Napisano 8 Wrzesień 201311 l Witam Ostatnio kupilem gazetkę CD-ACTION i w tej oto gazetce wypowiada sie grafik jak u niego w firmie tworzą postacie do gier. Mam pytanie do ludzi ktorzy pracuja przy tworzeniu postaci. Jaki jest wasz plan? Chcialbym ulozyc swoj plan tworzenia postaci zeby za rok juz robic to profesjonalnie po szkole Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi :) PS. Wypiszcie też jakimi programami sie posługujecie
Napisano 8 Wrzesień 201311 l hi-> low-> uv-> bake -> texturowanie -> lody- > skinowanie - > export do silnika
Napisano 8 Wrzesień 201311 l hi-> low-> uv-> bake -> texturowanie -> lody- > skinowanie - > export do silnikamożesz wytłumaczyć pojęcie lody bo się nie spotkałem :rolleyes:
Napisano 8 Wrzesień 201311 l Hi poly -> teksturowanie w 3d -> lowpoly -> bake -> teksturowanie na płasko. Zbrush + Blender + Xnormal + Photoshop. Planuje dodać Marvelous Designer do ciuchów. W rok nie nauczysz się profesjonalnie tworzyć postaci. Raczej 3-5 lat nauki po godzinach. Chyba że olejesz szkołę i po 10h dziennie ćwiczyć sculpting w zbrushu. Nie polecam. ;) "LOD" - Level of detail. Czyli modele z mniejszą ilością poly i mniejszymi teksturami robione na podstawie pierwszego lowpoly.
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Autor Zgadzam sie że nie jest to łatwe do nauki. Teraz klasa maturalna to nie moge olac ;p ale potem to 100% grafika :)
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Teraz klasa maturalna to nie moge olac ;p ale potem to 100% grafika :) Też tak mówiłem...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto