adek Napisano 4 Październik 2013 Napisano 4 Październik 2013 W internecie ukazał się cinematic Deadfall Adventures wykonany przez polskie studia Televisor i ColorTV. Zwiastun powstał w ciągu zaledwie 3 miesięcy, a jego reżyserią oraz opieką kreatywną filmu zajął się Marcin Sławek. Pełna treść: Deadfall Adventures Cinematic
Traitor Napisano 5 Październik 2013 Napisano 5 Październik 2013 Co taka cisza?:) Bardzo ladna robota, gratulacje.
adek Napisano 5 Październik 2013 Autor Napisano 5 Październik 2013 Weekend, sobota, słońce. Ale dzieje się u nas. Kolejny cinematic przez Polaków robiony. Yeah! Świetna robota. Ten czas mnie trochę zszokowal. Bardzo mało czasu na to mieliście.
deshu Napisano 5 Październik 2013 Napisano 5 Październik 2013 Przyjemny, growy klimat. Wizualnie spójnie, tak nie-na-poważnie. Tylko po co ta czacha na koniec wszystko psuje:)
Gość yon Napisano 5 Październik 2013 Napisano 5 Październik 2013 plastycznie swietnie! gratulacje! naprawde dobra robota. na upartego sie poczepiam, ze moze calosc daloby sie ciekawiej rozwiazac na etapie storyboardu i animatiku. Jest troche chaosu, a moze przy ostro kadrowanych i cietych ujeciach (co samo w sobie jest cudowne :) lepiej byloby mniej i tym samym latwiej przeprowadzic widza przez calosc. ale ogolnie bardzo fajnie! :)
sammael_at Napisano 7 Październik 2013 Napisano 7 Październik 2013 calkiem ladnie przyjemny, taki Indiana Jones w wersji ze wzmocnionymi kolorami :)
zio_mal Napisano 8 Październik 2013 Napisano 8 Październik 2013 obejrzałem dwa razy:) fajny klimacik świetna robota.
Baggins Napisano 8 Październik 2013 Napisano 8 Październik 2013 Troche rzeczy mi sie nie podoba, ale napisze o tym co mi sie bardzo podoba. Kapitalny pomysl na mieszanie dwoch linii czasowych i jednoczesne rozgrywanie timelapse i super slow motion. Wydawaloby sie, ze to jest jak ogien i woda, a tu prosze, dalo sie rozegrac. Wyszla z tego taka choreografia czasu. Sprytne, swieze, bardzo fajne rozwiazanie, az by sie chcialo to jeszcze pociagnac. Fabulka ( ktora wlasciwie to jest szczatkowa ) juz mi siedzi mniej. A juz czacha na koncu to jest gwalt , az zgrzytnalem zebami, ze to sie tak biednie konczy.
ROPA Napisano 9 Październik 2013 Napisano 9 Październik 2013 Witam ! Dziękuję za komentarze. Ja na razie szybko ponieważ przygotowujemy właśnie mały artykuł i making of. Chcieli byśmy sie podzielić różnymi ciekawymi aspektami projektu. Chciałem podziękować wszystkim którzy pracowali przy tym projekcie za zaangażowanie oraz inicjatywę . Każdy odegrał bardzo ważną rolę w tym niewielkim teamie. Pomijając kwestie wariackiego timingu , bardzo cieszy mnie fakt że budujemy coraz bardziej wydajny workflow. Projekt głównie opierał się o nowe dla nas doświadczenia z Vray for Maya oraz 3d Max. Udało nam się dość szybko opanować ogromne ilości geometrii , displacementu , tekstur , fochy renderera :) , osobliwe sposoby kompozycji które mocno przyśpieszyły produkcje . Część ważnych rozwiązań scenariuszowych było narzucone ale i tak jesteśmy wszyscy tu zadowoleni z progresu jaki nasza mała firma dokonała. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się