Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wie ktos moze o co chodzi z tym paskiem? Probowalem juz chyba wszystkiego... Sprawdzilem vertexy, poly, wszystko co mi do glowy przyszlo i nic... Pasek jest gdzies w 1/3 - 1/2 szerokosci poligonu nawet po nalozeniu jakies tekstury.. Robie to w 3ds maxie 5, renderuje w Vray'u, ale w Brazilu bylo to samo...

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi to wygląda na odwrócone normalne, przypisz obiektowi modyfikator "normal" i daj unify

Napisano

domyslam sie o co chodzi...w maxie obiekt standardowo ma tylko jedna strone widoczna czyli np jesli ogladasz box'a z zewnatrz jest oki ale jesli wjedziesz kamera do srodka bedzie przezroczysty...tak samo jest u Ciebie patrzysz na wewnetrzna strone modelu...aby to naprawic najprosciej jest w opcjach materialu zaznaczyc 2-Sided

Napisano

wiem że to może i głupie ale wszytkiego trzeba spróbować, może usuń te wadliwe poligony i zrób jeszcze raz ?:) bo naprawde nie wiem w czym problem.

 

a w wiewportach jest jakaś różnica czy tylko w renderze ?

Napisano
  • Autor

Vorek usunalem i nic nie dalo :P

 

Co do siatki to juz za chwilke, tylko mam nadzieje, ze cos na niej zobaczycie :D

Napisano
  • Autor

Boolem, tak te otwory pod koniec dyszy. Ach.. mam nadzieje, ze to nie przez to, inaczej moje lenistwo poraz kolejny skaze mnie na 3x wiecej roboty niz normalnie :/

Napisano

jezeli w tym miejscu sa fizycznie polygony i ich normalne nie sa odwrocone to nie ma cudow musza byc widoczne no chyba ze swiatlo akurat tak pechowo to oswietla ale raczej to BARDZO malo prawdopodobne...jak nie masz nic przeciwko to wrzuc plik ze scena to sam z ciekawosci lookne...

Napisano

zielonego pojecia nie mam co to może być wygląda na jakiegoś buga..moze shadera ? a próbowałeś rednderować scanlinem ?

Napisano
  • Autor

Echhh... No wlasnie nie kumam tego. U mnie Brazil 1.0 i Vray 1.09 pokazuja ten pasek, natomiast Scanline nie...

Napisano

czyli wygląda na jakiś błąd brazila i v-ray'a u Ciebie, chyba będziesz musiał przeinstalować, może to coś da

Napisano
  • Autor

Wlasnie przeinstalowalem i Vraya i Brazila, a nawet 3ds maxa i nic...

Napisano

Błąd w geometrii :) Masz tam "wystające" polygony odwrocone w 2 strone.

Napisano
  • Autor

Hmmm?? Gdzie? Musialem jakos przeoczyc, bo sprawdzalem, czy wszystko jest w porzadku..

Napisano

"gdzie?" dokładnie tam gdzie jest problem:) Nie wiem jak to dokładniej określić:] jeśli ustawisz we własnościach obietku "backface cull" powinno być łatwo zauważyć.

Napisano

taa zgadza sie :) a tak z ciekawosci dlaczego Brazil raz renderuje dobrze a raz nie a scanline nie ma z tym zadnych problemow ??

Napisano

moze jeden render w brazilu zrobiłes bez indirect illumination? wtedy jest dobrze. Jesli włączysz swaito rozproszone wtedy sie krzaczy.

Napisano

syndrom dresiarza. ta rakieta po prostu chciała mieć co najmniej jeden pasek, bo to takie modne ostatnio. rakiety też mają swoje prawa! śmierć dyktatorom! śmierć!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności