moss Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 (edytowane) Cześć, Chciałbym pokazać małe co nie co z tego co zrobiłem do Deadfall Adventurers ( Developed By: The Farm 51, Published By: Nordic Games). Moje stanowisko to Senior Level Artist i byłem częścią zespołu który odpowiadał za: - meshowanie leveli - tworzenie tekstur - świecenie/postproces - tworzenie asetow Poniżej jest napisane co dokładnie robiłem przy danych rzeczach. San Francisco - tworzenie architektury/tekstur (większość budynków), składanie w edytorze, świecenie/postproces. Sahara outdoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze, świecenie/postproces. Sahara indoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze, świecenie/postproces. [ATTACH=CONFIG]92505[/ATTACH] Edytowane 16 Grudzień 2013 przez moss
moss Napisano 16 Grudzień 2013 Autor Napisano 16 Grudzień 2013 Sahara indoor - tworzenie kilku elementów architektury/tekstur, składanie w edytorze Foliage - modele/tekstury. Zbrush sculpt - dodanie detalu.
olaf Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 poziom nie zawsze równy, bo miasto wyszło słabiej niż reszta ale ogółem bardzo fajne i dobrze bym sie pewnie bawił w takich lokacjach.
PIraT Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 Miasto jest chyba tylko w cutscenie? :D Wszystko fajne, 5/10. :D
fletcher Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 Pustynne obrazki bardzo fajne, w mieście czegoś mi brakuje. Może jakiegoś większego zróżnicowania. Generalnie bardzo fajne :D W samą grę pewno pogram jak się trafi w jakiejś promocji ;)
adek Napisano 4 Styczeń 2014 Napisano 4 Styczeń 2014 Przyznaję. Nie wiem jakim cudem tego wcześniej nie widziałem. Szalony okres przed świętami? Nie mam pojęcia. Pierwsze lokalizacje świetne.
rozpruwacz Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Zarabiste to to! bardzo mi sie podoba, gratki moss!
Miłosz3ds Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Cześć. Też wcześniej nie widziałem, ładnie się schowało :D bardzo ładnie to wygląda, gratsy!
Grzechu 12 Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Wygląda super! Gdy robiłes te modele na przykład ten http://img28.imageshack.us/img28/3070/54pw.jpg to kiedy unwrapowałeś przed sluptowaniem (exportem do zbrusha), czy najpierw robiłeś hp itd? Z góry dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się