Zernat Napisano 21 Wrzesień 2013 Share Napisano 21 Wrzesień 2013 Witam. Mam w scenie paręnaście różnych materiałów. Czy mogę jakoś hurtowo, wszystkim na raz zmieniać wartości Glossines, iOR i tak dalej ? Czy może muszę robić to pojedynczo dla wszystkich ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 21 Wrzesień 2013 Share Napisano 21 Wrzesień 2013 Obawiam sie ze bez skryptu nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zernat Napisano 21 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2013 A znasz może taki skrypt ? Albo może mógłbyś mi doradzić gdzie szukać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 21 Wrzesień 2013 Share Napisano 21 Wrzesień 2013 Mozesz poszukac czegos tutaj:http://www.scriptspot.com, albo poprosic kogos w dziale "Programs Languages" na tym forum. Jest tu kilka wymiataczy od maxscriptu ktorzy takie rzeczy pisza w przerwie na kawe, wiec jak bedziesz mial troche szczecia to moze ktos sie zlituje i ci taki skrypt napisze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 22 Wrzesień 2013 Share Napisano 22 Wrzesień 2013 tutaj kilka scryptów do mentala, do kontrolowania AO itp... Jak znasz troszke maxscript to możesz sobie edytować co nieco ;) a jak nie to poproś kogoś aby ci napisał :) http://www.ramyhanna.com/search/label/maxscript Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 22 Wrzesień 2013 Share Napisano 22 Wrzesień 2013 według mnie tutaj skrypt niepotrzebny. Stwórz sobie jakąś prostą mapę, myslę że output będzie dobry. nazwij ją np "glossiness switcher" bez żadnej mapy w środku daje ona efekt jednego "solid" koloru, standardowo białego, za pomocą otuput amount definiujesz kolor od czarnego do białego. taką mapę jako instancję kopiujesz do wszystkich materiałów które cię interesują do slotu glossiness. teraz zmieniając tą jedną mapę zmieniasz glossiness w wszystkich materiałach. zasadę można wykorzystywać w innych przypadkach. generalnie nie wyobrażam sobie pracy na złożonych scenach bez czegoś takiego. mam nadzieję że pomogłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się