Napisano 16 Grudzień 201311 l Cześć, Chciałbym pokazać małe co nie co z tego co zrobiłem do Deadfall Adventurers ( Developed By: The Farm 51, Published By: Nordic Games). Moje stanowisko to Senior Level Artist i byłem częścią zespołu który odpowiadał za: - meshowanie leveli - tworzenie tekstur - świecenie/postproces - tworzenie asetow Poniżej jest napisane co dokładnie robiłem przy danych rzeczach. San Francisco - tworzenie architektury/tekstur (większość budynków), składanie w edytorze, świecenie/postproces. Sahara outdoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze, świecenie/postproces. Sahara indoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze, świecenie/postproces. [ATTACH=CONFIG]92505[/ATTACH] Edytowane 16 Grudzień 201311 l przez moss
Napisano 16 Grudzień 201311 l Autor Sahara indoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze Foliage - modele/tekstury. Zbrush sculpt - dodanie detalu.
Napisano 16 Grudzień 201311 l poziom nie zawsze równy, bo miasto wyszło słabiej niż reszta ale ogółem bardzo fajne i dobrze bym sie pewnie bawił w takich lokacjach.
Napisano 16 Grudzień 201311 l Pustynne obrazki bardzo fajne, w mieście czegoś mi brakuje. Może jakiegoś większego zróżnicowania. Generalnie bardzo fajne :D W samą grę pewno pogram jak się trafi w jakiejś promocji ;)
Napisano 4 Styczeń 201411 l Przyznaję. Nie wiem jakim cudem tego wcześniej nie widziałem. Szalony okres przed świętami? Nie mam pojęcia. Pierwsze lokalizacje świetne.
Napisano 5 Styczeń 201411 l Cześć. Też wcześniej nie widziałem, ładnie się schowało :D bardzo ładnie to wygląda, gratsy!
Napisano 29 Styczeń 201411 l Wygląda super! Gdy robiłes te modele na przykład ten http://img28.imageshack.us/img28/3070/54pw.jpg to kiedy unwrapowałeś przed sluptowaniem (exportem do zbrusha), czy najpierw robiłeś hp itd? Z góry dzięki!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto