Skocz do zawartości

Animacja: jazda figurowa na lodzie


asblaze

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 234
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hmm wszystko si. Ale powiedz mi jaki masz sprzet? :) I czy zdolasz i czy masz ochote na tyle tego. Ogolnie podobami sie ale zastanawiam sie czy w pewnym momencie nie walniesz tego w kat z powodu zagmatwania i ciezkosci pliku. Nie zrozum mnie zle jestem pelen podziwu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązała nowsza wersja softu... i nei tylko ten jeden ale również wagi siefajniej kopiuje :)

und3r -> 2.4GHz PIV HT 1GB ram ATI 9600 PRO na ABICIE... na razie daje radę, ale regularnie przeprowadzam testy wydajności :) Poza tym, kosci pomagajace bedą poukrywane podrzas samej pracy z animacją. wiec najpierw planuje zrobic dobrego riga, potem wyanimować główne ruchy, następnie zabrać się za detale takie jak palce i włosy a reszte pozostawic przygotowanym wcześniej automatom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

und3r -> no na asusa takiego jakiego chciałem jeszce nei było mnei stać. Jak siezmobilizuje to bedzie 2-procesorowy :)a abicik na razie spokojnie daje radę :)

Ka21k -> Z tego co wiem o sprzęcie.... a trochewiem bo robiłem w hurtowniach komputerowych, to Shuttle jest przyzwoita płytą stawiana na równi z Gigabitem. Niestety w ŻYCIU nie przekonam się do produktów AMD. co nei zmienai faktu że czasem z nimi pracuje :) Co do sterów.... niestety nie znalazłem nic specjalnego. regularne updaty ze strony ATI. a soft ustawiony na OpenGL. A jesli chodzi o automaty, to takie określenie na patenty nad którymi pracuje przy tym rigu.... to na prawde jest eksperyment!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oś obrotu krzywizny piersiowej paskudnie łamie siatkę, ramiona obracają się w płaszczyźnie Y ale jużgórna cześć klatki dostaje jakiegoś obrotu w X. Cały kręgosłup chce animować 2 kontrolerami, i pod to był ten szkielet przygotowywany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asbleze chodzi mi o to miejsce gdzie u czlowieka zaczyna sie mostek...

na animacji widac jak sie w tym miejscu uwypukla szyja przy podniesionej glowie i chowa jak opusci glowe...

podejdz do lustra i zobacz czy u Ciebie tesz tak sie robi jak ruszysz glowa.. bo u mnie nie :P... ale ja moze inny jestem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja wyjaśnię że ta kostka to Flex na nogawce... to spodnie dalej lecą, a nie staw kostkowy... myślę że przejdzie spokojnie

Co do pupy, to faktycznie się nie napina, ale myślę że będzie. To naturalne że odginając nogę do tyłu napinasz pośladek. Powinien się powiększyć trochę. Zwróć prosze na to uwagę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki serdecznie za wszystkie posty. Znalazłem w nich wiele cennych uwag. Za jakies 3 godziny postaram się spiąć spodnie w całość i wrzucić symulacje biegu. (na innym tle Master ;) Wtedy mysle wszystkie takie bugi wyjdą i będę wdzięczny za opinie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej problemów jest z animacją miednicy... za mocno szarpie. Bieg jest fajny i dynamiczny, ale to szarpanie faktycznie nadaje taki mechaniczny ruch. Pamiętaj o krzywych...wyedytuj je tak, aby tworzyły płynne linie i nie stanowiły twardych kątów. To na pewno zmiękczy ruch i doda realizmu. Pozrdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takze zwroc uwage na podloze - stopa moze sie lekko przekrecac w miare przenoszenia sie srodka ciezkosci kiedy mamy do czynienia ze slaba przyczepnoscia. Pamietaj takze ze w czasie biegu ciezar ciala nie opiera sie na calej stopie lecz na palcach - tutaj chyba to najbardziej boli. O miednicy Kris_R wspominal wiec narazie to wszystko.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kris_R, Arnet i Rzuq. Stopa nie jest podzielona, bo dziewczyna będie miała łyżwy :) Dlatego biega jak platfus ;) Na razie nic sie nei zmieniło w moich pracach, dlatego nic nie zamieszczam. Bieg ustawiałem z pamieci ruchu, bo nie wrzuciłem sobie niczego na podkład, a niestety Biped był bardzo kiepskim wzorem :)

Postaram się do jutra coś umieścić coś nowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, po jaka cholere bawic sie w animacje z maksa, niemozecie wrzucic kosci do motion buildera, zrobic animacje zaimportowac fbx do maksa, zazucic rendering? Narzedzia do animacji w maksie to tylko teorja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey. Jakiś czas mnie nie było, co nie znaczy że przerwałem walkę ;)

 

To chyba już ostatnie screeny. Mam nadzieje od dzisiaj zamieszczać tylko animki ;)

 

1. Tak wygląda mój szkielet gotowy do animacji (włosy na razie odpuściłem, bo jednak za bardzo obciążają kompa)

 

2. Tutaj widać wszystko co zrobiłem z piękną siatką Sławka ;)

Przypuszczam że zagęszcze jeszcze siatkę przy nadgarstkach.

 

3. I na koniec pytanie... Czy wielkosć lodowiska jest w miare odpowiednia? bo na jeździe na łyżwach znam się tak samo jak na przetwórstwie wielorybów :)

 

Dziękuję za komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności