Jump to content

ZAPLACE za napisanie prostego skryptu


t0m3k
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Mam irytujacy problem opisany w pierwszym poscie w watku ponizej

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88778

 

Szukam kogos z dobra znajomoscia maxscript'u kto za niewielka oplata (50PLN) napisze prosty skrypt ktory rozwiaze problem.

Zaczalem kombinowac sam ale z moja znajomoscia skryptowania zajelo by mi to zbyt wiele czasu.

 

Skrypt musi wyszukac wszystkie mapy z nazwami zaczynajacymi sie od "Map #" i przenumerowac je zaczynajac od 1. Musi tez zrobic to samo z nie nazwanymi materialami.

Bardzo wazne jest tez przeszukanie takich materialow jak Multi/Sub-Object, VrayOverrideMtl, Blend itp. oraz ich kombinacji.

 

Gotowy dzialajacy skrypt musi zostac udostepniony w tym watku oraz http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=139 na ponizszej licencji

 

http://freedomdefined.org/Licenses/CC-BY-3.0

 

 

Place przez PayPal.

Link to comment
Share on other sites

Heja. Zapomnialem dodać linijki odnośnie zmiany tylko wybranych map.. juz dodalem ci w tamtym wątku koljną wersję.

 

Odnośnie zmiany nazw bardzo rozbudowanych materialow to tutaj trzeba by bylo troche posiedziec.. bo materialy moga miec powalone drzewka.

 

 

---- EDIT ------

 

Oj dzisiaj mi się wyjątkowo nudzi. Nie chce mi się już tam wklejać więc dam tutaj. Skrypt penetruje nazwy do pierwszego drzewka, testwałem na zwykłym materiale blend więc nie wiem jak się będzie sprawdzał.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

scMAll = sceneMaterials

 

fn materialRename scM scMName=

(

 

if (findstring scM.name "Map #") !=undefined then scM.name = "nazwa_" + scMName

 

 

 

for w = 1 to scM.maps.count do

(

if scM.maps[w] != undefined then

(

if (findstring scM.maps[w].name "Map #") !=undefined then scM.maps[w].name = "nazwa_" + scMName + "_" + (w as string)

 

 

)

 

)

 

 

)

 

for x = 1 to scMAll.count do

(

if (getNumSubMtls scMAll[x]) == 0 then materialRename scMAll[x] (x as string)

 

else

(

for q = 1 to (getNumSubMtls scMAll[x]) do

(

aa = getSubMtl scMAll[x] q

materialRename aa ((x as string)+"_D_" + (q as string))

 

)

 

 

 

)

 

 

)

Edited by SUPER_OkO
Link to comment
Share on other sites

jestem wlasnie na urlopie i bede mogl wyprobowac skrypt dopiero w niedziele. po udanych testach przeleje pieniadze na wskazane konto PayPal :)

 

EDIT(po testach):

dziala prawie idealnie. czy jest mozliwosc szybkiego dodania numeracji materialow ktore maja numer w prefixie a nie w suffixie czyli np. "XXXX - Default"

z gory dzieki.

Edited by t0m3k
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy