gryzon Napisano 2 Październik 2013 Share Napisano 2 Październik 2013 (edytowane) Wczoraj czesałem sieć w poszukiwaniu tych info i gdzieś trafiłem że nie ma możliwości uzyskania antialiasu dla wypiekanych normalek. Ktoś gdzieś proponował patent z wypiekaniem tekstury 4 razy większej i skalowaniu jej w Photoshopie. Serio nie ma bezpośredniej opcji dla wypieczenia normalek w lepszej jakości? /jednak musi być jakaś opcja, teraz porównuję wypalone mapy z poprzedniego eksperymentalnego obiektu i widzę że są w dużo lepszej jakości (jak tego dokonałem?) :) hehe Edytowane 2 Październik 2013 przez gryzon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 2 Październik 2013 Share Napisano 2 Październik 2013 z tego co mi wiadomo to nie, zostaje tylko xnormal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 2 Październik 2013 Autor Share Napisano 2 Październik 2013 ale jakoś to wypaliłem z lepszym skutkiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 2 Październik 2013 Share Napisano 2 Październik 2013 i np na przecięciu obiektów masz AA ? możesz pokazać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 2 Październik 2013 Autor Share Napisano 2 Październik 2013 Kolejny raz mój błąd. Teraz wiem że mapy z poprzedniej wypałki pochodzą z innego softu. Kompletnie o tym zapomniałem. Same normalki wypaliłem gdzie indziej. (dawno to było i mi się zapomniało) Podoba mi się opcja że można renderować normalkę fragmentami. (wyłączona opcje clear) Pomaga to jak się renderuje dość skomplikowane obiekty i kiedy są one pocięte do renderingu na osobne elementy. (aż szkoda że nie ma antialiasu :<...> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 2 Październik 2013 Share Napisano 2 Październik 2013 hmm nawet jeden z devów się z tym zgodził, tylko chyba zapomniał :) https://projects.blender.org/tracker/?func=detail&atid=498&aid=27251&group_id=9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 2 Październik 2013 Share Napisano 2 Październik 2013 I to jest ból w d... a nie interfejs. od siebie powiem, że troszkę pomagało "Mean curvature flow" w G'MIC (dodatek do gimpa z zaawansowanymi algorytmami). pewnie przy okazji antyaliastingu zacierało trochę szczegółów bo na entropię jednak nie ma rady, ale jak się popróbowało z parametrami, to przynajmniej na oko wyglądało to na mapę bez aliasingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 2 Październik 2013 Share Napisano 2 Październik 2013 pogadałem trochę na ircu ale zero konkretów its known todo probably bastian or dali will do we know its a nice feature to have it will be added when a dev gets around to it Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się