Napisano 8 Lipiec 201311 l Wstępny projekt strony - portfolio. Na razie to właściwie tylko "szkic". http://dnstudio.ogicom.pl/ Proszę o opinie i rady. Może coś na temat logo, układu strony? Witryna w zamierzeniu ma być prosta i przejrzysta.
Napisano 8 Lipiec 201311 l powiem tak, szału nie ma, ale jest poprawnie mnie tylko zastanawia dlaczego nie trzymasz się obszaru roboczego? w sensie... powinieneś rozciągnąć obrazki do końca logo i menu
Napisano 8 Lipiec 201311 l Autor Nie miało być "szału" - miało nie migać, nie furczeć i nie zaskakiwać różnymi "wyskakującymi" i "jeżdżącymi" po ekranie :-). Zresztą to na razie tylko taka "przymiarka". Ponieważ jestem w tym temacie amatorem to zastanawiałem się właśnie jak podejść do "układu". Główna treść moim zdaniem, powinna mieścić się w najczęściej spotykanej minimalnej szerokości. Nagłówek można oczywiście bez problemu rozciągnąć na cały ekran, ale np. na moim monitorze (1600px) przestaje to wyglądać "fajnie". A treści nie zawsze będzie tyle, żeby przyzwoicie wypełnić "content". Taki dylemat. Teraz się temu przyglądam i faktycznie chyba na razie nie ma za bardzo co doradzać :-)
Napisano 8 Lipiec 201311 l skoro content masz do 960px... to logo również powinno być do 960px... ... jeśli chodzi o "szał" nie chodziło mi o zbędne fajerwerki... ale o estetykę
Napisano 18 Wrzesień 201311 l Minimalizm jak najbardziej poprawny lecz tak jak mówi Torm...jeśli projektujesz cześć strony pod 1200px to już całość po to robisz ;) co do wyglądu na mniejszych rozdzielczościach... stawiasz na jakimś frameworku taki jak bootstrap i robisz respo. Slider również do poprawy... strzałki na hover imo mają zbyt dużą odległość od krawędzi.
Napisano 20 Wrzesień 201311 l strona też by wiele zyskała gdybyś daj główne zdjęcia na całą szerokość, czyli ok. 2000px szerokości, albo skalowalne