Fadzu Napisano 8 Wrzesień 2013 Napisano 8 Wrzesień 2013 Witam Ostatnio kupilem gazetkę CD-ACTION i w tej oto gazetce wypowiada sie grafik jak u niego w firmie tworzą postacie do gier. Mam pytanie do ludzi ktorzy pracuja przy tworzeniu postaci. Jaki jest wasz plan? Chcialbym ulozyc swoj plan tworzenia postaci zeby za rok juz robic to profesjonalnie po szkole Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi :) PS. Wypiszcie też jakimi programami sie posługujecie
KLICEK Napisano 8 Wrzesień 2013 Napisano 8 Wrzesień 2013 hi-> low-> uv-> bake -> texturowanie -> lody- > skinowanie - > export do silnika
natas Napisano 8 Wrzesień 2013 Napisano 8 Wrzesień 2013 hi-> low-> uv-> bake -> texturowanie -> lody- > skinowanie - > export do silnikamożesz wytłumaczyć pojęcie lody bo się nie spotkałem :rolleyes:
Monio Napisano 8 Wrzesień 2013 Napisano 8 Wrzesień 2013 Hi poly -> teksturowanie w 3d -> lowpoly -> bake -> teksturowanie na płasko. Zbrush + Blender + Xnormal + Photoshop. Planuje dodać Marvelous Designer do ciuchów. W rok nie nauczysz się profesjonalnie tworzyć postaci. Raczej 3-5 lat nauki po godzinach. Chyba że olejesz szkołę i po 10h dziennie ćwiczyć sculpting w zbrushu. Nie polecam. ;) "LOD" - Level of detail. Czyli modele z mniejszą ilością poly i mniejszymi teksturami robione na podstawie pierwszego lowpoly.
Fadzu Napisano 9 Wrzesień 2013 Autor Napisano 9 Wrzesień 2013 Zgadzam sie że nie jest to łatwe do nauki. Teraz klasa maturalna to nie moge olac ;p ale potem to 100% grafika :)
Lucek Napisano 9 Wrzesień 2013 Napisano 9 Wrzesień 2013 Teraz klasa maturalna to nie moge olac ;p ale potem to 100% grafika :) Też tak mówiłem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się