Skocz do zawartości

Layout: wstępny projekt


Dynamico

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie miało być "szału" - miało nie migać, nie furczeć i nie zaskakiwać różnymi "wyskakującymi" i "jeżdżącymi" po ekranie :-). Zresztą to na razie tylko taka "przymiarka". Ponieważ jestem w tym temacie amatorem to zastanawiałem się właśnie jak podejść do "układu". Główna treść moim zdaniem, powinna mieścić się w najczęściej spotykanej minimalnej szerokości. Nagłówek można oczywiście bez problemu rozciągnąć na cały ekran, ale np. na moim monitorze (1600px) przestaje to wyglądać "fajnie". A treści nie zawsze będzie tyle, żeby przyzwoicie wypełnić "content". Taki dylemat.

Teraz się temu przyglądam i faktycznie chyba na razie nie ma za bardzo co doradzać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimalizm jak najbardziej poprawny lecz tak jak mówi Torm...jeśli projektujesz cześć strony pod 1200px to już całość po to robisz ;) co do wyglądu na mniejszych rozdzielczościach... stawiasz na jakimś frameworku taki jak bootstrap i robisz respo. Slider również do poprawy... strzałki na hover imo mają zbyt dużą odległość od krawędzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy stronie "dłubię" sobie tak dla relaksu i odprężenia :-) i pewne rzeczy (a w zasadzie bardzo wiele) wykraczają poza zakres mojej wiedzy. Strzałki przesunąłem - nie za bardzo potrafię zlokalizować błędu, powodującego, że w moim IE się nie wyświetlają? Zmieniłem je bo te okrągłe "guziczki" chyba odstawały od reszty. CSS jednak nie jest wcale taki prosty do ogarnięcia, żeby wszystko działało poprawnie w większości przeglądarek. Jak jest ok w FF to w IE nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto