jefim Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beny Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 No pojawił się ... 3 miechy temu :) http://www.youtube.com/watch?v=blW40AVWXrE Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 No ale go tutaj nie było. Ta płynność tej animacji to jakiś trik zastosowany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Ale co masz na myśli płynność może 48 FPS'ów :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Ale gdzie to jest napisane. No właśnie to nie wygląda jak 24 klatki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SYmek Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 To jest po prostu 30 klatek na sekundę, jak stare dobre NTSC... Link to comment Share on other sites More sharing options...
snooo Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Dokładnie jak napisał SYmek - 30 fps. Miałem przyjemność przy tym pracować :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Spoko filmik. Tylko shader piasku kuje w gały :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Profeska Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 (edited) Dokładnie jak napisał SYmek - 30 fps. Miałem przyjemność przy tym pracować :) To gratulacje! Napisz nam cos wiecej na temat pracy przy projekcie prosze:) Pozdrawiam Edited September 25, 2013 by Profeska Link to comment Share on other sites More sharing options...
snooo Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Moja część pracy to wszystkie tła, matte painty; od 33 sekundy do końca trailera, sporo tego było. Świetnie prowadzony projekt i dobry feedback z Axis'a więc całość mojej pracy udało się zamknąć w 2 tygodnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Nooo... a niektórzy mieli pretensje, że to stare. A tutaj takie rzeczy wychodzą. No to gratulacje snooo. Dobry projekt, który chyba w portfolio nie zaszkodzi. Nadal tam pracujesz? W wracając do tej animacji, może to głupie pytanie, ale dlaczego inne animacje nie są renderowane w 30 klatkach? W czym problem. Tutaj moim zdaniem pierwsze co się rzuca w oczy to niesamowicie płynna animacja, tkaniny, naprawdę dobrze się to ogląda. Czy takiego trailera Wiedźmina nie dało się*zrobić w tych 30 klatkach właśnie? Jak to działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 25 fps to europejski standard telewizyjny, 30fps to standard tv dla Ameryki polnocnej i Japonii. Wiec tak juz to sie utarlo ze u nas produkuje sie w 25fps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalz00 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Tylko 30fps?! Ja bym sobie dał rękę uciąć, że to jest co najmniej 48 fps... a pierwsza myśl to 60 fps :P Czy takiego trailera Wiedźmina nie dało się*zrobić w tych 30 klatkach właśnie? Wtedy by wyglądał jak Hobbit ;) 24fps (plus minus) to jest jednak idealny frame rate. Wszystko inne dla mnie wygląda dziwnie :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Dobra. Ale taki dajmy na to trailer do gry jak widać na Vimeo ogląda się przyjemniej również w Polsce :) Ja rozumiem, standardy, wielki ekran. Ale tego typu animacje. Może nie wszystkie by wyglądały super, ale np. pierwsza myśl to taki trailer Wiedźmina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Wg mnie to chodzi głównie o kase/render time. 30fps = 100% 25fps ≈ 83% 24fps = 80% Zamiast renderować 1500 klatek na jedna minute materiału przy 25fps, trzeba by renderować 1800 klatek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezils Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 (edited) Wiadomo, że im wiecej fps tym dłuższy render. Czasami robie w AE animacje z takim frameratem i różnica jest kolosalna. 24-25fps jest najbardziej naturalne , jak już jest 30 fps albo lepiej to czuć "inność". Gratulacje Patryk, świetna robota. Edited September 28, 2013 by ezils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now