akkarin Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]91228[/ATTACH] Witam, Chciałbym się podzielić ostatnio ukończoną pracą. Powstało w kilka godzien ze względu, że to był look dev więc nie powinno być inaczej. Do zrobienia skałki wykorzystałem 3ds Max, displacment i proceduralne mapy noise + cellular. Render w vray'u. Kompozycja w Nuku, reszta efektów jak dymki, flary, heat disp w After Effects. Pozdrawiam VIDEO IMAGE V01 IMAGE V02 Dla zainteresowanych, czysty render z maxa BREAKDOWN Edytowane 1 Sierpień 2013 przez akkarin
xmass Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 jak dla mnie postprodukcja daje czadu! Mógłbyś coś więcej o niej powiedzieć? Jakiś making-of może ;) Animacja fajna tylko szkoda że taka krótka. Pozdrawiam.
akkarin Napisano 30 Lipiec 2013 Autor Napisano 30 Lipiec 2013 Interesujący kamyk. Me like. A ogień w czym? Te ognie to sa zrobione ze stockowego dymu, czyli dobrze obriobiony footage. Animacja, krótka bo nie było założenia w look devie żeby cos animować. Pomysł powstał podczas postprodukcji, żeby tchnąć w to trochę życia. Gdyby ten kamień pękał i kilka drobniejszych by od niego odpadało w cale bym się nie obraził, ale to wykraczało to poza mój prywatny task więc nie brnąłem dalej. Mogę zrobić breakdowny z pasów jeśli kogoś to interesuje.
Korbol Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 breakdowny z pasów jeśli kogoś to interesuje. Bardzo interesuje :)
akkarin Napisano 30 Lipiec 2013 Autor Napisano 30 Lipiec 2013 Spoko, w takim razie zrobie pewnie dzisiaj breakdowna i odpowiem na pytania jesli ktos bedzie chcial zglebic techniczne aspekty.
akkarin Napisano 31 Lipiec 2013 Autor Napisano 31 Lipiec 2013 (edytowane) Obiecany breakdown. Edytowane 31 Lipiec 2013 przez akkarin
jaras Napisano 31 Lipiec 2013 Napisano 31 Lipiec 2013 bardzo ładnie to wygląda ! cieszy oko :) napiszesz cos o shaderach ?
pikok Napisano 1 Sierpień 2013 Napisano 1 Sierpień 2013 Ładne :) Dołączam się do prośby kolegi. Wrzucisz shader tree?:) Szronik partiklami czy textura?:)
akkarin Napisano 1 Sierpień 2013 Autor Napisano 1 Sierpień 2013 bardzo ładnie to wygląda ! cieszy oko :) napiszesz cos o shaderach ? Dość prosta sprawa. Mapa dla reflection glossiness jako baza. Te czerwone bajery to VrayDirt odwrócony żeby układał się na krawędziach, wpięty w diffuse. Odrobinkę diff roughnessa, oraz reflect na prawie 100% + Fresnel.
akkarin Napisano 1 Sierpień 2013 Autor Napisano 1 Sierpień 2013 Ładne :) Dołączam się do prośby kolegi. Wrzucisz shader tree?:) Szronik partiklami czy textura?:) Z textury, pomogło podbicie reflection passu w kompo żeby go trochę wyciągnąć.
Bilay Napisano 6 Sierpień 2013 Napisano 6 Sierpień 2013 normalnie jak kamień z Jeleniej... tfu... Jasnej Góry!
Jonasz_Real Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 true, przepiękny kamyk. :) Chcę taki sam na moim biurku, byle nie radioaktywny. ;)
Rekomendowane odpowiedzi