Napisano 10 Kwiecień 20159 l Jest lepiej, widać progress, ale w większości prac nadal prawie całkowicie olewasz perspektywę i anatomię, a bez tego nie licz na jakiekolwiek sensowne rezultaty.
Napisano 15 Kwiecień 20159 l Autor Dzięki DraxMustHurt. Podstawy najważniejsze, pracuje nad tym. delikatna inspiracja filmem "oblivion":
Napisano 19 Kwiecień 20159 l Autor - - - Połączono posty - - - - - - Połączono posty - - - - - - Połączono posty - - -
Napisano 12 Maj 20159 l Autor DPFantasy dzieki, dobrze że coś się spodobało :) - - - Połączono posty - - -
Napisano 12 Maj 20159 l duży rozstrzał stylowy i techniczny tu widzę, co mi się podoba. jak najwięcej eksperymentów, zawsze! ale fakt, że takie rzeczy jak perspektywa, anatomia, kompozycja trzeba opanować (chociaż biorąc pod uwagę to co obecnie się sprzedaje - a co zostało od jakiegoś czasu przyjęte za standard - to może nie do końca w sumie.. ;D). nie trzeba jednak tego wkuwać tradycyjnie z książek. zdecydowanie czerp ze wszystkiego co cię inspiruje, nie z podręczników. ja anatomii, chociaż do tej pory konkretnie ją olewam we własnych pracach, uczyłem się od frazetty, bisleya, corbena i fabry'ego. a jak już to dobrze opanujesz to łatwo ci bedzie oszukiwać ludzi, wystarczy rysować w atrakcyjny dla oka sposób ;D no chyba, że chcesz być absolutnym mistrzem powyższych, wtedy jak najbardziej. ważne, żeby lubić to co się robi, bo tak naprawdę chu wie po co się telepiemy po tej planecie
Napisano 13 Maj 20159 l Autor mysz, żeby opanować te wszystkie podstawy trzeba czasu i w kazdej pracy staram sie to kontrolować, obejrzałem juz dużo filmików na temat perspektywy, robiłem ćwiczenia typu pudełka w przestrzeni pod róznymi kątami i inne, anatomie postaci również i co z tego że umiem przerysowac ze zdj postać jak później we własnym projekcie nie umiem tego wszystkiego zastosować więc myślę, że gdy bedę walczył właśnie we własnych "produkcjach" ;D aby były poprawne, to się naucze jak to wprowadzać w życie.
Napisano 6 Lipiec 20159 l Hej! Masz bardzo fajne surrealistyczne pomysły. Jestem na tak. Bardzo dobrze, że ćwiczysz technikę, anatomię etc. - widać efekty :) Pozdrowienia!
Napisano 15 Lipiec 20159 l Autor abbart369 dzieki, dobrze że widać efekty, już troszke łatwiej mi sie maluje.
Napisano 15 Lipiec 20159 l Bardzo ciekawa teczka :D Taka jest tu różnorodność, jakby nie należała do jednej tylko osoby.
Napisano 21 Lipiec 20159 l Autor DAGOO, dzięki, dopiero szukam swoje stylu. Jak na razie próbuje różnych podejść do tematu, niedługo znajde swój styl mam nadzieje i będzie pewność , że tą teczke prowadzi jedna osoba. - - - Połączono posty - - - - - - Połączono posty - - - - - - Połączono posty - - - na rozgrzewkę:
Napisano 23 Lipiec 20159 l ZOMBIAK Jak mniemam nie używałeś prawie w ogóle refek ( jeśli w ogóle jakiś używałeś ). OGÓLNIE patrząc na tą pracę to od od razu uderza to, że jest bardzo płaska a.k.a brakuje zróżnicowania płaszczyzn twarzy. https://warosu.org/data/ic/img/0016/33/1390037480497.jpg To tu się Tobie z pewnością przyda. Teraz przechodząc do konkretów : 1. Tutaj sprawdziłaby się refka czaszki. Zwróć uwagę jak zbudowana jest żuchwa, jak duża ów kość jest. 2. Znów refka. Warto byłoby wyszukać sobie jakiś portret 3/4 i spojrzeć jak wygląda policzek i w sumie cała dalsza część twarzy. linia czoła też tutaj nie siadła + PŁASKO nie można zapominać, że ten policzek też ma swoją bryłę i trzeba ją zaznaczyć. 3. Płasko. Link do refki z płaszczyznami głowy się tutaj przyda 4.No idea what it is :P Po prostu znów brak refki. Te dwie rzeczy na głowie wyglądają dziwnie, nie wiem za bardzo do czego to przyrównać - nie mam pojęcia co to może być :D FAJNY MA JĘZYK, PODOBA MI SIĘ.
Napisano 1 Sierpień 20159 l Autor Płasko wyszło i zgadzam sie ze wszystkimi punktami :) Staralem się na szybko poprawić tego zombiaka : Smoko alieno ptak: Fenix: lis w lesie :
Napisano 6 Sierpień 20159 l Autor Wróciłem na chwile do tematyki horroru, sentymentalnie, pamietam czasy gdy się siedziało we trzy a czasami i 4 osoby przy jednym kompie i po życiu na zmiane grało się w quake i inne tego typu gry, painkillery itd.
Napisano 7 Sierpień 20159 l Ładnie Ci wyszło tylko jak dla mnie ten zamek za bardzo podziubałeś :) zbyt rozmazany twardszy pędzel i było by git
Napisano 5 Wrzesień 20159 l Autor Dzieki DPFDANTASY. Nowe rzeczy przerysowane z różnych źródeł jak animacje i zdj z netu. A tu już moje własne wypociny : Busa rysowałem z natury :)
Napisano 10 Październik 20159 l Autor _5_ w tym tygodniu chory więc nie za duzo mi sie udało zrobić :(
Napisano 17 Październik 20159 l Autor Powtórka z _5_ . Byłem na wystawie i rysowałem tą kobiete, która była wyświetlona na ścianie i się poruszała w niecodzienny sposób. Taka interakcja ;P Czerwona kredka, ołówek, czarny marker. reszta na kompie: Edytowane 17 Październik 20159 l przez BartLight
Napisano 21 Październik 20159 l Szybciej Ci pójdzie, jak sobie plany powycinasz i podzielisz na warstwy (1 plan, postać, zamek, góry itp), wtedy możesz szybko pokrywać je kolorem który chcesz wypróbować, używając 1-3 pociągnięć pędzlem zamiast 50.
Napisano 24 Październik 20159 l Autor EthicallyChallenged, dobra uwaga, tak zrobię nastepnym razem to usprawni prace :) _6_ troche rysunków postaci z filmów, wystawy,ze zdj i szpitala... - - - Połączono posty - - -
Napisano 24 Październik 20159 l Siema :D Pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy to zachwiane proporcje ale myślę, że główny problem to sztywność póz, polecam posiedzieć trochę nad gesture. Wyznaczasz na szybko kierunki ciała, a dopiero na tym rysujesz mocniej, można nawet pokłamać, bardziej powyginać kończyny, byle poza wyglądała dobrze, a nie jak drewniany manekin :)
Napisano 24 Październik 20159 l W niektórych momentach masz fajny lineart. Taki oldschoolowy. Mam na myśli np. tego kolesia na samolocie z 17 października. Coś jak Tytus Romek i A'Tomek Chmielewskiego.
Napisano 31 Październik 20159 l Autor Rain siema, pracuje nad tym gestures czasami.. Tomasz G dobrze że są jakieś skojarzenia :) tytusa pamietam z dzieciństwa, dobry komiks! _7_
Napisano 3 Listopad 20159 l Wydaje mi się, że bardziej musisz rozróżniać plany. Spróbuj może robić takie szkice 3 walorowe (front, środek i background)- będzie ci dużo łatwiej zaplanować kompozycję jako całość. Zwróć też uwagę na to żeby światło było konsekwentne- nie wiem czemu cienie w tym pierwszym od tych słupków są każdy w inną stronę? Poczytaj też o atmosferze powietrznej bo tego też u ciebie brakuje. Polecam też zbierać referencje tego co malujesz a nie jechać wszystkiego z głowy- widać to na skałach, drzewach itd. Pozdrawiam!
Napisano 7 Listopad 20159 l Autor rymin, racja trzeba w końcu przyswoić sobie ten sposób malowania. Trzeba będzie pokonać lenistwo. Słupki moim zdaniem maja inne cienie bo nie są wszystkie proste i na równoległej drodze, światło pada dla niektórych słupków od prawej strony a innych od lewej więc nie mogą mieć takiego samego cienia, nie wiem czy umiem to wytłumaczyć tak jak to widze;) - - - Połączono posty - - - _8_
Napisano 28 Listopad 20159 l Autor Nowe rzeczy, musiałem dokończyć bo za mna chodziły te obrazy z wyobraźni ale bedzie więcej cwiczeń w następnej wrzucie. cwiczenie koloru studium ze zdj:
Napisano 5 Grudzień 20159 l Autor Studiumy: Ćwiczenie w czerwieni A tutaj chciałem mu zrobic takie wielkie szpony, nie proporcjonalne tylko takie duże ale nie wiem czy siadło mi to. banda na latajacych maszynach: szkice
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto