Napisano 30 Sierpień 200420 l Wie ktos moze o co chodzi z tym paskiem? Probowalem juz chyba wszystkiego... Sprawdzilem vertexy, poly, wszystko co mi do glowy przyszlo i nic... Pasek jest gdzies w 1/3 - 1/2 szerokosci poligonu nawet po nalozeniu jakies tekstury.. Robie to w 3ds maxie 5, renderuje w Vray'u, ale w Brazilu bylo to samo...
Napisano 30 Sierpień 200420 l mi to wygląda na odwrócone normalne, przypisz obiektowi modyfikator "normal" i daj unify
Napisano 30 Sierpień 200420 l domyslam sie o co chodzi...w maxie obiekt standardowo ma tylko jedna strone widoczna czyli np jesli ogladasz box'a z zewnatrz jest oki ale jesli wjedziesz kamera do srodka bedzie przezroczysty...tak samo jest u Ciebie patrzysz na wewnetrzna strone modelu...aby to naprawic najprosciej jest w opcjach materialu zaznaczyc 2-Sided
Napisano 30 Sierpień 200420 l wiem że to może i głupie ale wszytkiego trzeba spróbować, może usuń te wadliwe poligony i zrób jeszcze raz ?:) bo naprawde nie wiem w czym problem. a w wiewportach jest jakaś różnica czy tylko w renderze ?
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor Vorek usunalem i nic nie dalo :P Co do siatki to juz za chwilke, tylko mam nadzieje, ze cos na niej zobaczycie :D
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor Boolem, tak te otwory pod koniec dyszy. Ach.. mam nadzieje, ze to nie przez to, inaczej moje lenistwo poraz kolejny skaze mnie na 3x wiecej roboty niz normalnie :/
Napisano 30 Sierpień 200420 l jezeli w tym miejscu sa fizycznie polygony i ich normalne nie sa odwrocone to nie ma cudow musza byc widoczne no chyba ze swiatlo akurat tak pechowo to oswietla ale raczej to BARDZO malo prawdopodobne...jak nie masz nic przeciwko to wrzuc plik ze scena to sam z ciekawosci lookne...
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor No i siatka. A link do pliku: http://www.pretorians.net.pl/ActionVI.Engine.3DS
Napisano 30 Sierpień 200420 l zielonego pojecia nie mam co to może być wygląda na jakiegoś buga..moze shadera ? a próbowałeś rednderować scanlinem ?
Napisano 30 Sierpień 200420 l wyglada ze jest OK sam nie wiem...jedyne co moge zrobic to sprawdzic to u siebie
Napisano 30 Sierpień 200420 l u mnie zrowno Brazil jaki Scaneline renderuje OK nie ma rzednego problemu !!!!
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor Echhh... No wlasnie nie kumam tego. U mnie Brazil 1.0 i Vray 1.09 pokazuja ten pasek, natomiast Scanline nie...
Napisano 30 Sierpień 200420 l czyli wygląda na jakiś błąd brazila i v-ray'a u Ciebie, chyba będziesz musiał przeinstalować, może to coś da
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor Wlasnie przeinstalowalem i Vraya i Brazila, a nawet 3ds maxa i nic...
Napisano 30 Sierpień 200420 l Błąd w geometrii :) Masz tam "wystające" polygony odwrocone w 2 strone.
Napisano 30 Sierpień 200420 l Autor Hmmm?? Gdzie? Musialem jakos przeoczyc, bo sprawdzalem, czy wszystko jest w porzadku..
Napisano 30 Sierpień 200420 l "gdzie?" dokładnie tam gdzie jest problem:) Nie wiem jak to dokładniej określić:] jeśli ustawisz we własnościach obietku "backface cull" powinno być łatwo zauważyć.
Napisano 30 Sierpień 200420 l taa zgadza sie :) a tak z ciekawosci dlaczego Brazil raz renderuje dobrze a raz nie a scanline nie ma z tym zadnych problemow ??
Napisano 30 Sierpień 200420 l moze jeden render w brazilu zrobiłes bez indirect illumination? wtedy jest dobrze. Jesli włączysz swaito rozproszone wtedy sie krzaczy.
Napisano 10 Wrzesień 200420 l syndrom dresiarza. ta rakieta po prostu chciała mieć co najmniej jeden pasek, bo to takie modne ostatnio. rakiety też mają swoje prawa! śmierć dyktatorom! śmierć!