pawel Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 nooo to ladnie szalejesz!!!! niby cicha woda a Ty tu za szabelke chwytasz i do bitwy gnasz!... laaadnieee!!! POWODZENIA! moj Ty maly zolnierzyku:D
asblaze Napisano 10 Wrzesień 2004 Autor Napisano 10 Wrzesień 2004 EEELOO.... i NA POMOC :)))) Spotkał ktostaki błąd? I czy mozna cosz nim zrobić? HELP PLEASE :) PS. aaaaa dla wszystkich przygotowujących walkę Intro do gry onimusha3 Do tej pory nie mogę się pozbierać ;)
asblaze Napisano 10 Wrzesień 2004 Autor Napisano 10 Wrzesień 2004 Tutaj jeszce mała próba skina palców. NIestety siatka poważnie się łamie, ale to już poprawione. Wstawiam tylko dlatego, że już zrobiłem render ;) Muszę jeszce popracowac nad wyczyciem czasu, bo po pracy dłoni widać, że za dobre nie jest ;) test lapki.avi
Kris_R Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 Uff... ładny kibel się zrobił.. pierwszy raz widzę taki błąd. A swoją drogą to niedługo zabraknie Ci miejsca na te suwaczki :))
asblaze Napisano 11 Wrzesień 2004 Autor Napisano 11 Wrzesień 2004 tak naprawdę to już ostatnie, 6 do prawej i 6 do lewej dłoni
und3r Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Hmm wszystko si. Ale powiedz mi jaki masz sprzet? :) I czy zdolasz i czy masz ochote na tyle tego. Ogolnie podobami sie ale zastanawiam sie czy w pewnym momencie nie walniesz tego w kat z powodu zagmatwania i ciezkosci pliku. Nie zrozum mnie zle jestem pelen podziwu!
asblaze Napisano 12 Wrzesień 2004 Autor Napisano 12 Wrzesień 2004 Problem rozwiązała nowsza wersja softu... i nei tylko ten jeden ale również wagi siefajniej kopiuje :) und3r -> 2.4GHz PIV HT 1GB ram ATI 9600 PRO na ABICIE... na razie daje radę, ale regularnie przeprowadzam testy wydajności :) Poza tym, kosci pomagajace bedą poukrywane podrzas samej pracy z animacją. wiec najpierw planuje zrobic dobrego riga, potem wyanimować główne ruchy, następnie zabrać się za detale takie jak palce i włosy a reszte pozostawic przygotowanym wcześniej automatom.
und3r Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 To bardzo ładnie. Poprostu się zastanawiam ile pracy chcesz włożyć i co osiągnąć :) A z tej konfiguracji sprzęta to bym wymienił płytę główną i by jeszcze bardziej śmigał. :) Asusa polecam :)
Ka21k Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Mam prawie taki sam sprzet (mniej ramu i płyta Shuttle i Athlon) ale wydaje mi sie ze jakos wolno to u mnie chodzi. Masz jakies sterowniki do tego Radeona specjalne, bo mam takiego samego. A o co chodzi z tymi automatami?
asblaze Napisano 12 Wrzesień 2004 Autor Napisano 12 Wrzesień 2004 und3r -> no na asusa takiego jakiego chciałem jeszce nei było mnei stać. Jak siezmobilizuje to bedzie 2-procesorowy :)a abicik na razie spokojnie daje radę :) Ka21k -> Z tego co wiem o sprzęcie.... a trochewiem bo robiłem w hurtowniach komputerowych, to Shuttle jest przyzwoita płytą stawiana na równi z Gigabitem. Niestety w ŻYCIU nie przekonam się do produktów AMD. co nei zmienai faktu że czasem z nimi pracuje :) Co do sterów.... niestety nie znalazłem nic specjalnego. regularne updaty ze strony ATI. a soft ustawiony na OpenGL. A jesli chodzi o automaty, to takie określenie na patenty nad którymi pracuje przy tym rigu.... to na prawde jest eksperyment!!!!
asblaze Napisano 13 Wrzesień 2004 Autor Napisano 13 Wrzesień 2004 Niestety kolejny poślizg... na szczęście łapy już skończyłem ale kręgosłup nie zdał egzaminu. Muszę przemyśleć sprawe.
Arnet Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 a co nie pyklo z tym kregoslupem? opisz prosze.. :)
asblaze Napisano 13 Wrzesień 2004 Autor Napisano 13 Wrzesień 2004 Oś obrotu krzywizny piersiowej paskudnie łamie siatkę, ramiona obracają się w płaszczyźnie Y ale jużgórna cześć klatki dostaje jakiegoś obrotu w X. Cały kręgosłup chce animować 2 kontrolerami, i pod to był ten szkielet przygotowywany :)
asblaze Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 No dobra.... odpoczywam od kręgosłupa, co nie zmienia faktu, że walcze nadal :) Szybki test kosci szyi i głowy, helpera dla oczu i głowy oraz porigowanych kilka włosków :) glowa.avi Jak widzać całość animuje jeden kontroler. Pozdrawiam :)
Arnet Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 fajowe... jedno 'ale'.. miedzy klata a szyja tak sie dziwnie skora wybrzusza podczas ruchu glowy do gory:P
asblaze Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Jeśi mówisz o brzegach siatki przy szyi to masz rację... :) przez pierwsze 30 klatek ręcę wykonują próbny gest co ma wpływ na te wertexy.
Arnet Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 asbleze chodzi mi o to miejsce gdzie u czlowieka zaczyna sie mostek... na animacji widac jak sie w tym miejscu uwypukla szyja przy podniesionej glowie i chowa jak opusci glowe... podejdz do lustra i zobacz czy u Ciebie tesz tak sie robi jak ruszysz glowa.. bo u mnie nie :P... ale ja moze inny jestem :P
asblaze Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Arnet... tak.. wiem o co ci chodzi :) Myślę żę problem zniknie jak dojdą wagi kości klatki piersiowej. Tymczasem dla zainteresowanych..... Ustawienia envelop na włosach:)
asblaze Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Ok... włosy skończone.... mozę troche przegiąłem z dynamiką :) Poprawiłem blad ->dzieki ARNET. glowa.avi
Ka21k Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 Widzac co ty wyprawiasz stwierdzam, ze chyba rzeczywiscie bedziecie mieli sie z kogo posmiac. Przy tobie to ja jestem jak ten niesforny piksel :D
asblaze Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Ka21k... przestań :) pierwszy raz w zyciu to robie ... na taką skalę :)
pawel Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 moje zdanie znasz... ale "niesforny pixel" To jest haslo tygodnia:D
bartonfink Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 a mnie sie otwiera pusta strona(Opera) buuuu :( a tak bardzo chcialem porównac twoje wloski do swoich :(
asblaze Napisano 14 Wrzesień 2004 Autor Napisano 14 Wrzesień 2004 Barton... specjalnie dla CIebie glowa.avi PS.... poproszę o link do Twoich :)
Kris_R Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 Smakowicie :) Nie mogę się doczekać aż ruszysz z animą asblaze... przycisnę Cię trochę :p pozdrawiam
asblaze Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Napisano 15 Wrzesień 2004 dzięki Kris ....Tego mi było trzeba :)
leander Napisano 15 Wrzesień 2004 Napisano 15 Wrzesień 2004 super asblaze, podejscie do tematu robi wrazenie
asblaze Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Napisano 15 Wrzesień 2004 :) DZIękuję.... Dzisiaj przerwa.... muszę troche czasu żonie poświęcić i popatrzeć na nią nie tylko pod kątem gestów ciała do animacji ;)
asblaze Napisano 16 Wrzesień 2004 Autor Napisano 16 Wrzesień 2004 Tym razem mały teścik na noozki. Envelopy, gizma i fleksy na nogawkach i kieszeniach (mało niestety widoczne na takim formacie). nozka.avi
Kris_R Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 Fajno że już się zaczyna ruszać. Jeśli przedstawiasz ruch jakiejś części ciała, to możesz sie pokusić o bardziej ekstremalne, szersze zakresy ruchów. Pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 Czarne spodnie na czarnym tle. ŁAŁ EDIT: Rozjaśniłem monitor na max i zobaczyłem że ma dwa kolana.
Ka21k Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 Nie zebym krytykowal, ale czy kostka powinna sie przesowac wzgledem nogi?
asblaze Napisano 16 Wrzesień 2004 Autor Napisano 16 Wrzesień 2004 MASTER :) CZepiasz się ;P :) ale od teraz renderuje na szarym :) Ka21k. Możesz jaśniej trochę? bo nie chwytam :) I czepiaj się ile wlezie :) o to w tym chyba chodzi :) Pozdrawiam
Ka21k Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 W ostatniej klatce w ktorej noga dotyka podloza kostka dziwnie dalej sie porusza.
Arnet Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 tak jak zauwazyl Władca Paroowek... tworzy sie drugie kolano.. pod posladkiem... widac to na ostatnich klatkach animacji wyglada to jakby sie noga zlamala.. fujj :P
Kuciel Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 tak trzymaj zapowiada sie calkiem niezle :)
Kris_R Napisano 17 Wrzesień 2004 Napisano 17 Wrzesień 2004 No to ja wyjaśnię że ta kostka to Flex na nogawce... to spodnie dalej lecą, a nie staw kostkowy... myślę że przejdzie spokojnie Co do pupy, to faktycznie się nie napina, ale myślę że będzie. To naturalne że odginając nogę do tyłu napinasz pośladek. Powinien się powiększyć trochę. Zwróć prosze na to uwagę. Pozdrawiam
asblaze Napisano 17 Wrzesień 2004 Autor Napisano 17 Wrzesień 2004 Dzieki serdecznie za wszystkie posty. Znalazłem w nich wiele cennych uwag. Za jakies 3 godziny postaram się spiąć spodnie w całość i wrzucić symulacje biegu. (na innym tle Master ;) Wtedy mysle wszystkie takie bugi wyjdą i będę wdzięczny za opinie :) Pozdrawiam
asblaze Napisano 18 Wrzesień 2004 Autor Napisano 18 Wrzesień 2004 Ponownie probna animacja nóg... no jest troche błędów :) szczególnie kolana źle pracują. Poza tym wyglada jakby robot biegł :) biegus1.avi biegus2.avi Idę spać :) Pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 jak na mój gust tylek powinien plynnie podskakiwac
Kris_R Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 Najwięcej problemów jest z animacją miednicy... za mocno szarpie. Bieg jest fajny i dynamiczny, ale to szarpanie faktycznie nadaje taki mechaniczny ruch. Pamiętaj o krzywych...wyedytuj je tak, aby tworzyły płynne linie i nie stanowiły twardych kątów. To na pewno zmiękczy ruch i doda realizmu. Pozrdawiam
Arnet Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 kurcze.. troche malo widac... no i same nogi.. lol.. tak dziwnie... asbleze.. proponuje wykonac animacje gdzie kamera sledzi postac.. mysle ze latwiej bedzie przyrzec sie rytmowi i plynnosci ruchow...
rzuq Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 Takze zwroc uwage na podloze - stopa moze sie lekko przekrecac w miare przenoszenia sie srodka ciezkosci kiedy mamy do czynienia ze slaba przyczepnoscia. Pamietaj takze ze w czasie biegu ciezar ciala nie opiera sie na calej stopie lecz na palcach - tutaj chyba to najbardziej boli. O miednicy Kris_R wspominal wiec narazie to wszystko. Powodzenia
asblaze Napisano 19 Wrzesień 2004 Autor Napisano 19 Wrzesień 2004 Dzięki Kris_R, Arnet i Rzuq. Stopa nie jest podzielona, bo dziewczyna będie miała łyżwy :) Dlatego biega jak platfus ;) Na razie nic sie nei zmieniło w moich pracach, dlatego nic nie zamieszczam. Bieg ustawiałem z pamieci ruchu, bo nie wrzuciłem sobie niczego na podkład, a niestety Biped był bardzo kiepskim wzorem :) Postaram się do jutra coś umieścić coś nowego ;)
Gość Deler Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 Mam pytanie, po jaka cholere bawic sie w animacje z maksa, niemozecie wrzucic kosci do motion buildera, zrobic animacje zaimportowac fbx do maksa, zazucic rendering? Narzedzia do animacji w maksie to tylko teorja.
asfalton Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 asblaze pokaz z boku, i miednica faktycznie jest sztywna, pobujaj nia troche...:)
Fr3d3k Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 hyhy ale sie usmialem przy tych biegajacych portasach ... zabawnie to wyglada ... Fajnie sie to wszystko rozwija imho ! BTW Koledzy juz wpomnieli ...- strasznie człapie =] gl&hf !
asblaze Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Napisano 26 Wrzesień 2004 Hey. Jakiś czas mnie nie było, co nie znaczy że przerwałem walkę ;) To chyba już ostatnie screeny. Mam nadzieje od dzisiaj zamieszczać tylko animki ;) 1. Tak wygląda mój szkielet gotowy do animacji (włosy na razie odpuściłem, bo jednak za bardzo obciążają kompa) 2. Tutaj widać wszystko co zrobiłem z piękną siatką Sławka ;) Przypuszczam że zagęszcze jeszcze siatkę przy nadgarstkach. 3. I na koniec pytanie... Czy wielkosć lodowiska jest w miare odpowiednia? bo na jeździe na łyżwach znam się tak samo jak na przetwórstwie wielorybów :) Dziękuję za komentarze :)
Rekomendowane odpowiedzi