Napisano 5 Październik 201311 l Witam wszystkich, pytanie wygląda następująco: Ile osób w Polsce pracuje w blenderze ZAWODOWO tzn biura, projektanci indywidualni. Mam wszystkie statystyki ze strony fundacji, jednak nie ma tam danych nt powyższego. Jeśli jesteście mi w stanie pomóc, będę wdzięczny. Aha, badania prowadzone w celu naukowym ;) jakby ktoś pytał Z góry dzięki za każde info Pozdrawiam Krzysiek
Napisano 9 Październik 201311 l Trochę pracuje ale dokładnych danych nie ma jak wywróżyć. Patrząc po wyróżnionych watkach na BlenderArtists to ten soft w polsce ma się nieźle.
Napisano 26 Październik 201311 l Pstatnio porzegladalem oferty pracy i na 10 4 byly z blenderem :) JEst coraz lepiej pol roku temu pracwie nic nie bylo. Ludzie chyba zauwazyli ze mozna za darmo na tym sofcie pracowac + ma duze mozliwosci :) Pozdrawiam Patryk
Napisano 19 Listopad 201311 l Jestem architektem i pracuję od 2004, wszystkie wizualizacje robię tylko w tym programie, ostatnio też porzucam postprocesing w programach 2d bo wszystko można w Blenderze zrobić już docelowo. mam klientów zewsząd, ale głównie Poznań to mój fyrtel :) http://gucias.wix.com/krzysztof-nowacki http://www.gucias.republika.pl/reklamablender.jpg pozdrawiam
Napisano 2 Grudzień 201311 l I ja się udzielę- jestem świeżo po studiach i właśnie załapałem się do biura. Do tej pory robiłem freelancersko w Blenderze. Niestety w pracy każą przerzucić się na 3D maxa (dlatego przywiało mnie na to forum :) ).
Napisano 4 Grudzień 201311 l Odkąd zabrali mi Softimage XSI Fundation postanowiłem sprawdzić Blendera. I powiem szczerze że doskonale się sprawdza ten soft na mojej ścieżce freelancera. Robię na nim retopo i modeluję low-poly do gier, głównie postacie. Kiedy pracowałem w korporacjach to spotykałem ludzi którzy pracowali tam na tym sofcie. Z wygody nie konieczności. Ten program ma innowacyjne rozwiązania w niektórych tematach, myślę że wielu ludziom się to podoba.
Napisano 4 Grudzień 201311 l Ja również pracuję w Blenderze. Moje główne zajęcie to projektowanie graficzne, ale zdarza się również zrobić jakąś ilustrację do gry, modele 3D, animacje. Używam do tego właśnie Blendera. Korzystam z niego również podczas montażu animacji robionych we Flashu - jak się opracuje workflow, to Blender sprawdza się tutaj znakomicie.
Napisano 4 Grudzień 201311 l U mnie jest tak, ze 99% przypadkow wsrod klientow chce modele w 3d maxie. Jednak widze, ze Blender sie rozwija na tyle, ze i mi zaczyna coraz bardziej przypadac do gustu. Mysle, ze musi jeszcze uplynac troszke czasu by sie moglo srodowisko przekonac, ale ostatnio widzialem test dodatku, ktory ladnie eksportuje modele z Blendera do Maxa nadajac im w Maxie odpowiedniki modyfikatorow. Jest to niezle rozwiazanie i wg mnie przyszlosciowe. Sam chcialbym sie przesiasc, ale faktycznie studia i inne firmy wyposazaja sie w Maxa albo Maya.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto