Reynevan Napisano 10 Październik 2013 Share Napisano 10 Październik 2013 Witam, Nie wiem czy Max moze otwierac .ma. U mnie wyskakuje błąd a nie jest to wina modelu. Mozna to jakos przekonwertowac? Z góry dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 10 Październik 2013 Share Napisano 10 Październik 2013 zapisz w majce obiekt jako FBX albo obj i zaimportuj w maxie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 10 Październik 2013 Autor Share Napisano 10 Październik 2013 Nie o to mi chodzi, nie mam mayi ale posiadam model w "jej" formacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 10 Październik 2013 Share Napisano 10 Październik 2013 Nie o to mi chodzi, nie mam mayi ale posiadam model w "jej" formacie. no to poproś osobę która dała ci ten model aby dała ci go w innym formacie. albo ściagnij triala mayki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 10 Październik 2013 Autor Share Napisano 10 Październik 2013 Ok, dzieki. Max nie ma żadnego pluginu czy czegoś tam?? Przecież oba programy są z tej samej "stajni" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 10 Październik 2013 Share Napisano 10 Październik 2013 (edytowane) ostatnio bawiłem się blend shapes'ami między mayką i xsi... przenosiły się bez problemu (o ile dobrze pamiętam). W każdym razie, obiekty powinny przenieść się po zainstalowaniu triala mayki. Zapomniałem dodać, że pojawia się wówczas magiczny przycisk przenoszenia do obu programów, kiedy są uruchomione. Edytowane 10 Październik 2013 przez Chrupek3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi