Jump to content

Edytowanie wielu materiałów naraz?


Zernat
 Share

Recommended Posts

według mnie tutaj skrypt niepotrzebny.

 

Stwórz sobie jakąś prostą mapę, myslę że output będzie dobry. nazwij ją np "glossiness switcher" bez żadnej mapy w środku daje ona efekt jednego "solid" koloru, standardowo białego, za pomocą otuput amount definiujesz kolor od czarnego do białego. taką mapę jako instancję kopiujesz do wszystkich materiałów które cię interesują do slotu glossiness. teraz zmieniając tą jedną mapę zmieniasz glossiness w wszystkich materiałach.

 

zasadę można wykorzystywać w innych przypadkach. generalnie nie wyobrażam sobie pracy na złożonych scenach bez czegoś takiego.

 

mam nadzieję że pomogłem

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy