to nazywa ,ale pwinno wchodzic glebiej w "nos" , tak mi si wydaje przynajmniej , nie zna msie na ludziach:P

Napisano

Poprawiłem msce pod nosem, idę się kąpać - resztę zmienię jak zbuduję całą siateczkę :) Pozdrawiam :)

Napisano

fajnie to wyglada a bedzie jeszcze lepiej wydaje mi sie ze wszystko jest oki ale czy ta kosc czy tam chrzasta pomiedzy dziurkami nie powinna byc troszeczke nizej? bo zadko kiedy trafia sie tak idealnie rowno:( a moze to ja mam krzywy nos:) pozdrawiam

Napisano

i siateczka... heh... myślę, że jest dobra... co o niej sądzicie??

 

Koło ucha poprawi się... narazie jest poprostu nierówno :)

Napisano

Jeszcze troszkę zabawy w przesuwanie vertexów ;) W przerwach między kolejnymi kartkami "Morta" :D

Napisano

Kłapciate uszko :) czyli updt.. jeszcze wiele do poprawienia, ale siatka już skończona... możecie ocenić :)

 

1228 face'ów przed meshsmoothowaniem... :)

Napisano

Boże, jak ja nienawidzę tej wklejanki - nie mogę się doczekać aż mi w końcu serwa włączą.. masakra :/

Napisano

Spoko, narazie cieszę się ze skończonej siatki - na poprawki przyjdzie czas :) Niemniej jednak zasugeruj mi co mamz nim zrobić... jeszzce wiele vertexów do przemierzenia przed moja mychą.. ale to jutro, bo idę czytać MORTA :) Dobranoc :D

Napisano

ucho powinno byc szersze zobacz w lusterku ze malzowina jako calosc tam gdzie u Ciebie rozchodzi sie od dziurki z uchem powinno byc bardziej wysuniete w strone oka , zobacz mniej wiecej gdzie masz koniuszek ucha (to to gdzie sie nosi kolczyki :D) reszta jest w miare.

Napisano

mi sie wydaje ze siata jest strasznie zageszczona, a w modelu w ogole tego nie widac. wydaje mi sie rowniez ze ta postac ma za chuda szyje. rowniez wydaje mi sie, ze nieciekawie prezentuje sie front[w sensie patelni]. ucho jest za bardzo z tylu, wydaje mi sie.

Napisano

Noooo.... więcej takich postów - dawać dalej panowie... :)

Napisano

KoMic nie zartuj sobie okrutniku.

 

Sensei co sie tak czepiasz tych poly? nie widac to nie widac, co prawda plastyka podczas ms jest wazna ale jak jest siatka zageszczona odpowiednio daje duze mozliwosci , po 2 komputery wyszly z obslugiwania "300 fejsow na postac"

Napisano

nie widac - to mi smierdzi straszna kaszanka po prostu ;). i tu wcale nie chodzi o szybkosc dzialania tylko o jakies operowanie na tym, czy to przy animacji czy przy edytowaniu. moim zdaniem :P.

Napisano

Hehehe... elfik ma rację co do frontu - nie pokazuję, bo jest beznadziejny i psuje efekt... :) Ale dziś go poprawię :) Wogóle przydałoby się dziś skończyć tą siateczkę...

Co do animowania - będzie rigowana cała postać i ustawiona prawie nieruchomo w animacji, więc myślę, że gęstość siatki jest ok... natomiast co do samej siatki - chciałem sobie zrobić twarz, której mółbym w przyszłości używać... no i myślę, że wyszło - nie jest zbyt gęsta, łatwo zmienić kształt, wyraz twarzy, w skrajnym przypadku da się animować... :)

Napisano

Uszka jeszcze nie ruszane, i będzie to ona, nie on (nie ma być specjalnie piękna - nie martwcie sie ;) ) - texturki nie robię bo to już nie moja działka...

Napisano

coś tam jeszcze skrobnąłem.. idę kończyć MORTA :)

Napisano

Nie, nie czeka mnie - ona taka ma być :P

Napisano

hmmm co do ucha to mi nie pasi nie ludzkie takie co do oka wokol niego bym dodal jescze po zedzie wertexow aby uwypuklic je lekko tam gdzie maja byc zesy i brwi

Gość AcidBoyXL
Napisano

niezle szerokie beda pekaesy :), kozystasz z jakiejs referki ?

Napisano

Tak, 2 różnych fotek kobiet :) No i obraz Blake, który am być imitowany w animacji (tak, wiem kolejny - ale takie są założenia :P )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności