Skocz do zawartości

Deadfall Adventures - Artdump


moss

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Chciałbym pokazać małe co nie co z tego co zrobiłem do Deadfall Adventurers ( Developed By: The Farm 51, Published By: Nordic Games).

 

Moje stanowisko to Senior Level Artist i byłem częścią zespołu który odpowiadał za:

 

- meshowanie leveli

- tworzenie tekstur

- świecenie/postproces

- tworzenie asetow

Poniżej jest napisane co dokładnie robiłem przy danych rzeczach.

 

San Francisco - tworzenie architektury/tekstur (większość budynków), składanie w edytorze, świecenie/postproces.

 

njjy.jpg

 

ayb6.jpg

 

miyj.jpg

 

Sahara outdoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze, świecenie/postproces.

 

9bbr.jpg

 

8i31.jpg

 

vzvr.jpg

 

syy5.jpg

 

1p5p.jpg

 

uf7p.jpg

 

1pbs.jpg

 

pn34.jpg

 

 

Sahara indoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze, świecenie/postproces.

 

82eq.jpg

 

41xi.jpg

 

 

xdrf.jpg

 

pxxj.jpg

 

k9qk.jpg[ATTACH=CONFIG]92505[/ATTACH]

Edytowane przez moss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności