Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Wie ktos moze o co chodzi z tym paskiem? Probowalem juz chyba wszystkiego... Sprawdzilem vertexy, poly, wszystko co mi do glowy przyszlo i nic... Pasek jest gdzies w 1/3 - 1/2 szerokosci poligonu nawet po nalozeniu jakies tekstury.. Robie to w 3ds maxie 5, renderuje w Vray'u, ale w Brazilu bylo to samo...
Vorek Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 mi to wygląda na odwrócone normalne, przypisz obiektowi modyfikator "normal" i daj unify
Archangel Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 domyslam sie o co chodzi...w maxie obiekt standardowo ma tylko jedna strone widoczna czyli np jesli ogladasz box'a z zewnatrz jest oki ale jesli wjedziesz kamera do srodka bedzie przezroczysty...tak samo jest u Ciebie patrzysz na wewnetrzna strone modelu...aby to naprawic najprosciej jest w opcjach materialu zaznaczyc 2-Sided
Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Probowalem juz i tego i tego... Nie dziala...
Vorek Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 wiem że to może i głupie ale wszytkiego trzeba spróbować, może usuń te wadliwe poligony i zrób jeszcze raz ?:) bo naprawde nie wiem w czym problem. a w wiewportach jest jakaś różnica czy tylko w renderze ?
Archangel Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 a i jeszcze jedno pytanie...wycianeles cos booleana ??
Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Vorek usunalem i nic nie dalo :P Co do siatki to juz za chwilke, tylko mam nadzieje, ze cos na niej zobaczycie :D
Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Boolem, tak te otwory pod koniec dyszy. Ach.. mam nadzieje, ze to nie przez to, inaczej moje lenistwo poraz kolejny skaze mnie na 3x wiecej roboty niz normalnie :/
Archangel Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 jezeli w tym miejscu sa fizycznie polygony i ich normalne nie sa odwrocone to nie ma cudow musza byc widoczne no chyba ze swiatlo akurat tak pechowo to oswietla ale raczej to BARDZO malo prawdopodobne...jak nie masz nic przeciwko to wrzuc plik ze scena to sam z ciekawosci lookne...
Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 No i siatka. A link do pliku: http://www.pretorians.net.pl/ActionVI.Engine.3DS
Vorek Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 zielonego pojecia nie mam co to może być wygląda na jakiegoś buga..moze shadera ? a próbowałeś rednderować scanlinem ?
Archangel Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 wyglada ze jest OK sam nie wiem...jedyne co moge zrobic to sprawdzic to u siebie
Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Scanline tego czarnego paska nie robi... :(
Archangel Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 u mnie zrowno Brazil jaki Scaneline renderuje OK nie ma rzednego problemu !!!!
Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Echhh... No wlasnie nie kumam tego. U mnie Brazil 1.0 i Vray 1.09 pokazuja ten pasek, natomiast Scanline nie...
Vorek Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 czyli wygląda na jakiś błąd brazila i v-ray'a u Ciebie, chyba będziesz musiał przeinstalować, może to coś da
Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Wlasnie przeinstalowalem i Vraya i Brazila, a nawet 3ds maxa i nic...
kozioo Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Błąd w geometrii :) Masz tam "wystające" polygony odwrocone w 2 strone.
Gerrah Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Hmmm?? Gdzie? Musialem jakos przeoczyc, bo sprawdzalem, czy wszystko jest w porzadku..
kozioo Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 "gdzie?" dokładnie tam gdzie jest problem:) Nie wiem jak to dokładniej określić:] jeśli ustawisz we własnościach obietku "backface cull" powinno być łatwo zauważyć.
Archangel Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 taa zgadza sie :) a tak z ciekawosci dlaczego Brazil raz renderuje dobrze a raz nie a scanline nie ma z tym zadnych problemow ??
kozioo Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 moze jeden render w brazilu zrobiłes bez indirect illumination? wtedy jest dobrze. Jesli włączysz swaito rozproszone wtedy sie krzaczy.
mCh Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 syndrom dresiarza. ta rakieta po prostu chciała mieć co najmniej jeden pasek, bo to takie modne ostatnio. rakiety też mają swoje prawa! śmierć dyktatorom! śmierć!
Rekomendowane odpowiedzi