Skocz do zawartości

Halo Xbox One


jefim

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nooo... a niektórzy mieli pretensje, że to stare. A tutaj takie rzeczy wychodzą. No to gratulacje snooo. Dobry projekt, który chyba w portfolio nie zaszkodzi. Nadal tam pracujesz?

 

W wracając do tej animacji, może to głupie pytanie, ale dlaczego inne animacje nie są renderowane w 30 klatkach? W czym problem. Tutaj moim zdaniem pierwsze co się rzuca w oczy to niesamowicie płynna animacja, tkaniny, naprawdę dobrze się to ogląda.

 

Czy takiego trailera Wiedźmina nie dało się*zrobić w tych 30 klatkach właśnie? Jak to działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 30fps?! Ja bym sobie dał rękę uciąć, że to jest co najmniej 48 fps... a pierwsza myśl to 60 fps :P

 

Czy takiego trailera Wiedźmina nie dało się*zrobić w tych 30 klatkach właśnie?

 

Wtedy by wyglądał jak Hobbit ;)

 

24fps (plus minus) to jest jednak idealny frame rate. Wszystko inne dla mnie wygląda dziwnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Ale taki dajmy na to trailer do gry jak widać na Vimeo ogląda się przyjemniej również w Polsce :)

Ja rozumiem, standardy, wielki ekran. Ale tego typu animacje. Może nie wszystkie by wyglądały super, ale np. pierwsza myśl to taki trailer Wiedźmina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że im wiecej fps tym dłuższy render.

Czasami robie w AE animacje z takim frameratem i różnica jest kolosalna.

24-25fps jest najbardziej naturalne , jak już jest 30 fps albo lepiej to czuć "inność".

 

Gratulacje Patryk, świetna robota.

Edytowane przez ezils
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności