t0m3k Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Witam, Mam irytujacy problem opisany w pierwszym poscie w watku ponizej http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88778 Szukam kogos z dobra znajomoscia maxscript'u kto za niewielka oplata (50PLN) napisze prosty skrypt ktory rozwiaze problem. Zaczalem kombinowac sam ale z moja znajomoscia skryptowania zajelo by mi to zbyt wiele czasu. Skrypt musi wyszukac wszystkie mapy z nazwami zaczynajacymi sie od "Map #" i przenumerowac je zaczynajac od 1. Musi tez zrobic to samo z nie nazwanymi materialami. Bardzo wazne jest tez przeszukanie takich materialow jak Multi/Sub-Object, VrayOverrideMtl, Blend itp. oraz ich kombinacji. Gotowy dzialajacy skrypt musi zostac udostepniony w tym watku oraz http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=139 na ponizszej licencji http://freedomdefined.org/Licenses/CC-BY-3.0 Place przez PayPal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Takie pytanie pod Maxa jest python? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Wrzuciłem ci do tamtego wątku. Pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0m3k Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Wielkie dzieki SUPER_OkO pozostaje tylko dolozenie sprawdzania podmaterialow i czy mapa/material ma nazwe inna niz standardowo przypisaywana przez max'a i powinno mi to wystarczyc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) Heja. Zapomnialem dodać linijki odnośnie zmiany tylko wybranych map.. juz dodalem ci w tamtym wątku koljną wersję. Odnośnie zmiany nazw bardzo rozbudowanych materialow to tutaj trzeba by bylo troche posiedziec.. bo materialy moga miec powalone drzewka. ---- EDIT ------ Oj dzisiaj mi się wyjątkowo nudzi. Nie chce mi się już tam wklejać więc dam tutaj. Skrypt penetruje nazwy do pierwszego drzewka, testwałem na zwykłym materiale blend więc nie wiem jak się będzie sprawdzał. ------------------------------------------------------------------------------------------- scMAll = sceneMaterials fn materialRename scM scMName= ( if (findstring scM.name "Map #") !=undefined then scM.name = "nazwa_" + scMName for w = 1 to scM.maps.count do ( if scM.maps[w] != undefined then ( if (findstring scM.maps[w].name "Map #") !=undefined then scM.maps[w].name = "nazwa_" + scMName + "_" + (w as string) ) ) ) for x = 1 to scMAll.count do ( if (getNumSubMtls scMAll[x]) == 0 then materialRename scMAll[x] (x as string) else ( for q = 1 to (getNumSubMtls scMAll[x]) do ( aa = getSubMtl scMAll[x] q materialRename aa ((x as string)+"_D_" + (q as string)) ) ) ) Edited July 26, 2013 by SUPER_OkO Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0m3k Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 oferta jest ciagle aktualna :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CgBartosz Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 (edited) Skrypt znajduje się tutaj: http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=1174384#post1174384 Edited September 2, 2013 by CgBartosz Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0m3k Posted August 28, 2013 Author Share Posted August 28, 2013 (edited) jestem wlasnie na urlopie i bede mogl wyprobowac skrypt dopiero w niedziele. po udanych testach przeleje pieniadze na wskazane konto PayPal :) EDIT(po testach): dziala prawie idealnie. czy jest mozliwosc szybkiego dodania numeracji materialow ktore maja numer w prefixie a nie w suffixie czyli np. "XXXX - Default" z gory dzieki. Edited September 1, 2013 by t0m3k Link to comment Share on other sites More sharing options...
CgBartosz Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 (edited) Zaktualizowałem kod http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=1174384#post1174384 Edited September 2, 2013 by CgBartosz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now