Pixel-Factory Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Hmmm, czy aby nie masz o jeden ząb za dużo?
Kir4 Napisano 18 Styczeń 2014 Autor Napisano 18 Styczeń 2014 o kur... o jeden za dużo haha ustawiłem w array 13 i myślałem że 13 jest hah a zapomniałem że to + 13 a nie samo 13... zaraz to poprawie dzięki że zauważyłeś bo do tej pory bym nawet nie pomyślał o tym xD hhehe
Kir4 Napisano 18 Styczeń 2014 Autor Napisano 18 Styczeń 2014 Poprawiłem ząbki jest 13 sztuk, dodałem całą gąsienice, koła. Jedziem dalej... ;) Pozdrawiam
Kir4 Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 Posiadacie może jakieś refki od drugiej strony gąsienicy abym mógł wymodelować detale co podtrzymuje to wszystko ? Aktualny stan
Kir4 Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 Na teraz odpoczynek robię wieczorkiem ciąg dalszy :)
Pixel-Factory Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Idzie Ci świetnie ,może tylko posprawdzaj proporcje , jakoś tak ja patrze na spinki gąsienic to wyglądają na spłaszczone , choć może tylko to moje oko jest krzywe :) pewnie masz materiały ale podsyłam Ci kilka linków: http://www.primeportal.net/tanks/paul_truhe/m24_chaffee_walk_1.htm http://www.primeportal.net/tanks/de_craecker/m24_walk.htm http://www.primeportal.net/tanks/benjamin_behrens/m24_blade_photos.htm
Kir4 Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 Dzięki Pixel-Factory, nie potrafię korzystać z google chyba bo jebitne są te refki bardzo się przydadzą! ;) A co do proporcji to robię tak samo jak na blueprincie mam :D
Kir4 Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 Małe poprawki + parę detali i teraz karoseria bo bok już chyba skończyłem cały jeszcze tylko muszę skopiować zębatkę i odwrócić ją. Sam się nie spodziewałem że już tak potrafię, kiedyś mogłem o takim czymś tylko pomarzyć i popatrzeć mam nadzieję że ten rok nie tylko dobrze się zacznie ale jeszcze lepiej się zakończy ;) Pozdro
Kir4 Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 Blachy będą szły jeszcze do poprawy do tego muszę skupić się detalach które znajdę na nadkolem czy jak to można inaczej nazwać Siatka: Basic bez nurbsów: Sub 1 Sub 2 Sub 3 Dużo polygonów ponieważ gąsienica jest w 100% bez instancji. Przy użyciu instancji było by Ale zajmie się tym Vray Proxy ;) A tutaj karoseria na nadkola Pozdrawiam ! ;)
Szwadron Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Bardzo ładnie :) powodzenia! W miarę postępu liczę na dobre tekstury ;)
Kir4 Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Napisano 21 Styczeń 2014 Dzięki Szwadron ! ;) Tekstury muszą też być bardzo dobre innej opcji nie dopuszczam przy tym modelu ;) Detal
Pixel-Factory Napisano 21 Styczeń 2014 Napisano 21 Styczeń 2014 Kir4- wszystko wygląda czysto i bez buraków na siatce ,tylko na boga czemu śruby są 5-kątne ??? http://militarymodels.co.nz/2012/04/07/photo-walkaround-m24-chaffee/
darkatraz Napisano 21 Styczeń 2014 Napisano 21 Styczeń 2014 Kąta jednego pewnie zjadł :P Wigor poprawiaj ty to szybko.
Kir4 Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Napisano 21 Styczeń 2014 haha to są skutki właśnie jak wciągnie się do modelowania na cały dzień to o drobiazgach się zapomina :P Zaraz to poprawie i dam edit a tym czasem pobiorę te reki póki mam neta ;d Dzięki ;)
Kir4 Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 Zrobiłem sobie przerwę jedno dniową o 13:30 dzisiaj zacząłem kontynuować. Chcę zrobić siatkę i jeszcze parę modeli na te blachy boczne i okryć je siatką + jakieś materiały zawinięte do tego przytrzymywane pasami. W śrubkach muszę rotację porobić. Zrobić płachtę na te skrzynki ( efekt nie zadowolił mnie - być może tekstury to nadrobią ) dodawałem już nawet z głowy parę detali żeby słabo nie wyszły no ale odstają od reszty i nie wiem teraz czy zakryć je po prostu czymś i mieć spokój czy bardzo ale to bardzo ładne tekstury bym musiał wykonać. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w temacie ;)
kliment woroszyłow Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 czemu mam wrażenie że zapasowe ogniwa gąski na błotniku są przeskalowane?
Kir4 Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 Racja, do poprawy poleci ;) Dzięki za dobre łoko
Kir4 Napisano 25 Styczeń 2014 Autor Napisano 25 Styczeń 2014 niestety mam przerwy małe i muszę nadrabiać po nocach. Teraz zabieram się za przód ;) Wgięcia jeszcze nie zostały zrobione jakby ktoś miał jakieś zastrzeżenia :P Pozdrawiam !
Kir4 Napisano 25 Styczeń 2014 Autor Napisano 25 Styczeń 2014 Kolejny detal, muszę teraz z plane zrobić lampe. A Kij zrobiłem od razu :P
Kir4 Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 Ciąg dalszy, powolnie mi to idzie bo lipa z warunkami, ale nie poddaję się :) Jeszcze jest sporo do roboty z przodu. Pozdro! ;)
Kir4 Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 (edytowane) Blachy połączone + dolne detale oraz to co utrzymuję zębatki. Nie wiem czy zrobić już spawy bo jest trochę zabawy z tym nie powiem wszystko co tutaj jest to prawie polega na spawach a w pracy w ogóle się nie znajdują więc będę musiał je zrobić. Co polecacie sculpt a potem wypalanie map ? Czy High poly cisnąć nie paćkać się ? Większa wersja: Edytowane 27 Styczeń 2014 przez Kir4
Kir4 Napisano 28 Styczeń 2014 Autor Napisano 28 Styczeń 2014 Koniec frontu zabieram się za tył na koniec zostawiam sobie spawy Pozdrawiam !
Kir4 Napisano 25 Luty 2014 Autor Napisano 25 Luty 2014 W końcu ruszyłem z tym czołgiem trochę czasu potrzebowałem żeby ogarnąć i zacząć kończyć go :
Kir4 Napisano 25 Luty 2014 Autor Napisano 25 Luty 2014 Szwadron, tak się mówi ale niestety nie mam tylko za zadanie robienia 3D w życiu ale też człowiek pracuję zwyczajnie i czasami ciężko się pozbierać, a żeby robić sukcesywne projekty to lepiej przy spokoju i z własnych chęci nie na przymus ;)
Kir4 Napisano 27 Luty 2014 Autor Napisano 27 Luty 2014 Ładnie Pitter ;) Jedziemy z tematem ;) ! Potrzebuję jeszcze kilka poprawek tyłu i detali. Do tego boczne koła będą potrzebowały napęd jakiś więc jeszcze trochę roboty będzie z tyłu. Zapraszam do komentarzy, opinii pozdrawiam ! ;) Tył: Przód:
Kir4 Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Dzięki seblen11 ! ;) Mam mały problem, być może pomoże mi ktoś znaleźć referencji chodzi mi o zaznaczony obiekt strzałką czerwoną. Bo nie wiem czy jest sens modelowania z takiej słabej jakości jak się okażę jakaś super refka i wszystko inaczej będzie wyglądać. Dzięki i pozdrawiam
Kir4 Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Dzięki ziom, o to mi chodziło chyba mi starczy żebym stworzył ten obiekt ;)
Kir4 Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 No i zrobiłem już prawie cały tył. Muszę dodać jeszcze troszkę detali no i boki czołgu dokończyć.
ciacho191 Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Ciśnij kir4! dobrze idzie! :> :>! jeżeli to nie problem to nałóż jakiś bardziej metaliczny materiał na ten czołg, tak po prostu dla estetyki renderu :)
Kir4 Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Dzięki wielkie, jaja będą jak będę to teksturował.
Kir4 Napisano 4 Marzec 2014 Autor Napisano 4 Marzec 2014 Koniec boku, została góra do zrobienia. Za pewne dojdą jakieś detale jeszcze ale to kwestia czasu. Pozdrawiam !
Pixel-Factory Napisano 4 Marzec 2014 Napisano 4 Marzec 2014 Co to jest ta kratka na bocznej płycie pancerza nad błotnikiem ?
Kir4 Napisano 4 Marzec 2014 Autor Napisano 4 Marzec 2014 Aaa to posłuży później jako bród i wygięcia, jak będę teksturował to zmienię kształt tego bo to są zredukowane poligony. Chcę sprawdzić jak mi to wyjdzie później nie ma co się martwić cel zamierzany :P A efekt nie jest końcowy tak że można to zignorować przez okres modelowania. Pozdrawiam ;)
Kir4 Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 No to teraz nie za wesoło się robi. Mam tylko 4GB ram i scena ogólnie płynnie chodzi ale jest pewien proces w vrayu który wykrywa za dużo objektów i przy dużej rozdzielczości nie za każdym razem renderuję scenę. Będę musiał się wziąć za optymalizowanie czołgu. I bankowe jest to że jak zacznę teksturować to mogę śnić o renderze z 4GB ramu więc będę musiał kupic z 2 kostki po 8 gb bo macho 120 zakrywa slot tylko teraz wysokie ceny są ramów poczekam do końca marca być może ceny się zmniejszą a podobno pod koniec roku ddr4 mają wejść. a tym czasem: Nie mogę znaleźć refki czołgu bez górnego pokładu z lufą żeby odsłoniło pewną cześć blach macie jakiś pomysł jak odwzorować się na tym ? Widzę tam jakieś detale ale niewyraźnie a jest ich tam trochę więc wypadałoby je tez zrobić, pozdrawiam ;)
Pixel-Factory Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 w tych walk around'ach powinieneć coś znaleść : http://www.m24chaffee.com/m24---ropkey--indiana.html http://www.m24chaffee.com/m24---greek-military-abandoned--01---greece.html http://www.m24chaffee.com/m24---bauer--texas.html
Kir4 Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 :OOO Dzięki Chłopie jesteś Wielki aż się żyć zachciało ! To jedziemy dalej z tematem, dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!
Kir4 Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 No i zrobione :) Teraz górny przód. dzięki jeszcze raz Pixel-Factory ;)
Kir4 Napisano 6 Marzec 2014 Autor Napisano 6 Marzec 2014 A teraz góraaa, coś na co czekałem najdłużej żeby zwalczyć strach ;)
Kir4 Napisano 6 Marzec 2014 Autor Napisano 6 Marzec 2014 Dzięki Byku ;) Następny detal sory za jakość kolejny render będzie lepszy. Teraz idę odpoczywać :) Alboo jeszcze chwilę podłubie :D
Kir4 Napisano 19 Marzec 2014 Autor Napisano 19 Marzec 2014 Zacząłem górę robić, miałem kolejną przerwę z powodów osobistych. Mam zamiar do 29 marca zakończyć ten model, nie wiem czy dam radę to oteksturować na 4GB ram. Pozdrawiam !
Kir4 Napisano 19 Marzec 2014 Autor Napisano 19 Marzec 2014 Ogólnie to tak sobie majsterkowałem z odbiciami, nie mogę się doczekać kurna na wykończenie tego modelu :D Obiecuję że doczekacie się końca tego modelu do Niedzieli / Poniedziałku zależy czy będę pracował ;)
Kir4 Napisano 21 Marzec 2014 Autor Napisano 21 Marzec 2014 Bałem się od samego początku góry, ale poradziłem sobie za pierwszym razem! Deliktane poprawki zostały i mogę zabierać się za lufę a na koniec detale. Jestem dumny z siebie że nie poległem na tym ;) KONIEC TUŻ TUŻ!
Kir4 Napisano 21 Marzec 2014 Autor Napisano 21 Marzec 2014 Render w lepszej jakości. Teraz tak co mi zostało do poprawy dodania. - Poprawienie lufy - Detale na górną część czołgu - Spawy - Skalowanie niektórych obiektów. Potem mogę zacząć to teksturować, macie może jakieś porady, pomysły ? Nie zapominajmy też że trochę ogranicza mnie ten ram ( 4GB RAM ) więc bez przesady. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w temacie ! ;)
Szwadron Napisano 21 Marzec 2014 Napisano 21 Marzec 2014 Wydaje mi się, że osłona jarzma działa jest za mała.
Kir4 Napisano 22 Marzec 2014 Autor Napisano 22 Marzec 2014 Szwadron, dzięki poprawiłem. Aktualny stan: Trochę poprawek i detali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się