Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Idzie Ci świetnie ,może tylko posprawdzaj proporcje , jakoś tak ja patrze na spinki gąsienic to wyglądają na spłaszczone , choć może tylko to moje oko jest krzywe :)

pewnie masz materiały ale podsyłam Ci kilka linków:

http://www.primeportal.net/tanks/paul_truhe/m24_chaffee_walk_1.htm

http://www.primeportal.net/tanks/de_craecker/m24_walk.htm

http://www.primeportal.net/tanks/benjamin_behrens/m24_blade_photos.htm

  • Odpowiedzi 159
  • Wyświetleń 30,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki Pixel-Factory, nie potrafię korzystać z google chyba bo jebitne są te refki bardzo się przydadzą! ;) A co do proporcji to robię tak samo jak na blueprincie mam :D

Napisano
  • Autor

Małe poprawki + parę detali i teraz karoseria bo bok już chyba skończyłem cały jeszcze tylko muszę skopiować zębatkę i odwrócić ją.

 

eh-fcfkfkboyrbyrkbphelx.jpg

 

kg-xxfnvhuzgdhefjgnican.jpg

 

Sam się nie spodziewałem że już tak potrafię, kiedyś mogłem o takim czymś tylko pomarzyć i popatrzeć mam nadzieję że ten rok nie tylko dobrze się zacznie ale jeszcze lepiej się zakończy ;) Pozdro

Napisano
  • Autor

Blachy będą szły jeszcze do poprawy do tego muszę skupić się detalach które znajdę na nadkolem czy jak to można inaczej nazwać

 

6l7z.png

 

 

 

 

 

 

Siatka:

 

 

Basic bez nurbsów:

 

 

8hbx.png

 

 

Sub 1

 

 

k3xx.png

 

 

Sub 2

 

 

wgmp.png

 

 

Sub 3

 

 

p1y3.png

 

 

Dużo polygonów ponieważ gąsienica jest w 100% bez instancji. Przy użyciu instancji było by

 

 

m2bv.png

 

 

Ale zajmie się tym Vray Proxy ;)

 

 

A tutaj karoseria na nadkola

 

 

xw-pulyghxshyzcrgmunkct.jpg

 

 

Pozdrawiam ! ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki Szwadron ! ;) Tekstury muszą też być bardzo dobre innej opcji nie dopuszczam przy tym modelu ;)

Detal

hm-lnedtfkohjxyvwisutox.jpg

Napisano
  • Autor

haha to są skutki właśnie jak wciągnie się do modelowania na cały dzień to o drobiazgach się zapomina :P Zaraz to poprawie i dam edit a tym czasem pobiorę te reki póki mam neta ;d Dzięki ;)

Napisano
  • Autor

Zrobiłem sobie przerwę jedno dniową o 13:30 dzisiaj zacząłem kontynuować. hm-zlthssvaimvhvecofovq.jpgnu-ushwjogosarbtrrrffqs.jpgqq-vohgtlfhbjrzvehfbhya.jpgChcę zrobić siatkę i jeszcze parę modeli na te blachy boczne i okryć je siatką + jakieś materiały zawinięte do tego przytrzymywane pasami. W śrubkach muszę rotację porobić. Zrobić płachtę na te skrzynki ( efekt nie zadowolił mnie - być może tekstury to nadrobią ) dodawałem już nawet z głowy parę detali żeby słabo nie wyszły no ale odstają od reszty i nie wiem teraz czy zakryć je po prostu czymś i mieć spokój czy bardzo ale to bardzo ładne tekstury bym musiał wykonać. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w temacie ;)

Napisano
  • Autor

Racja, do poprawy poleci ;) Dzięki za dobre łoko

Napisano
  • Autor

pwsn.jpg

niestety mam przerwy małe i muszę nadrabiać po nocach. Teraz zabieram się za przód ;) Wgięcia jeszcze nie zostały zrobione jakby ktoś miał jakieś zastrzeżenia :P Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

vx-vvdazlfzkdpcrzdhxjam.jpg

 

la-gswiclzrbrqznkfrxfkj.jpg

 

Kolejny detal, muszę teraz z plane zrobić lampe.

 

A Kij zrobiłem od razu :P

 

ra-tqtjekqjgihvlgbsfovp.jpg

Napisano
  • Autor

Ciąg dalszy, powolnie mi to idzie bo lipa z warunkami, ale nie poddaję się :)

 

lr-xjcnjohubddxloowdvuz.jpg

 

Jeszcze jest sporo do roboty z przodu. Pozdro! ;)

Napisano
  • Autor

Blachy połączone + dolne detale oraz to co utrzymuję zębatki. Nie wiem czy zrobić już spawy bo jest trochę zabawy z tym nie powiem wszystko co tutaj jest to prawie polega na spawach a w pracy w ogóle się nie znajdują więc będę musiał je zrobić. Co polecacie sculpt a potem wypalanie map ? Czy High poly cisnąć nie paćkać się ?

 

rl-dljilvdbgrxklkuareig.jpg

 

Większa wersja:

 

sva1.jpg

Edytowane przez Kir4

Napisano
  • Autor

Koniec frontu zabieram się za tył na koniec zostawiam sobie spawy

 

po-yayswseoffkxacbvdijw.jpg

 

Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

W końcu ruszyłem z tym czołgiem trochę czasu potrzebowałem żeby ogarnąć i zacząć kończyć go :

 

155jtyq.jpg

Napisano
  • Autor

Szwadron, tak się mówi ale niestety nie mam tylko za zadanie robienia 3D w życiu ale też człowiek pracuję zwyczajnie i czasami ciężko się pozbierać, a żeby robić sukcesywne projekty to lepiej przy spokoju i z własnych chęci nie na przymus ;)

Napisano
  • Autor

Ładnie Pitter ;)

 

Jedziemy z tematem ;) ! Potrzebuję jeszcze kilka poprawek tyłu i detali. Do tego boczne koła będą potrzebowały napęd jakiś więc jeszcze trochę roboty będzie z tyłu. Zapraszam do komentarzy, opinii pozdrawiam ! ;)

 

Tył:

 

t7b9m0.png

 

Przód:

 

1o0eh3.png

Napisano
  • Autor

Dzięki seblen11 ! ;)

 

Mam mały problem, być może pomoże mi ktoś znaleźć referencji fp-otcxipqvmubckrcgifde.jpg chodzi mi o zaznaczony obiekt strzałką czerwoną. Bo nie wiem czy jest sens modelowania z takiej słabej jakości jak się okażę jakaś super refka i wszystko inaczej będzie wyglądać. Dzięki i pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki ziom, o to mi chodziło chyba mi starczy żebym stworzył ten obiekt ;)

Napisano
  • Autor

No i zrobiłem już prawie cały tył. Muszę dodać jeszcze troszkę detali no i boki czołgu dokończyć.

 

huqf6p.jpg

rh9a9t.jpg

oc-cqthpabugtpppuogrcio.jpg

Napisano

Ciśnij kir4! dobrze idzie! :> :>!

 

jeżeli to nie problem to nałóż jakiś bardziej metaliczny materiał na ten czołg, tak po prostu dla estetyki renderu :)

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie, jaja będą jak będę to teksturował.

 

 

sy-sefkbyfiikjiruntsvza.jpg

Napisano
  • Autor

Koniec boku, została góra do zrobienia. Za pewne dojdą jakieś detale jeszcze ale to kwestia czasu. Pozdrawiam !

4q0hf8.png

Napisano
  • Autor

Aaa to posłuży później jako bród i wygięcia, jak będę teksturował to zmienię kształt tego bo to są zredukowane poligony. Chcę sprawdzić jak mi to wyjdzie później nie ma co się martwić cel zamierzany :P A efekt nie jest końcowy tak że można to zignorować przez okres modelowania. Pozdrawiam ;)

Napisano
  • Autor

No to teraz nie za wesoło się robi. Mam tylko 4GB ram i scena ogólnie płynnie chodzi ale jest pewien proces w vrayu który wykrywa za dużo objektów i przy dużej rozdzielczości nie za każdym razem renderuję scenę. Będę musiał się wziąć za optymalizowanie czołgu. I bankowe jest to że jak zacznę teksturować to mogę śnić o renderze z 4GB ramu więc będę musiał kupic z 2 kostki po 8 gb bo macho 120 zakrywa slot tylko teraz wysokie ceny są ramów poczekam do końca marca być może ceny się zmniejszą a podobno pod koniec roku ddr4 mają wejść.

 

a tym czasem:

 

1959895_383202635154278_1944778192_n.jpg

 

Nie mogę znaleźć refki czołgu bez górnego pokładu z lufą żeby odsłoniło pewną cześć blach

 

fc-yylgdrtetgalsnkbckdq.jpg

 

macie jakiś pomysł jak odwzorować się na tym ? Widzę tam jakieś detale ale niewyraźnie a jest ich tam trochę więc wypadałoby je tez zrobić, pozdrawiam ;)

Napisano
  • Autor

:OOO Dzięki Chłopie jesteś Wielki aż się żyć zachciało ! To jedziemy dalej z tematem, dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

No i zrobione :) Teraz górny przód.

10003494_383296215144920_460155793_n.jpg

dzięki jeszcze raz Pixel-Factory ;)

Napisano
  • Autor

A teraz góraaa, coś na co czekałem najdłużej żeby zwalczyć strach ;)

 

fi-selidrijhnodseexbcuf.jpg

un-qloqaiixyvdbbiyvflqh.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki Byku ;)

 

Następny detal sory za jakość kolejny render będzie lepszy. Teraz idę odpoczywać :) Alboo jeszcze chwilę podłubie :D

 

1800188_383709045103637_1062179306_n.jpg

Napisano
  • Autor

Zacząłem górę robić, miałem kolejną przerwę z powodów osobistych. Mam zamiar do 29 marca zakończyć ten model, nie wiem czy dam radę to oteksturować na 4GB ram.

 

uq-xinxzpecgotyftijbppp.jpg

fn-totfbddotzuytlxnpfbp.jpg

 

Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

Ogólnie to tak sobie majsterkowałem z odbiciami, nie mogę się doczekać kurna na wykończenie tego modelu :D Obiecuję że doczekacie się końca tego modelu do Niedzieli / Poniedziałku zależy czy będę pracował ;)

kcb6eo.jpg

spw4lg.jpg

Napisano
  • Autor

Bałem się od samego początku góry, ale poradziłem sobie za pierwszym razem! Deliktane poprawki zostały i mogę zabierać się za lufę a na koniec detale. Jestem dumny z siebie że nie poległem na tym ;) KONIEC TUŻ TUŻ!

 

2gxgvpt.jpg

Napisano
  • Autor

Render w lepszej jakości.

357myj8.png

 

Teraz tak co mi zostało do poprawy dodania.

 

- Poprawienie lufy

- Detale na górną część czołgu

- Spawy

- Skalowanie niektórych obiektów.

 

Potem mogę zacząć to teksturować, macie może jakieś porady, pomysły ? Nie zapominajmy też że trochę ogranicza mnie ten ram ( 4GB RAM ) więc bez przesady. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w temacie ! ;)

Napisano
  • Autor

Szwadron, dzięki poprawiłem.

 

Aktualny stan:

 

fmkjds.png

 

Trochę poprawek i detali.

Napisano
  • Autor

Powolutku zaczynam kończyć projekt, nie wiem czy będę teksturował to jakimiś high super ultra teksturami jechał bo nie wyrobię z 4gb ramu do tego sporo czasu mi to zajmię, a mam na głowię parę projektów do zrobienia, ale podstawe tekstury na pewno się pokażą, jak nie będą dobrze się prezentować to zostawię sam model i zrobię ładną prezentację na behance ;)

 

117r2w6.png

 

2py6c76.png

 

2nhhybm.png

 

Większe rendery tym razem i dokładniejsze, pozdrawiam ;)

Napisano
  • Autor

Hymm... może masz rację, powalczę. Obiecuję :) Na nowy miesiąc powinna się pokazać oteksturowana gąsienica na początek zacznę od poważnych rzeczy i dużo " mięsożernych " Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

Będe musiał się pobawić displacementem spróbować zrobić jak najlepszy efekt a zarazem żeby w miarę mało zjadał ( gąsienice to jedyny obiekt na którym chce użyć disp ) myślę nad kolorem i brudem. Tekstury na cylindrach do wymiany, i ciemniejszą rdzę.

ws-hwfhczfvwrfffokdhuez.jpg

 

Pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.