Napisano 18 Listopad 201311 l Karol Zakrzewski (Project Supervisor przy Deadfall Adventures w Studio Televisor i ColorTV) opowiada o tworzeniu cinematiku do gry Deadfall Adventures. Przeczytaj artykuł making of
Napisano 18 Listopad 201311 l Gratuluje skończonego projektu na takim poziomie :) Fajnie się to ogląda. Mam pytanie , które nurtuje mnie odkąd pierwszy raz zobaczyłem ten motion. Za kazdym razem gdy oglądam wydaje mi się , że sekwencja slow mo z samolotem (frontalna) wygląda na wyrenderowaną w niższej jakości / rozdzileczości. Jest coś na rzeczy czy to tylko złudzenie ?
Napisano 18 Listopad 201311 l no fajne. na sieci widziałem tylko jakieś kaszany zwiazane z tym projektem, a to wygląda oryginalnie. Fajne motywy zarówno timelapse jak i tej pajęczyny.
Napisano 19 Listopad 201311 l Super bardzo mi sie podoba. Bardzo lubie ogladac cinematici pochodzadze z polskich studiow produkcyjnych. Moje pierwsze wrazenie to jako ze mialem okazje pracowac przy Painkillerze to " woow jak oni to zrobili w Mental Ray". Zwyczajnie krzyż na droge. Zycze kolejnych cinematicow w przyszlosci. Z kazdym kolejnym jest coraz lepiej. No i moze dluzszych deadlinow na rzecz jeszcze lepszych efektow. Ujecie z samolotem mega. To gnice pewnie przy wiekszej ilosci refek by wyszlo lepiej. pozd kris
Napisano 19 Listopad 201311 l Rewelacyjna robota. Ogromne gratulacje projektu i mistrzowskiego wykonania. Dzięki bardzo za ciekawy artykuł i making of'y. Czy jest szansa, żeby zobaczyć w większej rozdziałce matte painty i moodboard'y Damiana i progress dżungli? Fenomenalne! Dzięki za zastrzyk inspiracji!
Napisano 25 Listopad 201311 l nie czuć zupełnie skali , tej dżungli , piramidy otoczenia , odbieram to jako makietkę , światło płaskie , animacja postaci jakaś taka teatralna i zamiast straszna śmieszna można by wybaczyć jakby robiły to 2-3 osoby w miesiąc ale w sumie słabe jak na prace tak wielu ludzi ....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto