Jump to content

Halo Xbox One


jefim
 Share

Recommended Posts

Nooo... a niektórzy mieli pretensje, że to stare. A tutaj takie rzeczy wychodzą. No to gratulacje snooo. Dobry projekt, który chyba w portfolio nie zaszkodzi. Nadal tam pracujesz?

 

W wracając do tej animacji, może to głupie pytanie, ale dlaczego inne animacje nie są renderowane w 30 klatkach? W czym problem. Tutaj moim zdaniem pierwsze co się rzuca w oczy to niesamowicie płynna animacja, tkaniny, naprawdę dobrze się to ogląda.

 

Czy takiego trailera Wiedźmina nie dało się*zrobić w tych 30 klatkach właśnie? Jak to działa

Link to comment
Share on other sites

Tylko 30fps?! Ja bym sobie dał rękę uciąć, że to jest co najmniej 48 fps... a pierwsza myśl to 60 fps :P

 

Czy takiego trailera Wiedźmina nie dało się*zrobić w tych 30 klatkach właśnie?

 

Wtedy by wyglądał jak Hobbit ;)

 

24fps (plus minus) to jest jednak idealny frame rate. Wszystko inne dla mnie wygląda dziwnie :P

Link to comment
Share on other sites

Dobra. Ale taki dajmy na to trailer do gry jak widać na Vimeo ogląda się przyjemniej również w Polsce :)

Ja rozumiem, standardy, wielki ekran. Ale tego typu animacje. Może nie wszystkie by wyglądały super, ale np. pierwsza myśl to taki trailer Wiedźmina.

Link to comment
Share on other sites

Wiadomo, że im wiecej fps tym dłuższy render.

Czasami robie w AE animacje z takim frameratem i różnica jest kolosalna.

24-25fps jest najbardziej naturalne , jak już jest 30 fps albo lepiej to czuć "inność".

 

Gratulacje Patryk, świetna robota.

Edited by ezils
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy