Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest lepiej, widać progress, ale w większości prac nadal prawie całkowicie olewasz perspektywę i anatomię, a bez tego nie licz na jakiekolwiek sensowne rezultaty.

  • Odpowiedzi 118
  • Wyświetleń 20,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki DraxMustHurt.

Podstawy najważniejsze, pracuje nad tym.

delikatna inspiracja filmem "oblivion":

 

Zf9C1EC.jpg

Napisano
  • Autor

dwieminutki_1.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

dwieminutki_2.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

31january_small.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

hustawka.jpg

Napisano

duży rozstrzał stylowy i techniczny tu widzę, co mi się podoba. jak najwięcej eksperymentów, zawsze! ale fakt, że takie rzeczy jak perspektywa, anatomia, kompozycja trzeba opanować (chociaż biorąc pod uwagę to co obecnie się sprzedaje - a co zostało od jakiegoś czasu przyjęte za standard - to może nie do końca w sumie.. ;D). nie trzeba jednak tego wkuwać tradycyjnie z książek. zdecydowanie czerp ze wszystkiego co cię inspiruje, nie z podręczników. ja anatomii, chociaż do tej pory konkretnie ją olewam we własnych pracach, uczyłem się od frazetty, bisleya, corbena i fabry'ego. a jak już to dobrze opanujesz to łatwo ci bedzie oszukiwać ludzi, wystarczy rysować w atrakcyjny dla oka sposób ;D no chyba, że chcesz być absolutnym mistrzem powyższych, wtedy jak najbardziej. ważne, żeby lubić to co się robi, bo tak naprawdę chu wie po co się telepiemy po tej planecie

Napisano
  • Autor

mysz, żeby opanować te wszystkie podstawy trzeba czasu i w kazdej pracy staram sie to kontrolować, obejrzałem juz dużo filmików na temat perspektywy, robiłem ćwiczenia typu pudełka w przestrzeni pod róznymi kątami i inne, anatomie postaci również i co z tego że umiem przerysowac ze zdj postać jak później we własnym projekcie nie umiem tego wszystkiego zastosować więc myślę, że gdy bedę walczył właśnie we własnych "produkcjach" ;D aby były poprawne, to się naucze jak to wprowadzać w życie.

 

cfzO1vw.jpg

Napisano

Hej! Masz bardzo fajne surrealistyczne pomysły. Jestem na tak. Bardzo dobrze, że ćwiczysz technikę, anatomię etc. - widać efekty :) Pozdrowienia!

Napisano

Bardzo ciekawa teczka :D

Taka jest tu różnorodność, jakby nie należała do jednej tylko osoby.

Napisano
  • Autor

DAGOO, dzięki, dopiero szukam swoje stylu. Jak na razie próbuje różnych podejść do tematu, niedługo znajde swój styl mam nadzieje i będzie pewność , że tą teczke prowadzi jedna osoba.

tumblr_nrunr7l9Bx1trsulko1_1280.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

QY4EwH5.jpg

tumblr_nrunktyXx11trsulko1_1280.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

tumblr_nruo690CpR1trsulko1_1280.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

na rozgrzewkę:

53e4mHV.jpg

Napisano

ZOMBIAK

 

sbkoer.jpg

 

Jak mniemam nie używałeś prawie w ogóle refek ( jeśli w ogóle jakiś używałeś ). OGÓLNIE patrząc na tą pracę to od od razu uderza to, że jest bardzo płaska a.k.a brakuje zróżnicowania płaszczyzn twarzy. https://warosu.org/data/ic/img/0016/33/1390037480497.jpg

To tu się Tobie z pewnością przyda.

Teraz przechodząc do konkretów :

1. Tutaj sprawdziłaby się refka czaszki. Zwróć uwagę jak zbudowana jest żuchwa, jak duża ów kość jest.

2. Znów refka. Warto byłoby wyszukać sobie jakiś portret 3/4 i spojrzeć jak wygląda policzek i w sumie cała dalsza część twarzy. linia czoła też tutaj nie siadła + PŁASKO nie można zapominać, że ten policzek też ma swoją bryłę i trzeba ją zaznaczyć.

3. Płasko. Link do refki z płaszczyznami głowy się tutaj przyda

4.No idea what it is :P Po prostu znów brak refki.

Te dwie rzeczy na głowie wyglądają dziwnie, nie wiem za bardzo do czego to przyrównać - nie mam pojęcia co to może być :D

 

FAJNY MA JĘZYK, PODOBA MI SIĘ.

Napisano
  • Autor

Płasko wyszło i zgadzam sie ze wszystkimi punktami :)

Staralem się na szybko poprawić tego zombiaka :

PuR1iVL.jpg

 

Smoko alieno ptak:

TGv3Unf.jpg

Fenix:

NFj6d0F.jpg

 

lis w lesie :

BLPuho2.jpg

Napisano
  • Autor

Wróciłem na chwile do tematyki horroru, sentymentalnie, pamietam czasy gdy się siedziało we trzy a czasami i 4 osoby przy jednym kompie i po życiu na zmiane grało się w quake i inne tego typu gry, painkillery itd.

 

0JdZXnE.jpg

Napisano

Ładnie Ci wyszło tylko jak dla mnie ten zamek za bardzo podziubałeś :) zbyt rozmazany twardszy pędzel i było by git

Napisano
  • Autor

Dzieki DPFDANTASY.

Nowe rzeczy przerysowane z różnych źródeł jak animacje i zdj z netu.

 

H9H0moA.jpg

 

DvWW7ri.jpg

 

A tu już moje własne wypociny :

 

FMiDOUp.jpg

 

uWejtxg.jpg

 

ZHSF0SH.jpg

Busa rysowałem z natury :)

qlBa6bV.jpg

Napisano
  • Autor

Powtórka z _5_ . Byłem na wystawie i rysowałem tą kobiete, która była wyświetlona na ścianie i się poruszała w niecodzienny sposób. Taka interakcja ;P Czerwona kredka, ołówek, czarny marker.

zwystawy01.jpg

 

zwystawy02.jpg

 

zwystawy03.jpg

zwystawy04.jpg

 

zwystawy05.jpg

 

reszta na kompie:

anatomia5a.jpg

 

anatomia5b.jpg

anatomia5c.jpg

anatomia5d.jpg

anatomia5e.jpg

Edytowane przez BartLight

Napisano

Szybciej Ci pójdzie, jak sobie plany powycinasz i podzielisz na warstwy (1 plan, postać, zamek, góry itp), wtedy możesz szybko pokrywać je kolorem który chcesz wypróbować, używając 1-3 pociągnięć pędzlem zamiast 50.

Napisano
  • Autor

EthicallyChallenged, dobra uwaga, tak zrobię nastepnym razem to usprawni prace :)

 

_6_

troche rysunków postaci z filmów, wystawy,ze zdj i szpitala...

anatomia6g.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

anatmia6e.jpg

anatomia6d.jpg

anatomia6b.jpg

anatomia6c.jpg

anatomia6a.jpg

Napisano

Siema :D Pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy to zachwiane proporcje ale myślę, że główny problem to sztywność póz, polecam posiedzieć trochę nad gesture. Wyznaczasz na szybko kierunki ciała, a dopiero na tym rysujesz mocniej, można nawet pokłamać, bardziej powyginać kończyny, byle poza wyglądała dobrze, a nie jak drewniany manekin :)

Napisano

W niektórych momentach masz fajny lineart. Taki oldschoolowy. Mam na myśli np. tego kolesia na samolocie z 17 października.

Coś jak Tytus Romek i A'Tomek Chmielewskiego.

Napisano
  • Autor

Rain siema, pracuje nad tym gestures czasami..

Tomasz G dobrze że są jakieś skojarzenia :) tytusa pamietam z dzieciństwa, dobry komiks!

_7_

rn71Iom.jpg

 

EnOU1zf.jpg

 

lUIIUTc.jpg

 

LUEaGVg.jpg

78kREZh.jpg

Napisano

Wydaje mi się, że bardziej musisz rozróżniać plany. Spróbuj może robić takie szkice 3 walorowe (front, środek i background)- będzie ci dużo łatwiej zaplanować kompozycję jako całość. Zwróć też uwagę na to żeby światło było konsekwentne- nie wiem czemu cienie w tym pierwszym od tych słupków są każdy w inną stronę? Poczytaj też o atmosferze powietrznej bo tego też u ciebie brakuje. Polecam też zbierać referencje tego co malujesz a nie jechać wszystkiego z głowy- widać to na skałach, drzewach itd. Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

rymin, racja trzeba w końcu przyswoić sobie ten sposób malowania. Trzeba będzie pokonać lenistwo. Słupki moim zdaniem maja inne cienie bo nie są wszystkie proste i na równoległej drodze, światło pada dla niektórych słupków od prawej strony a innych od lewej więc nie mogą mieć takiego samego cienia, nie wiem czy umiem to wytłumaczyć tak jak to widze;)

 

- - - Połączono posty - - -

 

_8_

 

8a.jpg

8b.jpg

8c.jpg

8d.jpg

8e.jpg

Napisano
  • Autor

Nowe rzeczy, musiałem dokończyć bo za mna chodziły te obrazy z wyobraźni ale bedzie więcej cwiczeń w następnej wrzucie.

 

4NzW7GT.jpg

 

KKYBlje.jpg

 

rkJqP3m.jpg

 

cwiczenie koloru studium ze zdj:

 

7s6zcUD.jpg

Napisano
  • Autor

Studiumy:

 

t76KYsD.jpg

 

Ćwiczenie w czerwieni

 

1lqbcGJ.jpg

 

A tutaj chciałem mu zrobic takie wielkie szpony, nie proporcjonalne tylko takie duże ale nie wiem czy siadło mi to.

 

N1Eay4K.jpg

 

 

banda na latajacych maszynach:

3B0zBks.jpg

 

szkice

 

omrowKp.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności