Jump to content

Plan tworzenia postaci


Fadzu
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Ostatnio kupilem gazetkę CD-ACTION i w tej oto gazetce wypowiada sie grafik jak u niego w firmie tworzą postacie do gier.

 

Mam pytanie do ludzi ktorzy pracuja przy tworzeniu postaci.

Jaki jest wasz plan? Chcialbym ulozyc swoj plan tworzenia postaci zeby za rok juz robic to profesjonalnie po szkole

 

 

 

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi :)

 

 

PS. Wypiszcie też jakimi programami sie posługujecie

Link to comment
Share on other sites

Hi poly -> teksturowanie w 3d -> lowpoly -> bake -> teksturowanie na płasko.

Zbrush + Blender + Xnormal + Photoshop. Planuje dodać Marvelous Designer do ciuchów.

 

W rok nie nauczysz się profesjonalnie tworzyć postaci. Raczej 3-5 lat nauki po godzinach. Chyba że olejesz szkołę i po 10h dziennie ćwiczyć sculpting w zbrushu. Nie polecam. ;)

 

"LOD" - Level of detail. Czyli modele z mniejszą ilością poly i mniejszymi teksturami robione na podstawie pierwszego lowpoly.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy