Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wczoraj czesałem sieć w poszukiwaniu tych info i gdzieś trafiłem że nie ma możliwości uzyskania antialiasu dla wypiekanych normalek. Ktoś gdzieś proponował patent z wypiekaniem tekstury 4 razy większej i skalowaniu jej w Photoshopie.

 

Serio nie ma bezpośredniej opcji dla wypieczenia normalek w lepszej jakości?

 

/jednak musi być jakaś opcja, teraz porównuję wypalone mapy z poprzedniego eksperymentalnego obiektu i widzę że są w dużo lepszej jakości (jak tego dokonałem?) :) hehe

Edytowane przez gryzon

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Kolejny raz mój błąd. Teraz wiem że mapy z poprzedniej wypałki pochodzą z innego softu. Kompletnie o tym zapomniałem. Same normalki wypaliłem gdzie indziej. (dawno to było i mi się zapomniało)

 

Podoba mi się opcja że można renderować normalkę fragmentami. (wyłączona opcje clear) Pomaga to jak się renderuje dość skomplikowane obiekty i kiedy są one pocięte do renderingu na osobne elementy. (aż szkoda że nie ma antialiasu :<...>

Napisano

I to jest ból w d... a nie interfejs.

od siebie powiem, że troszkę pomagało "Mean curvature flow" w G'MIC (dodatek do gimpa z zaawansowanymi algorytmami).

pewnie przy okazji antyaliastingu zacierało trochę szczegółów bo na entropię jednak nie ma rady, ale jak się popróbowało z parametrami, to przynajmniej na oko wyglądało to na mapę bez aliasingu.

Napisano

pogadałem trochę na ircu ale zero konkretów

its known todo

probably bastian or dali will do

we know its a nice feature to have

it will be added when a dev gets around to it

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności