Damnian Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Okej, sprawa wygląda tak: - materiał chromu pobrany z http://www.vray-materials.de/ - troszkę rozjaśniony, troszkę bardziej rozmyte odbicia - zresetowany max Jakikolwiek model ze standardowym materiałem v-raya: Z materiałem pobranym z vray-materials: Skąd to się wzieło?!... Jak temu zaradzic? http://speedy.sh/YnJfb/cos.fbx Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekszy0 Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 A ten chrome ma jakąś teksturkę? Może mapowanie jest z d...? Masz jakieś światła tam w ogóle na scenie? Dodaj jakieś elementy choćby plane-a i mapkę hdri bo innaczej z chromu to nie wiele się wydobędzie na pustej czarnej lub białej scenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Obstawiam, ze materiał ma mapę anisotropy rotation, a twój obiekt nie jest zmapowany, dlatego na chamfer box z domyślnym mapowaniem wygląda ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damnian Posted November 7, 2013 Author Share Posted November 7, 2013 (edited) Z prawej masz chrome na pierwszym planie to coś, co docelowo miało się później stać piekarnikiem ale... lodówka za tym 'czymś' ma również ten sam materiał co to coś EDIT: Różnica między oryginałem chromu, a tym materiałem: Edited November 7, 2013 by Damnian Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekszy0 Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Tak jak ktoś wyżej napisał przypadkiem nie jest problemem ta anizotropia, którą masz ustawioną w tym shaderze ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damnian Posted November 8, 2013 Author Share Posted November 8, 2013 Super, macie rację ;). Dziękuję za podpowiedź. Chociaż zadziwiło mnie, bo dość często używałem tego materiału, a dopiero pierwszy raz ujrzałem te błędy. Czy w jakiś sposób mogłem wcześniej zniwelować te artefakty, że ich nie widziałem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Nie tyle zniwelować co prawdopodobnie miałeś jakieś bardzo proste bryły, które nie wymagały mapowania. Dlatego ładnie na nich wszystko wyglądało :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now