beny Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 No pojawił się ... 3 miechy temu :) http://www.youtube.com/watch?v=blW40AVWXrE
adek Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 No ale go tutaj nie było. Ta płynność tej animacji to jakiś trik zastosowany?
Kramon Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 Ale co masz na myśli płynność może 48 FPS'ów :D
adek Napisano 24 Wrzesień 2013 Napisano 24 Wrzesień 2013 Ale gdzie to jest napisane. No właśnie to nie wygląda jak 24 klatki.
SYmek Napisano 24 Wrzesień 2013 Napisano 24 Wrzesień 2013 To jest po prostu 30 klatek na sekundę, jak stare dobre NTSC...
snooo Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Dokładnie jak napisał SYmek - 30 fps. Miałem przyjemność przy tym pracować :)
deshu Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Spoko filmik. Tylko shader piasku kuje w gały :)
Profeska Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 (edytowane) Dokładnie jak napisał SYmek - 30 fps. Miałem przyjemność przy tym pracować :) To gratulacje! Napisz nam cos wiecej na temat pracy przy projekcie prosze:) Pozdrawiam Edytowane 25 Wrzesień 2013 przez Profeska
snooo Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Moja część pracy to wszystkie tła, matte painty; od 33 sekundy do końca trailera, sporo tego było. Świetnie prowadzony projekt i dobry feedback z Axis'a więc całość mojej pracy udało się zamknąć w 2 tygodnie.
adek Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Nooo... a niektórzy mieli pretensje, że to stare. A tutaj takie rzeczy wychodzą. No to gratulacje snooo. Dobry projekt, który chyba w portfolio nie zaszkodzi. Nadal tam pracujesz? W wracając do tej animacji, może to głupie pytanie, ale dlaczego inne animacje nie są renderowane w 30 klatkach? W czym problem. Tutaj moim zdaniem pierwsze co się rzuca w oczy to niesamowicie płynna animacja, tkaniny, naprawdę dobrze się to ogląda. Czy takiego trailera Wiedźmina nie dało się*zrobić w tych 30 klatkach właśnie? Jak to działa
Traitor Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 25 fps to europejski standard telewizyjny, 30fps to standard tv dla Ameryki polnocnej i Japonii. Wiec tak juz to sie utarlo ze u nas produkuje sie w 25fps.
michalz00 Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Tylko 30fps?! Ja bym sobie dał rękę uciąć, że to jest co najmniej 48 fps... a pierwsza myśl to 60 fps :P Czy takiego trailera Wiedźmina nie dało się*zrobić w tych 30 klatkach właśnie? Wtedy by wyglądał jak Hobbit ;) 24fps (plus minus) to jest jednak idealny frame rate. Wszystko inne dla mnie wygląda dziwnie :P
adek Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Dobra. Ale taki dajmy na to trailer do gry jak widać na Vimeo ogląda się przyjemniej również w Polsce :) Ja rozumiem, standardy, wielki ekran. Ale tego typu animacje. Może nie wszystkie by wyglądały super, ale np. pierwsza myśl to taki trailer Wiedźmina.
deshu Napisano 26 Wrzesień 2013 Napisano 26 Wrzesień 2013 Wg mnie to chodzi głównie o kase/render time. 30fps = 100% 25fps ≈ 83% 24fps = 80% Zamiast renderować 1500 klatek na jedna minute materiału przy 25fps, trzeba by renderować 1800 klatek.
ezils Napisano 27 Wrzesień 2013 Napisano 27 Wrzesień 2013 (edytowane) Wiadomo, że im wiecej fps tym dłuższy render. Czasami robie w AE animacje z takim frameratem i różnica jest kolosalna. 24-25fps jest najbardziej naturalne , jak już jest 30 fps albo lepiej to czuć "inność". Gratulacje Patryk, świetna robota. Edytowane 28 Wrzesień 2013 przez ezils
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się