Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 164
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o kur... o jeden za dużo haha ustawiłem w array 13 i myślałem że 13 jest hah a zapomniałem że to + 13 a nie samo 13... zaraz to poprawie dzięki że zauważyłeś bo do tej pory bym nawet nie pomyślał o tym xD hhehe

Napisano

Posiadacie może jakieś refki od drugiej strony gąsienicy abym mógł wymodelować detale co podtrzymuje to wszystko ?

Aktualny stan

to65.png

Napisano

Idzie Ci świetnie ,może tylko posprawdzaj proporcje , jakoś tak ja patrze na spinki gąsienic to wyglądają na spłaszczone , choć może tylko to moje oko jest krzywe :)

pewnie masz materiały ale podsyłam Ci kilka linków:

http://www.primeportal.net/tanks/paul_truhe/m24_chaffee_walk_1.htm

http://www.primeportal.net/tanks/de_craecker/m24_walk.htm

http://www.primeportal.net/tanks/benjamin_behrens/m24_blade_photos.htm

Napisano

Dzięki Pixel-Factory, nie potrafię korzystać z google chyba bo jebitne są te refki bardzo się przydadzą! ;) A co do proporcji to robię tak samo jak na blueprincie mam :D

Napisano

Małe poprawki + parę detali i teraz karoseria bo bok już chyba skończyłem cały jeszcze tylko muszę skopiować zębatkę i odwrócić ją.

 

eh-fcfkfkboyrbyrkbphelx.jpg

 

kg-xxfnvhuzgdhefjgnican.jpg

 

Sam się nie spodziewałem że już tak potrafię, kiedyś mogłem o takim czymś tylko pomarzyć i popatrzeć mam nadzieję że ten rok nie tylko dobrze się zacznie ale jeszcze lepiej się zakończy ;) Pozdro

Napisano

Blachy będą szły jeszcze do poprawy do tego muszę skupić się detalach które znajdę na nadkolem czy jak to można inaczej nazwać

 

6l7z.png

 

 

 

 

 

 

Siatka:

 

 

Basic bez nurbsów:

 

 

8hbx.png

 

 

Sub 1

 

 

k3xx.png

 

 

Sub 2

 

 

wgmp.png

 

 

Sub 3

 

 

p1y3.png

 

 

Dużo polygonów ponieważ gąsienica jest w 100% bez instancji. Przy użyciu instancji było by

 

 

m2bv.png

 

 

Ale zajmie się tym Vray Proxy ;)

 

 

A tutaj karoseria na nadkola

 

 

xw-pulyghxshyzcrgmunkct.jpg

 

 

Pozdrawiam ! ;)

Napisano

haha to są skutki właśnie jak wciągnie się do modelowania na cały dzień to o drobiazgach się zapomina :P Zaraz to poprawie i dam edit a tym czasem pobiorę te reki póki mam neta ;d Dzięki ;)

Napisano

Zrobiłem sobie przerwę jedno dniową o 13:30 dzisiaj zacząłem kontynuować. hm-zlthssvaimvhvecofovq.jpgnu-ushwjogosarbtrrrffqs.jpgqq-vohgtlfhbjrzvehfbhya.jpgChcę zrobić siatkę i jeszcze parę modeli na te blachy boczne i okryć je siatką + jakieś materiały zawinięte do tego przytrzymywane pasami. W śrubkach muszę rotację porobić. Zrobić płachtę na te skrzynki ( efekt nie zadowolił mnie - być może tekstury to nadrobią ) dodawałem już nawet z głowy parę detali żeby słabo nie wyszły no ale odstają od reszty i nie wiem teraz czy zakryć je po prostu czymś i mieć spokój czy bardzo ale to bardzo ładne tekstury bym musiał wykonać. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w temacie ;)

Napisano

pwsn.jpg

niestety mam przerwy małe i muszę nadrabiać po nocach. Teraz zabieram się za przód ;) Wgięcia jeszcze nie zostały zrobione jakby ktoś miał jakieś zastrzeżenia :P Pozdrawiam !

Napisano

Ciąg dalszy, powolnie mi to idzie bo lipa z warunkami, ale nie poddaję się :)

 

lr-xjcnjohubddxloowdvuz.jpg

 

Jeszcze jest sporo do roboty z przodu. Pozdro! ;)

Napisano (edytowane)

Blachy połączone + dolne detale oraz to co utrzymuję zębatki. Nie wiem czy zrobić już spawy bo jest trochę zabawy z tym nie powiem wszystko co tutaj jest to prawie polega na spawach a w pracy w ogóle się nie znajdują więc będę musiał je zrobić. Co polecacie sculpt a potem wypalanie map ? Czy High poly cisnąć nie paćkać się ?

 

rl-dljilvdbgrxklkuareig.jpg

 

Większa wersja:

 

sva1.jpg

Edytowane przez Kir4
Napisano

Szwadron, tak się mówi ale niestety nie mam tylko za zadanie robienia 3D w życiu ale też człowiek pracuję zwyczajnie i czasami ciężko się pozbierać, a żeby robić sukcesywne projekty to lepiej przy spokoju i z własnych chęci nie na przymus ;)

Napisano

Ładnie Pitter ;)

 

Jedziemy z tematem ;) ! Potrzebuję jeszcze kilka poprawek tyłu i detali. Do tego boczne koła będą potrzebowały napęd jakiś więc jeszcze trochę roboty będzie z tyłu. Zapraszam do komentarzy, opinii pozdrawiam ! ;)

 

Tył:

 

t7b9m0.png

 

Przód:

 

1o0eh3.png

Napisano

Dzięki seblen11 ! ;)

 

Mam mały problem, być może pomoże mi ktoś znaleźć referencji fp-otcxipqvmubckrcgifde.jpg chodzi mi o zaznaczony obiekt strzałką czerwoną. Bo nie wiem czy jest sens modelowania z takiej słabej jakości jak się okażę jakaś super refka i wszystko inaczej będzie wyglądać. Dzięki i pozdrawiam

Napisano

Ciśnij kir4! dobrze idzie! :> :>!

 

jeżeli to nie problem to nałóż jakiś bardziej metaliczny materiał na ten czołg, tak po prostu dla estetyki renderu :)

Napisano

Koniec boku, została góra do zrobienia. Za pewne dojdą jakieś detale jeszcze ale to kwestia czasu. Pozdrawiam !

4q0hf8.png

Napisano

Aaa to posłuży później jako bród i wygięcia, jak będę teksturował to zmienię kształt tego bo to są zredukowane poligony. Chcę sprawdzić jak mi to wyjdzie później nie ma co się martwić cel zamierzany :P A efekt nie jest końcowy tak że można to zignorować przez okres modelowania. Pozdrawiam ;)

Napisano

No to teraz nie za wesoło się robi. Mam tylko 4GB ram i scena ogólnie płynnie chodzi ale jest pewien proces w vrayu który wykrywa za dużo objektów i przy dużej rozdzielczości nie za każdym razem renderuję scenę. Będę musiał się wziąć za optymalizowanie czołgu. I bankowe jest to że jak zacznę teksturować to mogę śnić o renderze z 4GB ramu więc będę musiał kupic z 2 kostki po 8 gb bo macho 120 zakrywa slot tylko teraz wysokie ceny są ramów poczekam do końca marca być może ceny się zmniejszą a podobno pod koniec roku ddr4 mają wejść.

 

a tym czasem:

 

1959895_383202635154278_1944778192_n.jpg

 

Nie mogę znaleźć refki czołgu bez górnego pokładu z lufą żeby odsłoniło pewną cześć blach

 

fc-yylgdrtetgalsnkbckdq.jpg

 

macie jakiś pomysł jak odwzorować się na tym ? Widzę tam jakieś detale ale niewyraźnie a jest ich tam trochę więc wypadałoby je tez zrobić, pozdrawiam ;)

Napisano

:OOO Dzięki Chłopie jesteś Wielki aż się żyć zachciało ! To jedziemy dalej z tematem, dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!

Napisano

Dzięki Byku ;)

 

Następny detal sory za jakość kolejny render będzie lepszy. Teraz idę odpoczywać :) Alboo jeszcze chwilę podłubie :D

 

1800188_383709045103637_1062179306_n.jpg

Napisano

Zacząłem górę robić, miałem kolejną przerwę z powodów osobistych. Mam zamiar do 29 marca zakończyć ten model, nie wiem czy dam radę to oteksturować na 4GB ram.

 

uq-xinxzpecgotyftijbppp.jpg

fn-totfbddotzuytlxnpfbp.jpg

 

Pozdrawiam !

Napisano

Ogólnie to tak sobie majsterkowałem z odbiciami, nie mogę się doczekać kurna na wykończenie tego modelu :D Obiecuję że doczekacie się końca tego modelu do Niedzieli / Poniedziałku zależy czy będę pracował ;)

kcb6eo.jpg

spw4lg.jpg

Napisano

Bałem się od samego początku góry, ale poradziłem sobie za pierwszym razem! Deliktane poprawki zostały i mogę zabierać się za lufę a na koniec detale. Jestem dumny z siebie że nie poległem na tym ;) KONIEC TUŻ TUŻ!

 

2gxgvpt.jpg

Napisano

Render w lepszej jakości.

357myj8.png

 

Teraz tak co mi zostało do poprawy dodania.

 

- Poprawienie lufy

- Detale na górną część czołgu

- Spawy

- Skalowanie niektórych obiektów.

 

Potem mogę zacząć to teksturować, macie może jakieś porady, pomysły ? Nie zapominajmy też że trochę ogranicza mnie ten ram ( 4GB RAM ) więc bez przesady. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w temacie ! ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności