adek Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Projekt Pinocchio to testowy, ale w pełni działający produkt Autodesku, który pozwoli za pomocą przeglądarki na tworzenie (generowanie) w pełni zrigowanej postaci. Obsługa jest banalna i macie do dyspozycji całkiem spory katalog typów za pomocą, których możecie stworzyć postać. Pełna treść: Project Pinocchio od Autodesk
damian85osg Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Wie ktoś czy można wrzucić do tego własną postać żeby zriggowało?
manabanana Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 nie, to raczej przypomina robienie postaci z simsów
adek Napisano 26 Listopad 2013 Autor Napisano 26 Listopad 2013 No projekt Autodesku chyba sporo lepszy.
Monio Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Lepszy? W nim po prostu wybierasz gotowe elementy modeli a w MakeHuman możesz ustawiać dziesiątkami suwaków wszystko dokładnie jak chcesz. Żaden inny soft nie posiada takich możliwości kontroli tworzonej postaci. Ściągnij i się pobaw. Co najwyżej ten autorig w pinoccho może sprawniej działać bo w makehuman trzeba się trochę pobawić w blenderze skryptem MakRig.
sammael_at Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 fajne do robienia zrigowanego basemesha :) a ktoś się tym bawił już? jakieś wrażenia opinie z użytkowania? może jutro będzie troche czasu to coś potestuje
floo Napisano 27 Listopad 2013 Napisano 27 Listopad 2013 Co do Make Human, to jest jeszcze dodatek do edycji mocapu: Link Sam Make Human pozwala nam na tworzenie postaci z gotowymi morphami do animacji twarzy oraz mamy możliwość wybierania pomiędzy prostym rigiem do gier z ograniczoną liczbą kości, jak również bardziej zaawansowany szkielet. Wszystko rozbija się o marketing i reklamę. MotionBuilder przez lata był niszowym softem, mimo iż był od początku bardzo funkcjonalny, to w większości był wykorzystywany jedynie przez studia motion capture. Trochę marketingu zrobiło swoje i program stał się standardem w studiach korzystających z mocapu i animacji. Tak jak Blur Studio reklamowało FaceRobota, tak później UBI Soft wspierał MotionBuildera wychwalając jego zalety.
natas Napisano 27 Listopad 2013 Napisano 27 Listopad 2013 Żaden inny soft nie posiada takich możliwości kontroli tworzonej postaci. Ściągnij i się pobaw. Co najwyżej ten autorig w pinoccho może sprawniej działać bo w makehuman trzeba się trochę pobawić w blenderze skryptem MakRig. W daz3d też jest spora kontrola tworzonej postaci "suwaczkami" do tego jest zrigowana. A jeszcze do rigu on line mi się przypomniał maxiamo ale z tego nie korzystałem.
Monio Napisano 27 Listopad 2013 Napisano 27 Listopad 2013 Dokładnie. Daz3d również ma ogromne możliwości. Jest pewna różnica w założeniach programów bo w MH masz jedną baze uniwersalną z dziesiątkami ustawień a w daz3d wiele postaci za to o mniejszej różnorodności ustawień. Do tworzenia realistycznych ludzi lepszy będzie MH ale za to w Daz zrobisz sobie postać kreskówkową, aliena albo zombiaka, jeśli oczywiście kupisz odpowiedni preeset.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się