Napisano 26 Listopad 201311 l Projekt Pinocchio to testowy, ale w pełni działający produkt Autodesku, który pozwoli za pomocą przeglądarki na tworzenie (generowanie) w pełni zrigowanej postaci. Obsługa jest banalna i macie do dyspozycji całkiem spory katalog typów za pomocą, których możecie stworzyć postać. Pełna treść: Project Pinocchio od Autodesk
Napisano 26 Listopad 201311 l Lepszy? W nim po prostu wybierasz gotowe elementy modeli a w MakeHuman możesz ustawiać dziesiątkami suwaków wszystko dokładnie jak chcesz. Żaden inny soft nie posiada takich możliwości kontroli tworzonej postaci. Ściągnij i się pobaw. Co najwyżej ten autorig w pinoccho może sprawniej działać bo w makehuman trzeba się trochę pobawić w blenderze skryptem MakRig.
Napisano 26 Listopad 201311 l fajne do robienia zrigowanego basemesha :) a ktoś się tym bawił już? jakieś wrażenia opinie z użytkowania? może jutro będzie troche czasu to coś potestuje
Napisano 27 Listopad 201311 l Co do Make Human, to jest jeszcze dodatek do edycji mocapu: Link Sam Make Human pozwala nam na tworzenie postaci z gotowymi morphami do animacji twarzy oraz mamy możliwość wybierania pomiędzy prostym rigiem do gier z ograniczoną liczbą kości, jak również bardziej zaawansowany szkielet. Wszystko rozbija się o marketing i reklamę. MotionBuilder przez lata był niszowym softem, mimo iż był od początku bardzo funkcjonalny, to w większości był wykorzystywany jedynie przez studia motion capture. Trochę marketingu zrobiło swoje i program stał się standardem w studiach korzystających z mocapu i animacji. Tak jak Blur Studio reklamowało FaceRobota, tak później UBI Soft wspierał MotionBuildera wychwalając jego zalety.
Napisano 27 Listopad 201311 l Żaden inny soft nie posiada takich możliwości kontroli tworzonej postaci. Ściągnij i się pobaw. Co najwyżej ten autorig w pinoccho może sprawniej działać bo w makehuman trzeba się trochę pobawić w blenderze skryptem MakRig. W daz3d też jest spora kontrola tworzonej postaci "suwaczkami" do tego jest zrigowana. A jeszcze do rigu on line mi się przypomniał maxiamo ale z tego nie korzystałem.
Napisano 27 Listopad 201311 l Dokładnie. Daz3d również ma ogromne możliwości. Jest pewna różnica w założeniach programów bo w MH masz jedną baze uniwersalną z dziesiątkami ustawień a w daz3d wiele postaci za to o mniejszej różnorodności ustawień. Do tworzenia realistycznych ludzi lepszy będzie MH ale za to w Daz zrobisz sobie postać kreskówkową, aliena albo zombiaka, jeśli oczywiście kupisz odpowiedni preeset.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto