Napisano 16 Czerwiec 201311 l Witam, mam pewnie problem który przedstawiam na załączonym obrazie: http://img801.imageshack.us/img801/2840/3idt.jpg Chciałbym wypełnić zaznaczony obszar wielokątami tak aby był on w miarę okrągły. Czy istnieje jakieś narzędzie dzięki któremu obszar mógłby być wypełniony z inteligentnym zaokrągleniem względem wielokątów otaczających tę dziurę?
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Jest kilka sposóbów. Żaden w magiczny sposób nie zaookrągli Ci wypełnienia. Jednym z lepszych. Cofnięcie się do modelowania tej powierzchni i zrobienie tego od nowa na powierzchniach sds, nurms, czy jaki tam program używasz. Najlepiej sobie uprościć takie modelowanie do mniejszej ilości wierzchołków na krawędziach i korzystać z podglądu sds ( w tym wypadku meshShooth). Potem dopiero zagęścić przez konwersje do editablePoly ( bo widzę że korzystasz z 3dsmax). Z innych, ale też nie magicznych: http://www.mariussilaghi.com/products/quad-cap
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Jest kilka sposóbów. Żaden w magiczny sposób nie zaookrągli Ci wypełnienia. Birial nurbsowy? Przekonwertować bordera do curve i birial. Tylko trzeba ręcznie ustawić konwersje na poly i potem edge poprzestawiać z flow, ale to proste.
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Ej a nie ma czegoś takiego w maxie że zaznacasz te krawędzie wewnątrz. ołówkiem (greace pencil) rysujesz na oko tak na szybko siatkę i wciskasz klawisz wypełnij. W blenderze taka funkcja jest w Modo widziałem coś podobnego to chyba w maxie też powinna być :X
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Nie wiem czy to do mnie Kryzys, ale w May'i mam można ustawić tak, że NURBsowe narzędzia działały w trybie poly, potem tylko ustwawić pozostaje i połaczyć.
Napisano 18 Czerwiec 201311 l No właśnie, w Mayi jest to dużo prostsze. Na myśli miałem max. Zawsze dużo skakania jednak mocno irytuje. -W każdym razie ja należę do tego gatunku.-Stąd taka moja sugestia odnośnie workflow dla takiego problemu.
Napisano 18 Czerwiec 201311 l Rappatools ma coś takiego dla maxa : W najnowszym modo coś podobnego dodali.