Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lepszy? W nim po prostu wybierasz gotowe elementy modeli a w MakeHuman możesz ustawiać dziesiątkami suwaków wszystko dokładnie jak chcesz. Żaden inny soft nie posiada takich możliwości kontroli tworzonej postaci. Ściągnij i się pobaw.

Co najwyżej ten autorig w pinoccho może sprawniej działać bo w makehuman trzeba się trochę pobawić w blenderze skryptem MakRig.

Napisano

fajne do robienia zrigowanego basemesha :) a ktoś się tym bawił już? jakieś wrażenia opinie z użytkowania? może jutro będzie troche czasu to coś potestuje

Napisano

Co do Make Human, to jest jeszcze dodatek do edycji mocapu:

Link

Sam Make Human pozwala nam na tworzenie postaci z gotowymi morphami do animacji twarzy oraz mamy możliwość wybierania pomiędzy prostym rigiem do gier z ograniczoną liczbą kości, jak również bardziej zaawansowany szkielet.

 

Wszystko rozbija się o marketing i reklamę.

MotionBuilder przez lata był niszowym softem, mimo iż był od początku bardzo funkcjonalny, to w większości był wykorzystywany jedynie przez studia motion capture. Trochę marketingu zrobiło swoje i program stał się standardem w studiach korzystających z mocapu i animacji.

Tak jak Blur Studio reklamowało FaceRobota, tak później UBI Soft wspierał MotionBuildera wychwalając jego zalety.

Napisano
Żaden inny soft nie posiada takich możliwości kontroli tworzonej postaci. Ściągnij i się pobaw.

Co najwyżej ten autorig w pinoccho może sprawniej działać bo w makehuman trzeba się trochę pobawić w blenderze skryptem MakRig.

W daz3d też jest spora kontrola tworzonej postaci "suwaczkami" do tego jest zrigowana. A jeszcze do rigu on line mi się przypomniał maxiamo ale z tego nie korzystałem.

Napisano

Dokładnie. Daz3d również ma ogromne możliwości. Jest pewna różnica w założeniach programów bo w MH masz jedną baze uniwersalną z dziesiątkami ustawień a w daz3d wiele postaci za to o mniejszej różnorodności ustawień. Do tworzenia realistycznych ludzi lepszy będzie MH ale za to w Daz zrobisz sobie postać kreskówkową, aliena albo zombiaka, jeśli oczywiście kupisz odpowiedni preeset.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.