Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Ostatnio kupilem gazetkę CD-ACTION i w tej oto gazetce wypowiada sie grafik jak u niego w firmie tworzą postacie do gier.

 

Mam pytanie do ludzi ktorzy pracuja przy tworzeniu postaci.

Jaki jest wasz plan? Chcialbym ulozyc swoj plan tworzenia postaci zeby za rok juz robic to profesjonalnie po szkole

 

 

 

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi :)

 

 

PS. Wypiszcie też jakimi programami sie posługujecie

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
hi-> low-> uv-> bake -> texturowanie -> lody- > skinowanie - > export do silnika
możesz wytłumaczyć pojęcie lody bo się nie spotkałem :rolleyes:
Napisano

Hi poly -> teksturowanie w 3d -> lowpoly -> bake -> teksturowanie na płasko.

Zbrush + Blender + Xnormal + Photoshop. Planuje dodać Marvelous Designer do ciuchów.

 

W rok nie nauczysz się profesjonalnie tworzyć postaci. Raczej 3-5 lat nauki po godzinach. Chyba że olejesz szkołę i po 10h dziennie ćwiczyć sculpting w zbrushu. Nie polecam. ;)

 

"LOD" - Level of detail. Czyli modele z mniejszą ilością poly i mniejszymi teksturami robione na podstawie pierwszego lowpoly.

Napisano
  • Autor

Zgadzam sie że nie jest to łatwe do nauki.

 

Teraz klasa maturalna to nie moge olac ;p ale potem to 100% grafika :)

Napisano
Teraz klasa maturalna to nie moge olac ;p ale potem to 100% grafika :)

 

Też tak mówiłem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności