Skocz do zawartości

Edytowanie wielu materiałów naraz?


Zernat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

według mnie tutaj skrypt niepotrzebny.

 

Stwórz sobie jakąś prostą mapę, myslę że output będzie dobry. nazwij ją np "glossiness switcher" bez żadnej mapy w środku daje ona efekt jednego "solid" koloru, standardowo białego, za pomocą otuput amount definiujesz kolor od czarnego do białego. taką mapę jako instancję kopiujesz do wszystkich materiałów które cię interesują do slotu glossiness. teraz zmieniając tą jedną mapę zmieniasz glossiness w wszystkich materiałach.

 

zasadę można wykorzystywać w innych przypadkach. generalnie nie wyobrażam sobie pracy na złożonych scenach bez czegoś takiego.

 

mam nadzieję że pomogłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności