tr000tyl Napisano 19 Listopad 2013 Napisano 19 Listopad 2013 Witam Mam takie ustawienia: 1. PRIMARY BOUNCES - brute force GI 2. SECONDARY BOUNCES - light cache dlaczego renderując na takich ustawieniach wyskakuje mi prepass 1of1 jak przy Irradiance map? Jak tego się pozbyć? pozdrawiam
stormwind Napisano 19 Listopad 2013 Napisano 19 Listopad 2013 Cześć. Któryś z materiałów ma włączoną interpolację w reflection lub refraction.
kozioo Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 IMO reflect/refract interpolation to jedyna opcja ;-) Albo materiał vraysss - chyba też mogą robić prepassy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się