Jump to content

Bake Normal - Antialias


gryzon

Recommended Posts

Wczoraj czesałem sieć w poszukiwaniu tych info i gdzieś trafiłem że nie ma możliwości uzyskania antialiasu dla wypiekanych normalek. Ktoś gdzieś proponował patent z wypiekaniem tekstury 4 razy większej i skalowaniu jej w Photoshopie.

 

Serio nie ma bezpośredniej opcji dla wypieczenia normalek w lepszej jakości?

 

/jednak musi być jakaś opcja, teraz porównuję wypalone mapy z poprzedniego eksperymentalnego obiektu i widzę że są w dużo lepszej jakości (jak tego dokonałem?) :) hehe

Edited by gryzon
Link to comment
Share on other sites

Kolejny raz mój błąd. Teraz wiem że mapy z poprzedniej wypałki pochodzą z innego softu. Kompletnie o tym zapomniałem. Same normalki wypaliłem gdzie indziej. (dawno to było i mi się zapomniało)

 

Podoba mi się opcja że można renderować normalkę fragmentami. (wyłączona opcje clear) Pomaga to jak się renderuje dość skomplikowane obiekty i kiedy są one pocięte do renderingu na osobne elementy. (aż szkoda że nie ma antialiasu :<...>

Link to comment
Share on other sites

I to jest ból w d... a nie interfejs.

od siebie powiem, że troszkę pomagało "Mean curvature flow" w G'MIC (dodatek do gimpa z zaawansowanymi algorytmami).

pewnie przy okazji antyaliastingu zacierało trochę szczegółów bo na entropię jednak nie ma rady, ale jak się popróbowało z parametrami, to przynajmniej na oko wyglądało to na mapę bez aliasingu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy