Jakub Wydro Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 (edytowane) Witam serdecznie Przedstawiam najnowszy projekcik nad którym ostatnio pracowałem, to takie moje małe marzenie.. ;) Edytowane 21 Listopad 2013 przez Jakub Wydro
Kramon Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 Oj body aparatu do poprawy. Nocny render super światło :D aczkolwiek w photoshopie chyba pacnołeś softbrushem? No i zamocne gradient mapy porobiły się ci passy gradientowe.
Jakub Wydro Napisano 21 Listopad 2013 Autor Napisano 21 Listopad 2013 Render z aparatem jest dla zabawy :) Chciałem się trochę pobawić wizualizacją i ją w jakiś sposób ożywić. Softbrusha nie używałem, wiem że wyszły babole ale render oryginalnie poszedł w zbyt dużej roździelczości by jeszcze raz go robić więc obiecuje, następnym razem będzie bez baboli ;)
Mulholland Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 Mi się znacznie bardziej podoba dzienny. Fajny klimat.
skalpel3d Napisano 22 Listopad 2013 Napisano 22 Listopad 2013 dzienny znaczniej fajniejszy, pomysł z aparatem oryginalny :) Jedyne co tu troszkę nie leży to światło delikatnie za mocno przepalone, przy miękkich cieniach jakie masz wewnątrz na zewnątrz jest pochmurny dzień , powinno być więcej widać w szybach, przytnij trochę odbicia w szkle szyby bo za bardzo odbijają wnętrze. mimo boboli praca bardzo na plus co do nocnego to jest no wybitnie do do pracowania szczególnie światło z tej lampki jest za mocne i nie za bardzo w tym miejscu co trzeba :) to nieciekawe rozchodzeni się na scaniach światła to zły balans bieli w kamerze i niedostosowany dobrze color mapping, wzmocnij subdivid w świetle
siwy Napisano 22 Listopad 2013 Napisano 22 Listopad 2013 Dzienny bardzo fajny. Może kolory trochę sterylne, AO w kątach sufitu przesadzone i jakość cieniowania na suficie wylazła - pewnie obrabiałeś mocno w szopie na 8 bitach zamiast na 16. Moc doświetlenia tego wnętrza może nie do konća realistyczna ale dla atrakcyjności obrazka czasem warto, takie HDR trochę wyszło. Nocny już taki fajny nie wyszedł, plamy na suficie jeszcze mocniejsze, albo ta obróbka na 8-bitach albo słaba ir mapa. Fajny pomysł z niebem, przy lampie za mocno przejarane i na mój gust za dużo fioletu w oświetleniu. Można dać dodatkowe światło zza kamery albo z boku żeby urozmaicić kolory świateł we wnętrzu. pozdrawiam
Jakub Wydro Napisano 22 Listopad 2013 Autor Napisano 22 Listopad 2013 Dziękuje za komentarze :) Jakość cieniowania na suficie najprawdopodobniej poszła w dół poprzez 8bitów tak jak siwy wspomniał. Przed renderem wachałem się czy wejść na 16 czy na 8, ale jak widać mój błąd. Wszystkie podpowiedzi są bardzo pomocne.
Igi Napisano 23 Listopad 2013 Napisano 23 Listopad 2013 Ja bym jeszcze zagęścił siatkę na dużej pufie, dwa kliknięcia a efekt będzie zdecydowanie lepszy :)
DonKichot Napisano 24 Listopad 2013 Napisano 24 Listopad 2013 (edytowane) Mnie się bardzo podoba ale.. nocny render, łóżko od strony kamery z prawej albo przebija się przez nie światło co jest nie możliwe :) albo jest oświetlone lampą która nie ma prawa go tak oświetlić może dałeś SS ? Edytowane 24 Listopad 2013 przez DonKichot
Jakub Wydro Napisano 25 Listopad 2013 Autor Napisano 25 Listopad 2013 (edytowane) Igi - Dzięki że zwróciłeś uwagę na ten szczegół, szczerze to go nie zauważyłem ;) DonKichot - Nie nakładałem SS'a ale troszkę wzmocniłem światło w postprodukcji i chciałem aby obraz nabrał trochę kolorów ;) może przesadziłem i nie jest to prawidłowe rozwiązanie ale uznałem że wizualizacja nabrała więcej plastyczności. Dzięki za opinie! Edytowane 25 Listopad 2013 przez Jakub Wydro
godzio Napisano 27 Listopad 2013 Napisano 27 Listopad 2013 Rendery super, ja bym miał tylko uwagę do grubości dachu, oraz tego co trzyma ten słup między oknami połaciowymi, wiem że to nie o arch chodzi ale tak mi się rzuciło.
Rekomendowane odpowiedzi