Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Oto moje najnowsze wypociny.

Zastanawiam się co można by było poprawić aby wieże wyglądały bardziej naturalnie.

Jeśli chodzi o brud i zacieki - odpada, ponieważ klient tego nie zaakceptuje.

 

pozdrawiam

 

11349963414_f3eef28435_h.jpg

 

11350039763_1e65a82c2a_h.jpg

 

11342553804_fbceab449c_o.jpg

Edytowane przez tr000tyl
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pytanie nooba - w czym robisz takie drzewa? Postprodukcja (np. PS), multiscatter, highpoly, czy jeszcze coś innego? Zgadzam się z przedmówcą, wizki już dopieszczone:)

Napisano

Oświetlenie nic nadzwyczajnego - zwykłe HDRI.

Co do drzew - niektóre renderowane, niektóre są bitmapami. Wszystko razem złożone do kupy i wyretuszowane w PS.

Napisano

Tak jak przedmówcy mówili, nie ma co tutaj już dopieszczać ;) jest świetnie. Jedynie mógł byś się pobawić z cieniami chmur na budynkach, oczywiscie cienie mogą być jedynie na budynkach na dalszych planach a nie na wszystkich. Gratulacje. Ile Ci zeszło czasu przy robieniu tych wizek - wraz z renderowaniem ?

Napisano

Bardzo ładnie może z wyjątkiem drugiej wersji pierwszego ujęcia przesadzone z tą żółcią w post pro pierwsze fantastyczne, co do drugiego to dałeś brud na rancie przydachowym szkoda ze tego brudu niema na budynku :) ale to taki mały niedosyt prace świetne :)

Napisano

Jakub Wydro - co do czasu ciężko powiedzieć bo nie liczyłem. Ale sporo :) Kilka dni - nie licząc wykonania modelu oczywiście. Trzeba było dogadać ustawienie kamery i nasłonecznienia z klientem, potem dodanie szczegółów, rendering (nie mały bo 6500piks) i retusz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności