Napisano 2 Październik 201311 l Wczoraj czesałem sieć w poszukiwaniu tych info i gdzieś trafiłem że nie ma możliwości uzyskania antialiasu dla wypiekanych normalek. Ktoś gdzieś proponował patent z wypiekaniem tekstury 4 razy większej i skalowaniu jej w Photoshopie. Serio nie ma bezpośredniej opcji dla wypieczenia normalek w lepszej jakości? /jednak musi być jakaś opcja, teraz porównuję wypalone mapy z poprzedniego eksperymentalnego obiektu i widzę że są w dużo lepszej jakości (jak tego dokonałem?) :) hehe Edytowane 2 Październik 201311 l przez gryzon
Napisano 2 Październik 201311 l Autor Kolejny raz mój błąd. Teraz wiem że mapy z poprzedniej wypałki pochodzą z innego softu. Kompletnie o tym zapomniałem. Same normalki wypaliłem gdzie indziej. (dawno to było i mi się zapomniało) Podoba mi się opcja że można renderować normalkę fragmentami. (wyłączona opcje clear) Pomaga to jak się renderuje dość skomplikowane obiekty i kiedy są one pocięte do renderingu na osobne elementy. (aż szkoda że nie ma antialiasu :<...>
Napisano 2 Październik 201311 l hmm nawet jeden z devów się z tym zgodził, tylko chyba zapomniał :) https://projects.blender.org/tracker/?func=detail&atid=498&aid=27251&group_id=9
Napisano 2 Październik 201311 l I to jest ból w d... a nie interfejs. od siebie powiem, że troszkę pomagało "Mean curvature flow" w G'MIC (dodatek do gimpa z zaawansowanymi algorytmami). pewnie przy okazji antyaliastingu zacierało trochę szczegółów bo na entropię jednak nie ma rady, ale jak się popróbowało z parametrami, to przynajmniej na oko wyglądało to na mapę bez aliasingu.
Napisano 2 Październik 201311 l pogadałem trochę na ircu ale zero konkretów its known todo probably bastian or dali will do we know its a nice feature to have it will be added when a dev gets around to it
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto